Prøvespillere 2014
Collapse
X
-
Vi var vel temmelig skeptisk til Clayton Zane også, så la nå mannen få en mulighet til å vise seg frem før vi dømmer han da....
Samma om han putter eller drar på seg to man og skaper rom for EK?
VI TRENGER EN SPISS!!!Team Wenche MyhreKommentar
-
Uansett er det nok en stor forskjell på ligaene også ja. Daniel Braaten hadde til sammenligning 14 mål på sine 157 kamper i Ligue 1, som da gir scoring ca. hver 11 kamp. Han har riktignok spilt både spiss og kant, men det forstår jeg også at Eric Mouloungui har gjort igjennom sin karriere. Han har til og med figurert litt som midtbanespiller de siste årene hvis vi skal tro Wikipedia.Kommentar
-
Kommentar
-
Av Rb Morten ble han kalt en type "Annan" om jeg ikke tar helt feil. I tillegg med god pasningsfot.Kommentar
-
Spørsmålet er vel hvor langt unna han er start-elleveren og hvor lang tid han bruker til å tilpasse seg kunstgress og mer taktisk fotball i norge forhold.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Vi har ikke kontrakt med han ,, han kommer tilbake når han får visum... Vi trenger innvestorhjelp til å dekke lønn og kjøpesum... Men som Bjarmann sier jeg har stålkontroll på gutten..Så dette løser seg , men han er da ikke klar før til neste vindu..Kommentar
Kommentar