Prøvespillere 2014
Collapse
X
-
LSK skal i sommer ha keeperen til Skeid på prøvespill. Lukter Udjus ut i sommer for å spare penger.Kommentar
-
Så gutten har kommet. La oss roe forventningene litt nå i 2014 (hvis det blir mer morro) og la gutten spille på norsk jord og kunstgress og tilvenne seg som de andre har. Han og Lundemo i 2015 kan kanskje være noe uten at jeg har sett et sekund av gutten. Når de henter i disse tider er det en x-faktor ved han og som 18-åring er han jo gammel nok til å prege Tl hvis spådommene er rett.
Lykke til Innocent Bonke!Last edited by Kjell.T.Ring; 30.06.2014, 17:51.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Det tror jeg kommer til å gå helt fint, Andreas. Det er mange ulike holdninger som grenser til det håpløse på dette forumet, men tålmodigheten til de unge afrikanerne har stort sett vært som den burde være. Jeg håper på kontrakt ut 2017 at at gutten er en kraft til å regne med, fritt fra engelsk, fra våren 2016.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Edit:
Jungeltelegrafen kan rapportere:
Navn: Idar Nordby Lysgård
Født: 1994
Twitter: LINK
Skal være god på strek, men litt å gå på i feltarbeidet.
Stas å få en 20 åring som backup(!?). Er det arvtager man ser for seg?Last edited by jeykey; 30.06.2014, 20:03."Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
Det kan hende, jobber bare sammen med en som sitter i styret til Skeid. Flere Skeidspillere skal signere for Godset nå og. Mens Brono som var på prøvespill i LSK for to år siden, skal prøve seg i Viking i sommer.Kommentar
-
De har i hvertfall signert Abdul Basit Ouro Agouda (99-modell) og Anenthan Kanaganathan (98-modell).Kommentar
-
Litt skummelt at godset henter så unge spillere såppas langt fra lokalområdet sitt. Håper vi er observante. Ull/Kisa har bl.a. et par spillere i 98-årgangen som bør bli LSK-spillere. Det er ikke mange andre på G16-landslaget som fortsatt ikke er henta av større klubber. De to nevnte spillerne har også hospitert for stabæk under en turnering i utlandet.Kommentar
-
Det tror jeg kommer til å gå helt fint, Andreas. Det er mange ulike holdninger som grenser til det håpløse på dette forumet, men tålmodigheten til de unge afrikanerne har stort sett vært som den burde være. Jeg håper på kontrakt ut 2017 at at gutten er en kraft til å regne med, fritt fra engelsk, fra våren 2016.Kommentar
-
Hvis jeg skal lære noe av min korte tid som supporter er det at det tar tid å venne seg til nosk fotbal uavhengig av opprinnelse (lettere for noen så klart)Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Ny prøvespiller på gang, noen som har noe kjennskap?
Kommentar
-
Kommentar
-
dyre spillere må erstattes med billige, selvsagt skal vi ha rimelige alternativer på prøvespill.
hvilken respekt ville det vise å ikke sørge for at vi klarer å erstatte de dyre spillerne vi skal slippe, og ender opp med en tynnere og svakere stall enn nødvendig, med de konsekvensene det innebærer?Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Enig med Nebbjævel. LSK er en fotballklubb og vi kan ikke slutte med å signere spillere. Unge talenter er ofte billigere enn etablerte spillere, og å signere ubeskrevne blad er en del av veien å gå for LSK dersom LSK skal ha lavere lønnsbudsjetter enn i dag.Kommentar
Kommentar