Denne du mener? Sesongkorttreff 26. mars.
Årets drakter 2014
Collapse
X
-
Kommentar
-
-
Kræsjer dessverre med skisprinten som arrangeres i Lillestrøm sentrum i morgen. Har meldt på unga på barneskirennet og jobben er innblandet på arrangørsiden, så må dessverre prioritere barn og jobb i morgen... Anbefaller alle å gå på sesongkorttreffet av de som har mulighet. Var der i høst og det var virkelig bra etter min menig. Der har man muligheten til å få svar på sine spørsmål om man vil!Sint og tverr på felt NKommentar
-
Kommentar
-
#Vierlsk. Veldig fin drakt i alle fall. Spent på hva det betyr økonomisk."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
-
Et fint prosjekt som gjor det mulig for alle med et hjerte i LSK a gi det de kan og onsker for a se klubben i toppen. Fra store bedrifter og rikskjendiser til lokale bedrifter og mannen i gata. I tillegg har vi na den peneste drakta siden Adidas og Opel var med pa 90tallet. Alt i alt en modig og kreativ losning som vager a apne opp til industrien og markedets utvikling. Sosialemedier er penger.twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Veldig positivt til dette. Kommer til å skape litt furore i fotball-Norge også, og det er det pokker meg en stund siden vi greide sist!Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.noKommentar
-
Dette blir det draktkjøp av! Men her må klubben våken og legge ut drakta til salg på nett! Smi mens jernet er varmt.
De bør forøvrig også legge ut en dyrere versjon en 799. F.eks 999 slik at klubben får mer spenn. 300 der.
Synes dette er superkult og modig gjort.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Definitvt kuleste drakta i årets TL!
Bra jobba av markedsavdelingen, all honør til gutta/damene der. Fornufig pris på drakta hvis man tenker på å selge så mye som mulig.
Nett-salg bør være oppe å gå asap!Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Det er flott at de klarte å stable dette på beina på kort tid, men kan liksom ikke late som om jeg ikke er skuffet over at vi ikke klarer å få en hovedsponsor på plass.. Stabæk klarte å tyne Sparebank1 for 5 mill(!)
En annen ting som bekymrer er at LSK budsjetterer med 4 millioner i inntekter fra dette. Det er for høyt syns jeg, og kommer til å sikre et solid underskudd også til neste år...Kommentar
Kommentar