Kamptråd: Haugesund - LSK 29.3 kl 15.30
Collapse
X
-
Sterkt uenig. En spiss sin oppgave er å score mål, når han ikke får den missen på mål engang så er han ikke BB. En god kamp og god kjemping, men dessverre ikke spissen vi trenger. Ikke hans skyld og ikke BB.Kommentar
-
For en gjeng som befinner seg her inne.. At dere orker å spy ut av dere så mye galle. En grunn til at det snart bare er en liten menighet som gidder å bruke tid her.
Og nei, jeg mener ikke at dette var en stor kamp. Men at dere orker etter EN kamp. God natt.Kommentar
-
Palmi får sikkert 4 på børsen. Men kan ikke hvilken som helst 4 div.spiller levere det samme som han i dag. Ringen god i dag. Lundemo bra. Midtstopperene greie bortsett fra et par situasjoner. Erling jobber men nytter ikke å ha en spiss som aldri treffer ballen.Men ett poeng i Haugesund er ett mer enn i fjor.Kommentar
-
Galle? Dette er da en av de mest positive kamptrådene som har vært siden i fjor sommer. De aller aller fleste er jo mer positiv en deg som sier at det ikke var noen stor kamp.Kommentar
-
Etter poeng borte mot sist års bronselag er dette konklusjonen din? Er det mulig.... I stede for å hakke på alt og alle i gult og svart, gjør et lite forsøk på å finne noe positivt. Mye mer gøy å se positive ting enn å grave seg ned i den dritten du drar fram ustoppelig.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Etter poeng borte mot sist års bronselag er dette konklusjonen din? Er det mulig.... I stede for å hakke på alt og alle i gult og svart, gjør et lite forsøk på å finne noe positivt. Mye mer gøy å se positive ting enn å grave seg ned i den dritten du drar fram ustoppelig.Kommentar
-
Hva venter du av en kamptråd? Saklige analyser? Dette er rene følelser og verden blir litt mer i balanse om et kvarter. God natt til deg også.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Etter poeng borte mot sist års bronselag er dette konklusjonen din? Er det mulig.... I stede for å hakke på alt og alle i gult og svart, gjør et lite forsøk på å finne noe positivt. Mye mer gøy å se positive ting enn å grave seg ned i den dritten du drar fram ustoppelig.
Mye positivt i dag, men også noe negativt. En mer enn godkjent premiere og mye bedre enn fryktet. Fått litt mer trua, men jeg forventer mye mer av BHR, PVM, PRP og JA.Kommentar
-
Kommentar
-
Nå er jeg heldigvis fordømt med å ikke holde med Liverpool etc, så jeg er nok litt mer objektiv i vurderingen. Dette var helt og holdent godkjent. Man klarer ikke nitti minutter i Haugesund uten å få press i mot, men vi red av det aller meste. De satte en av to sjanser, mens vi hadde ca. 4. Alt i alt et veldig rettferdig resultat og en god seriestart. Noen utmerker seg veldig positivt, spes Ruben(klar BB), Lundemo, som åpenbart er den beste midtbanespilleren hentet fra Bærum kommune i år og Erling som lager helvete. Minner mye om Mifsud, og må få tiden han trenger til å finne målformen igjen. Vi vet den er der. Synes ikke PVM gjør seg helt bort, mens Riise og Palmi har en vei å gå før det nærmer seg godkjent. Brillefin serieåpning som fort kunne vippet vår vei. Noen vil sikkert mene at Haugesund skulle hatt straffe, men det er feil fordi frisparket som førte til handsen ikke var frispark. Disse veier opp for hverandre, og rettferdigheten er skjedd fyllest.
Intet å gråte for her, smil og gled dere til resten av kampene.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Personlig synes jeg et poeng i Haugesund er veldig positivt og dessuten var det utrolig fortjent. En kamp vi er forholdsvis solide bakover, selv om andre omgang blir litt mer Hawaii. Ser langt bedre ut defensivt enn vi har gjort tidligere, og vi skaper 4-5 gode sjanser hvor vi skal klare å sette et par til. Mer enn god nok prestasjon til å plukke alle tre på en ekstremt vanskelig bortebane. Haugesund borte er i mine øyne en av de tøffeste bortekampene i løpet av sesongen, og vi skal være godt fornøyde med et helt fortjent poeng og en forholdsvis bra gjennomført bortekamp. Glem ikke at vi tross alt ikke skal briljere borte, plukker vi uavgjort borte og vinner hjemme kommer vi høyt opp på tabellen.
Lundemo dagens mest positive overraskelse, men synes forsvarsrekka også så bedre ut enn på lenge. Dessuten synes jeg ikke Johan var så ille som mange skal ha det til, han klarte seg bra. Palmi hadde ingen stor dag, men er vår beste i den rollen. Vaagan Moen presterte vel ikke noe som skulle forsvare startplass i neste kamp.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Helt enig med Fugl1120. Resepten er å plukke poeng jevnt og trutt borte, samt vinne mest mulig hjemme. Uavgjort i dag er helt innafor - og spesielt mot FKH. Men ingenting annet enn tre poeng neste runde mot Sandnes/Ulf er godt nok.Kommentar
-
LSK traff på 62% av pasningene, FKH 70%. Selv når man tar alt i betraktning er vi altså markant dårligere enn laget som forholdsvis suverent slår de fleste langpasningene i TL. Igjen handler det om nivået man faller ned på, det må dreie seg om mer enn å være mindre dårlig enn motstanderen hvis vi skal bli en faktor i norsk fotball igjen. Og det må begynne å bli synlig.
Det var en god taktisk førsteomgang, men også en innfallsvinkel som forteller alt om LSKs posisjon i dag. Vi tenker mest på hva motstanderen skal gjøre, mye mindre på hva vi selv skal bidra med.Kommentar
-
LSK traff på 62% av pasningene, FKH 70%. Selv når man tar alt i betraktning er vi altså markant dårligere enn laget som forholdvis suverent slår de fleste langpasningene i TL. Igjen handler det om nivået man faller ned på, det må dreie seg om mer enn å være mindre dårlig enn motstanderen hvis vi skal bli en faktor i norsk fotball igjen. Og det må begynne å bli synlig.Lauken er vår venn!Kommentar
Kommentar