Hovedsponsor 2014, #VIERLSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Patriot
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2010
    • 437

    200+400+800. Overfører dobbelt for hver seier på rad. Håper jeg må ut med 1600 på 16 mai. Det er det verdt!!

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      Opprinnelig skrevet av Patriot
      200+400+800. Overfører dobbelt for hver seier på rad. Håper jeg må ut med 1600 på 16 mai. Det er det verdt!!
      håper detta blir dyrt for deg

      Kommentar

      • Totti21
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3500

        Opprinnelig skrevet av Patriot
        200+400+800. Overfører dobbelt for hver seier på rad. Håper jeg må ut med 1600 på 16 mai. Det er det verdt!!
        Da satser jeg på at vi klarer 11 kamper til på rad, slik at #VIERLSK får inn 3.275.200,- fra deg og er sikret å klare målet om 4.000.000,-.

        Kommentar

        • Gigi
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Sep 2009
          • 110

          500 for en forbausende ålreit sesongstart. (Det er faktisk bare et år siden man måtte bruke kuleramme da vi besøkte Color Line.)

          Tilsvarende sum pr. seier mot Molde eller VIF, 250 for U. Sesongkortet var jo uansett så billig at jeg føler meg som en svindler.

          Kommentar

          • Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

            2 mål = 2 sms.
            Har i dag også sendt ut felles mail til gutta på jobben(25 stk) som får dekket billetten sin om de reiser på Åråsen ut vårsesongen. Allerede 6 påmeldte til 16 mai. For meg blir det tv fra Spania men lover å gjøre min del av innsatsen for å få folk på match. Med 3 strake bør det alene være motivasjon.

            Kommentar

            • KrisB
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2008
              • 2923

              Ble vel sagt i pausen i dag at det kom inn ca 9000 fra loddsalg og div i Skien i dag. Det er faen ikke dårlig!

              Kommentar

              • Nordby-Kanaris
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Mar 2006
                • 146

                Satt inn 500kr selv via melding idag, utfordra 2 andre kompiser til og gjøre det samme! Det ble gjennomført, han ene gjorde det selvom det er jobb telefon! Så ingen unnskyldinger for og ikke støtte vis melding funker lenger! Kjør på fugla suportere!!!!!
                Cupmestere 2007:D

                Kommentar

                • Patriot
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2010
                  • 437

                  Opprinnelig skrevet av Totti21
                  Da satser jeg på at vi klarer 11 kamper til på rad, slik at #VIERLSK får inn 3.275.200,- fra deg og er sikret å klare målet om 4.000.000,-.
                  Haha, jeg hadde ikke helt regnet på det. Grensen min går ved 5000, da begynner jeg på nytt igjen

                  Kommentar

                  • DoubleHi5
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2011
                    • 4112

                    Opprinnelig skrevet av Patriot
                    Haha, jeg hadde ikke helt regnet på det. Grensen min går ved 5000, da begynner jeg på nytt igjen
                    Du lever så til de grader opp til nicket ditt, Patriot! Fantastisk klubbfølelse!

                    Det er utrolig flott at du ikke bare har det store hjertet for klubben, men at du også har muligheten til å være så generøs. La oss samtidig oppfordre alle til å bidra etter evne, og huske at alle bidrag er viktige!
                    Elska þetta félag

                    Kommentar

                    • magnuslt
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Oct 2011
                      • 213

                      Gleder meg til studielånet kommer denne måneden. Da blir det sponsing på ny! Kanskje jeg skal skrive "Lånekassen" som bidragsyter istedefor meg selv? Uansett: Takk Norge, og værsågod vierLSK!

                      Kommentar

                      • Kay
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2004
                        • 763

                        Opprinnelig skrevet av magnuslt
                        Gleder meg til studielånet kommer denne måneden. Da blir det sponsing på ny! Kanskje jeg skal skrive "Lånekassen" som bidragsyter istedefor meg selv? Uansett: Takk Norge, og værsågod vierLSK!
                        Det er veldig lett å få kredittkort om dagen også...

                        Kommentar

                        • Kjell.T.Ring
                          Poll St. Ring
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Dec 2005
                          • 11796

                          Opprinnelig skrevet av Kay
                          Det er veldig lett å få kredittkort om dagen også...
                          Hvorfor tommel ned Uwe? Får stadig spam om lån uten sikkerhet opptil 4-500k.

                          Ikke at jeg anbefaler folk å gjøre det da...
                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                          Kommentar

                          • Uwes disippel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6039

                            Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                            Hvorfor tommel ned Uwe? Får stadig spam om lån uten sikkerhet opptil 4-500k.

                            Ikke at jeg anbefaler folk å gjøre det da...
                            Ingen bør sponse andre ved bruk av kredittkort, ingen!
                            Ingen bør bruke kredittkort i det hele tatt, om man da ikke har full kontroll på økonomien. Noe man tydeligvis ikke har om man tar opp lån til skyhøy rente for å sponse.

                            Kommentar

                            • magnuslt
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Oct 2011
                              • 213

                              Opprinnelig skrevet av Kay
                              Det er veldig lett å få kredittkort om dagen også...
                              Det er det sikkert. Men så var det vel ikke snakk om lettjente penger her? jeg kan hvertfall si at jeg ikke har råd til å sponse LSK med det jeg tjener på jobb i løpet av en måned. Derfor påvente av ekstra kapital fra staten før det kan skje. Og så det er sagt; selv om det er lett å få penger fra lånekassen, betyr det ikke at det er lett å være student.

                              Tviler forresten på at det er folk som tar opp lån med formål om å sponse. Hvis alle hadde vært så desperate på å gi hadde vel innsamlingen vært komplett allerede?

                              Kommentar

                              • Kay
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2004
                                • 763

                                Opprinnelig skrevet av magnuslt
                                Tviler forresten på at det er folk som tar opp lån med formål om å sponse.
                                Er det forskjell på å ta opp lån med formål om å sponse, kontra å bruke lånepenger med annet formål som sponsormidler?

                                Skjønner at det er hardt å være student når man bruker studielånet sitt på å sponse en fotballklubb.

                                Kommentar

                                • magnuslt
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Oct 2011
                                  • 213

                                  Opprinnelig skrevet av Kay
                                  Er det forskjell på å ta opp lån med formål om å sponse, kontra å bruke lånepenger med annet formål som sponsormidler?

                                  Skjønner at det er hardt å være student når man bruker studielånet sitt på å sponse en fotballklubb.
                                  Ja, det er forskjell. Lånekassene er en velferdsordning for studenter, noe som blant annet har formål om å gi sosiale goder. Om jeg bruker mine goder på å kjøpe en genser, dra på konsert eller sponse LSK har ingen betydning. Lånekassen er derfor veldig annerledes enn å ta et kredittlån med formål om sponsing, fordi mitt formål er hva som er mine sosiale goder.

                                  Det jeg håper du sjønner er at du ikke fremstår som veldig reflektert ved å komme med slike ironiske påstander som det du gjør. Det underbygger sosiale realiteter som er alt annet en riktig.

                                  Denne diskusjonen gidder jeg ikke å ta lenger, fordi jeg har eksamener på løpende bånd i hele mai (ikke at det er så hardt arbeid altså), i tillegg til at det skaper feil fokus i tråden.

                                  Kommentar

                                  • Oldtimer
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2011
                                    • 316

                                    Så en oversikt over sponsorer, 9 lag i TL har en SPAREBANK!
                                    Hvor er Lillestrømbanken? (det er vel en sparebank?)

                                    Etter å ha vært med på "spleiselaget" til DNB i mange år, kan jeg være en potensiell kunde

                                    Positivt at DNB deler ut billetter forøvrig, kan de bli hovedsponsor?

                                    Kommentar

                                    • Kay
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2004
                                      • 763

                                      Opprinnelig skrevet av magnuslt
                                      Lånekassene er en velferdsordning for studenter, noe som blant annet har formål om å gi sosiale goder.
                                      Det har vel blitt en innarbeidet "sannhet" de siste 20 årene ja, men det er vel ikke det som er formålet.

                                      Utdanningsstøtten gjennom Lånekassen skal bidra til:


                                      - like muligheter til utdanning uavhengig av geografiske forhold, alder, kjønn, funksjonsdyktighet, økonomiske og sosiale forhold.
                                      - å sikre samfunnet og arbeidslivet tilgang på kompetanse
                                      - at utdanningen skjer under tilfredsstillende arbeidsforhold, slik at studiearbeidet kan bli effektivt.

                                      Kommentar

                                      • KrisB
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2008
                                        • 2923

                                        Drit i diskusjonen om lånekasse og kredittkort osv her a.
                                        dette handler om å støtte klubben vår. Kom heller med konstruktive forslag.
                                        F.eks. Hvorfor setter ikke butikker, spisesteder, martins, republic eller bedrifter generelt i Lillestrøm, opp en bøsse eller krukke med #vierlsk på som alle som er innom kan tømme småpengene sine i. Og 1 gang uka/måneden leverer bedriften det de har fått inn til lsk. Slik kan alle bedrifter og utesteder i Lillestrøm bidra, uten at det skal gå utover dem.

                                        Kommentar

                                        • knut
                                          Make knut Great Again
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2006
                                          • 9463

                                          Opprinnelig skrevet av KrisB
                                          Drit i diskusjonen om lånekasse og kredittkort osv her a.
                                          dette handler om å støtte klubben vår. Kom heller med konstruktive forslag.
                                          F.eks. Hvorfor setter ikke butikker, spisesteder, martins, republic eller bedrifter generelt i Lillestrøm, opp en bøsse eller krukke med #vierlsk på som alle som er innom kan tømme småpengene sine i. Og 1 gang uka/måneden leverer bedriften det de har fått inn til lsk. Slik kan alle bedrifter og utesteder i Lillestrøm bidra, uten at det skal gå utover dem.
                                          Håper LSK stiller med bøtter/bøsser ved inngangene og ved siden av kioskene 16mai. Vekslepenger etter kiosksalg i pausen bør være lett å få tak i.

                                          Kommentar

                                          Working...