200 kr sms sendt i dag.
Hovedsponsor 2014, #VIERLSK
Collapse
X
-
-
Da bytter jeg bank til Lillestrømbanken etter MEGET god service og bedre betingelser en i dag. Fikk til og med en "fuglarabatt".
Skader ikke at saksbehandleren har 5 kamper for LSK og brenner for klubben heller.
Anbefales!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Alltid vært mye LSK-folk der, er mitt inntrykk. Tipper Tore Kordahl (LSKs første mål etter siste opprykk, gullklokke på landsen, på drømmelaget til Tommy m.m.) fortsatt jobber der. Og sikkert Tina Svensson, som har sittet i LSK-styret i nyere tid.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Synes det er litt rart at vi ikke har spilt med noe annet enn #vierlsk på drakta i hver kamp. Det må jo være veldig artig for et lite firma å ha vært hovedsponsor på forsiden av drakta i en kamp? Man kan ha bilde av LSK med logoen sin på brystet under kamp i all fremtid. Kanskje LSK burde gå ut med hvor mye de må ha før de er villig til å spille med et mindre firma sin logo under en kamp, da blir kanskje terskelen for å gjøre noe sånt mindre?Kommentar
-
mangler flere på 1337,- her. så er vel ikke helt oppdatert...Kommentar
-
Kommentar
-
Knurr...Kommentar
-
Var vel en del som ble lagt inn såpass sent i går at det ikke blir registrert i bankvesenet i tide til at LSK fikk det med seg til dagens oppdatering. Og man skal ikke se helt bort fra at en redusert administrasjon plutselig har en haug med bidrag de skal registrere i dag________________________
TBKommentar
Kommentar