Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Sendte av gårde en melding med små bokstaver. skjedde ingenting. Sendte en ny noen timer senere med store bokstaver og fikk takkemelding umiddelbart. 10 minutter senere kom det en takkemelding til
De 100.000 som ble nevnt oppi her kan fort ha blitt dobbelt så mye hvis alle har gjort min "feil"
Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.no
Jeg sendte Vierlsk til 2454 kl 1638 og fikk flg svar 1638: DU er nå registrert som en av mange hovedsponsorer til LSK, takk for støtten, hilsen #VIERLSK - Norges Tøffeste Toppklubb
Sendte sms med små bokstaver og fikk takkesvar umiddelbart.Tenkte å gi 200 hver måned,men sender for hver seier og håper det vil gi mer penger enn månedlig bidrag.
Håper virkelig at folk holder det de lover nå. Nemlig pinlig å se Vann for livet-innsamlingen som står på under 60000 selv om mange, også her inne, sa de skulle spytte inn ved seier. Og det ble tross alt noen av dem...
Sliter litt med økonomien bla pga bilverkstedregning på 12.000 og annet snacks denne måneden, men en skarve sms sendte jeg selvfølgelig. Genialt tiltak! Kommer til å sende flere meldinger senere, garantert!
Skal ha drakta også. Fineste LSK drakta noensinne?
Dersom man har mobilabonnement dekket av arbeidsgiver, og tilfeldigvis er DNB-kunde, er jo max 500-app'en et suverent alternativ på "impulsstøttefronten". Da har man muligheten til å vippe over alt fra 20 kroner til 500, ut fra ekkoet og støvnivået i skillingboka, og hvor happy man er av ulike årsaker.
Tommel opp hvis du er med på 100 kroner pr poeng i dag! Gud bedre så deilig det hadde vært å bli 300 kronere fattigere i halv seks-draget.
Så at noen var bekymret for hva LSK sitter igjen med etter et SMS-bidrag. Det ble til og med nevnt at tjenesteleverandører kunne ta så mye som 1/3 av beløpet, så jeg spurte en i klubben. Svaret var at dette er LSKs egen tjeneste, ikke Sendegas, så LSK sitter igjen med noe sånt som 198-199 kr.
Fram til sommeren så skal jeg føre over 100 kr for hvert poeng vi tar. Blir jeg fattig så smiler jeg fra øre til øre uansett:-) Så tar vi høstsesongen når den tiden kommer.
Utfordrer flere til å gjøre det samme(skal likevel ikke være noe press).
Kommentar