Hovedsponsor 2014, #VIERLSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    #61
    Opprinnelig skrevet av mrognan
    Beløpet veit jeg ikke, men i følge denne artikkelen,
    http://www.lsk.no/news/article/1ako8...e/vil-du-bidra så har LSK 537 hovedsponsorer (oppdatert seint i går kveld).
    Om alle har bidratt med 200 kr (flere har nok bidratt med mer også) er det passert 100.000 kr, pluss på med de store bidragene KFL, UFC og Nortekk er man minst over 200.000 kr.

    Kommentar

    • Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

      #62
      Opprinnelig skrevet av tullebukk
      skreiv vierlsk med små bokstaver har ikke fått melding tilbake ,, må det skrives med storebokstaver?
      Jeg skrev med stor forbokstav og resten små bokstaver. Fikk svar samme minutt som jeg sendte.
      Logg inn på mobilabbonementet og sjekk om det er trukket en sum.

      Kommentar

      • Folke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2008
        • 5955

        #63
        Opprinnelig skrevet av tullebukk
        skreiv vierlsk med små bokstaver har ikke fått melding tilbake ,, må det skrives med storebokstaver?
        I utgangspunktet er det samme hvordan du skriver det.
        Men du har råd til å sende en sms til, så finner du det ut :-)

        Kommentar

        • El Caco
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2009
          • 2286

          #64
          Har jobbtelefon, men har overført via nettbank!

          #VIERLSK
          Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

          Kommentar

          • klippen
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2009
            • 251

            #65
            Konseptet er bra, og virker til å ha bli tatt godt imot. Men det må markedsføres mye tøffere, akkurat nå minner det her meg mest om Vann for livet som også var et bra prosjekt men som ikke bli markedsført nok. Det er mannen i gata lsk må nå ut til, ikke de som er på forumet. Vi får med oss det meste som omhandler LSK uansett.

            Kom igjen lsk, det kan vel ikke være så vanskelig å få opp noe på hjemmesiden om hvor mye og hvem som har gitt?
            Last edited by klippen; 03.04.2014, 16:20.

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              #66
              Har send en e-post til LSK men hva jeg kan tilby nærligslivsaktørene som blir med i form av rabatter o.l.

              Håper flere gjør dette så det blir attraktivt.
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • KrisB
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2008
                • 2923

                #67

                Status per nå


                ser ut som om det har kommet inn 469.344,79kr

                Kommentar

                • tilt
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2007
                  • 813

                  #68
                  Hmm ? Må mangle noen. Mitt navn sto ikke der selv om jeg har fått kvittering på sms...
                  Men fett resultat så langt da. Får man pusha dette igjennom hele sesongen kan man vel klare å nå millionen.
                  livet er en gamp for de som ikke kan si k
                  https://twitter.com/#!/KjetiI

                  Kommentar

                  • Felt C
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2004
                    • 776

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av tilt
                    Hmm ? Må mangle noen. Mitt navn sto ikke der selv om jeg har fått kvittering på sms...
                    Men fett resultat så langt da. Får man pusha dette igjennom hele sesongen kan man vel klare å nå millionen.
                    Samme gjelder meg.Litt småflaut etter den maninga jeg har kjørt på at folk skal bidra :-)

                    Kommentar

                    • fjacob82
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 1507

                      #70
                      Hadde det vært noen flere drakter igjen, så hadde det nok vært fler enn 40stk som har kjøpt #vierlsk drakt. Kunne tenkt meg en selv, men er ikke noen igjen foreløpig...

                      Forøvrig kunne jeg ønske meg at flere bedrifter hadde bidratt. Men det kommer sikkert.
                      Spenstig opplegg som nok vil ta litt tid før vi får med massene.
                      Uansett bedre enn en tom plass på drakta (som ville gitt oss 0kr), slik som bydelslaget holder på med.

                      Håper hele Lillestrøm og områdene rundt samles rundt klubben nå og bidrar!
                      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                      *Brasseberget*

                      Kommentar

                      • andersmm
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2006
                        • 5764

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av fjacob82
                        Forøvrig kunne jeg ønske meg at flere bedrifter hadde bidratt. Men det kommer sikkert.
                        Spenstig opplegg som nok vil ta litt tid før vi får med massene.
                        Uansett bedre enn en tom plass på drakta (som ville gitt oss 0kr), slik som bydelslaget holder på med.

                        Håper hele Lillestrøm og områdene rundt samles rundt klubben nå og bidrar!


                        Bra om det blir en skikkelig push der lokale bedrifter utfordrer hverandre. Hadde vært fint om det fantes et par enkle logoer etc. som de kunne brukt i sin egen profilering. Tror mange lokale bedrifter gjerne vil gi og ha muligheten til å skilte med en "#VIERLSK" logo i hjørnet av annonser og reklame, eller på annen måte bruke dette fysisk eller på web. På samme måte som ulike butikker og tjenesteleverandører smykker seg med ulike sertifikat eller "stamp-of-approval" fra en produsent, så kan det være interessant å vise fram engasjementet i LSK. For en lokal bedrift kan det fort ha en tillitsvekkende effekt på kunder og bygge lojalitet. Håper RB er på saken og følger opp utfordringer fra en bedrift til en annen med jevne mellomrom. Det er ekstremt viktig at bevisstheten rundt kampanjen holdes oppe, så bedriftene ser at de også får noe tilbake.
                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                        Kommentar

                        • andee
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2004
                          • 1191

                          #72
                          Over en halv mill på ei snau uke er intet mindre enn helt kjempefantastisk. Skal ikke dele beløpet på 1 og gange med 52, men dette baller utvilsomt på seg i engasjement og kroner når poengene begynner å tikke inn og næringslivet kommer ordentlig i gang.

                          Fellesnevner for de (fleste?) i næring som allerede har gitt, er at de eies og drives av blodfans - raske beslutninger og fantastiske gaver inn til klubben. Andre AS kan gjerne trenge litt mer tid på å behandle og beslutte om de skal støtte og med hvor mye, antakelig. Det kommer nok mer. Men er man i næring og i tvil, er det verdt å merke seg at Jenkins i Nortekk skryter uhemmet av sponsorpoolen til LSK, og mener han har fått "tilbake" hver krone han har spytta inn (kanskje til og med andelen han hadde i ei islandsk målvakt med marginalt svekka syn). DNB, som også har et par, tre andre sponsorater i sving, har også uttalt at sponsorpoolen til LSK er helt i norgestoppen.

                          Vi andre på gølvet får bidra med en sms, en hundrelapp eller et par tjuekroninger her og der – alt etter hva lommeboka tillater og hva Fugla gir oss tilbake. 20 690 følger Fugla på Facebook, men jeg skal ikke ta fram lommeregneren og finne ut av hva en hundrelapp fra hver der blir. Akkurat nå koker det rundt klubben, hvert fall sammenligna med det jeg ser i innvendig speil, og det er gøy å være supporter igjen - vi har en rimelig samla klubb vi er stolte av. Vi har mange spennende, yngre spillere, skal på ingen måte rykke ned og jeg tror trøkket på tribunen med back to basic kommer til å gi litt 05-feeling.

                          #vierlsk
                          TS05 - Felt C

                          Kommentar

                          • andersmm
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2006
                            • 5764

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av andee
                            20 690 følger Fugla på Facebook, men jeg skal ikke ta fram lommeregneren og finne ut av hva en hundrelapp fra hver der blir.
                            Drøye 4 millioner kroner om alle slenger på 200 spenn.
                            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                            Kommentar

                            • knut
                              Make knut Great Again
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2006
                              • 9463

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av fjacob82
                              Hadde det vært noen flere drakter igjen, så hadde det nok vært fler enn 40stk som har kjøpt #vierlsk drakt. Kunne tenkt meg en selv, men er ikke noen igjen foreløpig...
                              Fullt av xl og xxl drakter på sjappa! Et par l og m er det der og. Men jævli trange i størrelsen. Jeg ser ut som en sprekt julepølse i min xl :S

                              Kommentar

                              • 10theri
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2010
                                • 438

                                #75
                                LSK la ut foto på twitter nå.

                                Heia Lillestrøm......

                                Kommentar

                                • Uwes disippel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6039

                                  #76
                                  Henger denne ved Åråsen? Burde i tilfelle vært en nede ved stasjonen, torget eller i storgata også. Slik at folk ser den uka igjennom og ikke bare når det er kamp annenhver uke.
                                  Last edited by Uwes disippel; 06.04.2014, 12:08.

                                  Kommentar

                                  • Uwes disippel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6039

                                    #77
                                    Ser også at Åkrene og Transportsentralen står uthevet sammen med Nortekk, vil det si at de har gitt store summer?

                                    Kommentar

                                    • knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9463

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                      Ser også at Åkrene og Transportsentralen står uthevet sammen med Nortekk, vil det si at de har gitt store summer?
                                      Er vel en "pengesky" ja

                                      Kommentar

                                      • klippen
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2009
                                        • 251

                                        #79
                                        Hadde aldri trodd klubben skulle få opp noe sånn så fort, good work lsk!

                                        Kommentar

                                        • Ketil Cantona
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 6813

                                          #80
                                          4 mål betyr 400 kroner fra meg! Deilig å bruke penger i gledesrusen

                                          Kommentar

                                          Working...