Hovedsponsor 2014, #VIERLSK

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Leif A
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 3962

Opprinnelig skrevet av tilt
    Hmm ? Må mangle noen. Mitt navn sto ikke der selv om jeg har fått kvittering på sms...
    Men fett resultat så langt da. Får man pusha dette igjennom hele sesongen kan man vel klare å nå millionen.
    Opprinnelig skrevet av Felt C
    Samme gjelder meg.Litt småflaut etter den maninga jeg har kjørt på at folk skal bidra :-)
    Samme gjelder meg. Uten å ha undersøkt har jeg en mistanke om at det for min del kan komme av at tlfnummeret ikke reservert mot oppføring hos opplysningstjenestene.
    Knurr...

Kommentar

• Felt C
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2004
      • 776

Mitt navn står på tavla utenfor Åråsen,men ikke på hjemmesida og LSK klør seg i huet :-)

Kommentar

• DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 4263

Jeg har forsøkt å gi via sms siden mandag morgen. Siden jeg ikke fikk kvittering, sendte jeg en epost til Tele2. De valgte den arrogante og lettvinte løsningen, og bare henviste meg til LSKs tjenesteleverandør, Sendega. Til overmål ville Tele2 heller ikke oppgi til Sendega hvorfor overføringen ikke ble gjennomført!

For å gjøre en lang historie så kort som mulig: Både Anita Eriksen og Robert Lauritsen i LSK, i tillegg til et par personer hos Sendega som måtte bruke sine kontakter mot Tele2, måtte i aksjon før sistnevnte innrømmet at feilen lå hos dem. En konfigurasjonsfeil hos Tele2 gjør at vi som har abonnement der ikke får gitt 500,-. Når de endelig innrømmet feilen, skal de rette den opp, men det tar visst et par dager. Jeg måtte løse min overføring via bankkontoen.

Poenget med å fortelle denne historien, er at her har både LSK og Sendega gjort en glimrende jobb og virkelig stått på for å finne ut av problemet. Jeg fikk epost fra Robert nærmere 21.30 om kvelden og av andre eposter ser jeg at han ikke gikk hjem da heller! Mens Tele2 står til stryk.

Som jeg skrev i en epost til Robert Lauritsen: Fint å se at dere står på for Hovedsponsorene!
        Elska þetta félag

Kommentar

• McGuffy
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 5102

Gleder meg til årets sponsortur. Den kan bli folksom!

Kommentar

• Marit
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2010
            • 885

Jeg skjønte ikke hvorfor jeg ikke stod på lista før jeg plutselig kom på at jeg skaffet meg hemmelig telefonnummer for noen år siden. Duh-doy. Jaja, godt å vite at man har gjort sitt, navn på liste eller ikke.
            Andas in och andas ut
            Orkar jag så orkar du

Kommentar

• junior
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2006
              • 492

1036 hovedsponsorer i #VIERLSK har bidratt til over 600 000 kr. Vi retter en stor takk til alle som er med!

Ikke gærent, men håper flere bedrifter slenger seg på etterhvert!
              ------- Forza Fugla! -------

Kommentar

• HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6103

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                VIKTIG MELDING!

SMS-nummeret på plakaten er feil! Hvis du prøver å sende din støtte til nummeret som står der, kommer ikke pengene frem til LSK! (Slapp av! Du blir ikke belastet, så pengene forsvinner ikke.)

Riktig nummer er 2454 som det står på LSKs hjemmesider.

Klubben er orientert og jobber for å rette opp feilen.
                Ser at store bilder av denne plakaten nå brukes på LSK.no. Vil anbefale at man ikke publiserer bilder av tavla med feil nr.

Kommentar

• Stray Cat
                  Moderator
                  • Aug 2008
                  • 5918

Opprinnelig skrevet av junior
                  http://www.lsk.no/news/article/188lp...hovedsponsorer
                  1036 hovedsponsorer i #VIERLSK har bidratt til over 600 000 kr. Vi retter en stor takk til alle som er med!

Ikke gærent, men håper flere bedrifter slenger seg på etterhvert!
                  Da mangler vi bare ca 3,4 mill. Noen som kjenner bedriftsledere?
                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• klippen
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2009
                    • 251

Meget bra beløp som er samlet inn -heder og ære til de som har bidratt! Det er en lang vei til målet, og det er nok lurt å leve med prinsippet at alle monner drar.

Skal man i det hele tatt ha mulighet til å nærme seg må nok flere bedrifter på banen. 5000 kroner gitt av en bedrift, som må sies å være en liten sum for en bedrift tilsvarer 25 tekstmeldinger. Litt usikker på reglene, men det er vel også noe skattemessige fordeler ved sponsorater? Uansett, i sum tror jeg bedriftene i mye større grad må på banen. Det positive med så mange bidrag er at det skaper engasjement blant folk.

For å være litt negativ så står Åkrene Mek og Nortekk for tilsammen halvparten av summen samlet inn, det er litt bekymringsverdig synes jeg. Antallet bedrifter som har bidratt er alt for lavt.

Kommentar

• Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

Hva skjer med stafetten RB startet? Martins ga 20000, sendte den videre til Kulturpuben og der stoppet det?

Kommentar

• DoubleHi5
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2011
                        • 4263

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                        Hva skjer med stafetten RB startet? Martins ga 20000, sendte den videre til Kulturpuben og der stoppet det?
                        Fra Romerikes Blad papir tirsdag 8/4 2014.

Lillestrøm-stafetten for LSK fortsetter

Slik har næringslivsstafetten for #VIERLSK gått så langt:

Rydje Renhold: Betaler 500 kroner per mål LSK scorer denne sesongen. Så langt 2.500 kroner.
                        Martins Pub: 20.000 kroner.
                        Kulturpuben i Lillestrøm: Betaler inn et ukjent beløp.
                        Casa Mia Ristorante: 5.000 kroner.

Republic i Lillestrøm: Er nå utfordret.
                        Elska þetta félag

Kommentar

• _Jonern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 4397

Liten notis i VGsporten i dag om at #VIERLSK har samlet inn over 600.000.
                          ..................

Kommentar

• Stray Cat
                            Moderator
                            • Aug 2008
                            • 5918

Tidlig lønningsdag og hovedsponsorlista inkluderer nå ei villkatt (jeg nekter å være lauskatt, fridtjof). Alle monner drar.
                            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• Siggen
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2004
                              • 656

Ny Kippedrakt er handlet inn, (Nyyyyyyyydelig anbefales!!!) + en del stash på Shoppen.
                              En god slump penger overført til #VIERLSK-kontoen. Er en god følelse å bruke noen lapper på Fugla i disse dager!
                              En finfin "hevn" for all den unødvendige shoppinga til kona er det også.
                              ----------------------------------------------------------------------------
                              Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
                              ----------------------------------------------------------------------------

Kommentar

• DoubleHi5
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2011
                                • 4263

Opprinnelig skrevet av HSft
                                Ser at store bilder av denne plakaten nå brukes på LSK.no. Vil anbefale at man ikke publiserer bilder av tavla med feil nr.
                                Klubben har reagert og fjernet bildet!
                                Elska þetta félag

Kommentar

• Poreto
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Nov 2011
                                  • 105

Vil bare si at jeg gjør mitt for å representere Lillestrøm i russetiden.#VIERLSK har selvfølgelig fått en hedersplass midt på låret, så får vi bare håpe at jeg ikke blir slått ned av søppel iløpet av denne tiden. Skal få mange medruss med meg på åråsen til det som, forhåpentligvis, blir glade tider fremover

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                    Poll St. Ring
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Dec 2005
                                    • 11796

Anbefaler alle russejenter å skrive #vierlsk på puppene og legge de i denne tråden.
                                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• DoubleHi5
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2011
                                      • 4263

Over 1100 hovedsponsorer

1101 hovedsponsorer i #VIERLSK har bidratt til over 660 000 kr. Vi retter en stor takk til alle som er med!

Sist oppdatert i dag - 10:42
                                      Elska þetta félag

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                        Poll St. Ring
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Dec 2005
                                        • 11796

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                        Anbefaler alle russejenter å skrive #vierlsk på puppene og legge de i denne tråden.
                                        100 kroner per par?
                                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

Oppfordrer Lsk til å lage en søyle på storskjermen samtidig som dem oppfordrer folk til å sende inn... Hadde hvert kult å sett søyla stige på direkten.

Kommentar

Working...