Hovedsponsor 2014, #VIERLSK

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andee
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 1191

Blakk som en hest nå rett før lønn, men inspirert av fjacob82 fisker jeg fram 2 x 200 for to brillefine trepoengere.
    TS05 - Felt C

Kommentar

• junior
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2006
      • 492

Er en god uke til studielånet kommer og her er det kr 216,83 igjen på brukskontoen min, tenkte å bruke de på mat.
      Men tror du jaggu ikke det var noen søppelsekker med pant ute i boden min a! Hvem sier det ikke lønner seg med litt snev av alkistendenser i ny og ne?

Følte meg litt som en søpplasuporter der jeg vralta meg ned med 4 søppelsekker med pant, men jaggu ble det ikke et par hundre kroner ut av det, og hos meg gikk ikke disse kronene til knark. (Note to self til neste gang: sorter ut flasker uten pant før en jokker seg av gårde til butikken, glassflasker veier litt, tar plass og når de ikke gir pant er de klønete å drasse på uten noe nytte). Poooenget er(!): de kronasjene som befant seg på min brukskonto er nå på vei til #VIERLSK og disse panteflaskene er nå på mirakuløst vist blitt til 1 sekser med pils, to pakker pølser, firstprice baggiser, litt pålegg og pølsebrød! Noen ganger bare leker livet!
      ------- Forza Fugla! -------

Kommentar

• knut
        Make knut Great Again
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2006
        • 9539

Skipper kebab denne uka, så da ble det sms VIERLSK til 2454 og 200,- på LSK isteden.

Oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Bikini-sesongen nærmer seg.

Who you gonna be?

This guy

Or this girl?

Kommentar

• GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

Jenkins' ord er bare ytterligere bekreftelse på hvor LSK befinner seg når det kommer til omtale og oppmerksomhet. Vi interesserer ikke TV2 og de som kjører fokuset på norsk fotball, og man klarer ikke få med seg de lokale kreftene. Det er betryggende å lese at Lauritsen sier det jobbes, og kanskje kan det også forklare at blogginnleggene til Anita helt forsvant, men man må få ut finger'n nu!

I morra starter første av fire kamper på rad som vil definere hele sesongen. Fjorårets marerittmåned kan i år bli måneden som i dobbelt forstand signaliserer en ny vår. Klubben har hatt sin beste sesongstart siden siste gang man hevdet seg i toppen av norsk fotball, og sist ut av de fire kampene er oppgjøret mot erkerivalen. Er ikke klubben med nå og smir mens jernet er varmt får man kanskje aldri muligheten igjen!

Kommentar

• Holterkanari
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2009
            • 590

Ny tohundrings fra meg-- monner lite, men det er maks nå........

Kommentar

• bema0806
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2011
              • 521

Det er så deilig å bli fattig!! Pga LSK seiere! Det er ikke bare 1 eller 2 seiere, men tre!! 200kr til LSK pr seier 600 dersom vi slår søpla! Kjære LSK, gjør meg fattig!

Kommentar

• ynnor
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2008
                • 857

Synes næringslivet i området burde skamme seg når man ser fans her inne blakke seg helt ned for å støtte. Fy pokker så stolt jeg er av å være en del av klubb med historie og ikke minst Norges uten tvil beste fans.

Kommentar

• KrisB
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2008
                  • 2923

Hva med en stafett her inne på forumet?
                  F.eks jeg sender sms eller setter inn penger til #vierlsk, tar screenshot av det og utfordrer en annen her inne. Er den personen blakk eller har akkurat gitt utfordrer den bare en annen. Og sånn fortsetter det.

Kommentar

• Fridtjof
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2005
                    • 2120

Opprinnelig skrevet av KrisB
                    F.eks jeg sender sms eller setter inn penger til #vierlsk, tar screenshot av det og utfordrer en annen her inne. Er den personen blakk eller har akkurat gitt utfordrer den bare en annen. Og sånn fortsetter det.
                    God idé, men du må huske å minne dem på å bade også!
                    Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

Kan jeg slenge på en tusing og sende den videre så Republic kan sitte i skammen?

Er ikke mer en noen tusinger og en kjent i nærområdet de trenger for å støtte LSK?
                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

Opprinnelig skrevet av KrisB
                        Er nok begrenset hva vi kan tyne ut av oss som privatpersoner kontra næringslivet.. Så rett heller utfordringen videre til sin arbeidsgiver, sin faste kafé/restaurant/pub/frisør e.l. Hvor mange privatpersoner har gitt? Om vi alle sammen retter en utfordring videre til en bedrift hver gang vi gir så vil det forhåpentlig sette litt fart på næringslivet i området.

Kommentar

• Oldtimer
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2011
                          • 316

Dette var en festlig kveld. Ikke nødvendigvis spillet men kommentatoren var herlig.
                          Sparer inn en revybillett, så her blir det ekstraoverførsel i morgen!
                          Oppfordrer andre som hadde en morsom kveld til å gjøre det samme

Kommentar

• hthaug
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2004
                            • 440

100 personer med hver sin gule #vierlsk skjorte på innsamlingsaksjon i Lillestrøm. Gutta møter på torvet med litt lek og moro og skrur på sjarmen, så burde vel det ha gitt noen kroner.

Kommentar

• Kayo
                              Medlem
                              Bøffel
                              • Jan 2004
                              • 34

Hva med at vi supportere viser våre sponsorer at det skal lønne seg å sponse LSK. Hvis en Café eller Kiosk f.eks. sponser LSK så går de av oss som har mulighet innom og kjøper en brus/pølse/kaffe el.l. ?

Vi kan lage en egen tråd med sponsorer.
                              ..Nå har XXX sponset med X kroner..
                              Morsomt for en Kiosk som sponser og dagen etter så står det 1000 gærne LSK-supportere og skal kjøpe pølse
                              Last edited by Kayo; 08.05.2014, 08:15. Begrunnelse: mer tekst

Kommentar

• fjacob82
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 1509

Opprinnelig skrevet av Kayo
                                Hva med at vi supportere viser våre sponsorer at det skal lønne seg å sponse LSK. Hvis en Café eller Kiosk f.eks. sponser LSK så går de av oss som har mulighet innom og kjøper en brus/pølse/kaffe el.l. ?

Vi kan lage en egen tråd med sponsorer.
                                ..Nå har XXX sponset med X kroner..
                                Morsomt for en Kiosk som sponser og dagen etter så står det 1000 gærne LSK-supportere og skal kjøpe pølse
                                Eller lage en deal hvor de har ett type LSK produkt, hvor deler av salget av dette vil gå til LSK.
                                type LSK pølsemeny, hvor 5kr går til LSK. Mange bekker små gjør stor å...
                                Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                *Brasseberget*

Kommentar

• Frode D. Homb
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2003
                                  • 982

Snart er det feriepengetid. Jeg skal gi en liten del av mine feriepenger til LSKs sms-kampanje. Jeg utfordrer dere andre til å gjøre det samme.

Kommentar

• vermu
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2008
                                    • 1729

Ny slant fra meg gitt etter etter gode resultater.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                      Poll St. Ring
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Dec 2005
                                      • 11796

3 kamper på rad. 500 spenn fra meg.

Hvem er med på 1000 for 6 poeng på de 2 neste? (Søpla og MFK) Det hadde jeg lett betalt!
                                      Last edited by Kjell.T.Ring; 11.05.2014, 17:33.
                                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• bema0806
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2011
                                        • 521

Faen altså... 200kr fattigere!! Men fy faen så godt med en sier i skien!!! Snart opp i en 1000lapp til lsk! Føler meg priviligert som får engasjere meg i en så fantastisk klubb som lsk!!!

Kommentar

• Jan
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2007
                                          • 386

Samme her. Satte 5k på at Erling skulle golle idag. Kunne likeså godt ha sendt dem denne veien.

Kommentar

Working...