200+400+800. Overfører dobbelt for hver seier på rad. Håper jeg må ut med 1600 på 16 mai. Det er det verdt!!
Hovedsponsor 2014, #VIERLSK
Collapse
X
-
Kommentar
-
500 for en forbausende ålreit sesongstart. (Det er faktisk bare et år siden man måtte bruke kuleramme da vi besøkte Color Line.)
Tilsvarende sum pr. seier mot Molde eller VIF, 250 for U. Sesongkortet var jo uansett så billig at jeg føler meg som en svindler.Kommentar
-
2 mål = 2 sms.
Har i dag også sendt ut felles mail til gutta på jobben(25 stk) som får dekket billetten sin om de reiser på Åråsen ut vårsesongen. Allerede 6 påmeldte til 16 mai. For meg blir det tv fra Spania men lover å gjøre min del av innsatsen for å få folk på match. Med 3 strake bør det alene være motivasjon.Kommentar
-
Satt inn 500kr selv via melding idag, utfordra 2 andre kompiser til og gjøre det samme! Det ble gjennomført, han ene gjorde det selvom det er jobb telefon! Så ingen unnskyldinger for og ikke støtte vis melding funker lenger! Kjør på fugla suportere!!!!!Cupmestere 2007:DKommentar
-
Kommentar
-
Det er utrolig flott at du ikke bare har det store hjertet for klubben, men at du også har muligheten til å være så generøs. La oss samtidig oppfordre alle til å bidra etter evne, og huske at alle bidrag er viktige!Elska þetta félagKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ingen bør bruke kredittkort i det hele tatt, om man da ikke har full kontroll på økonomien. Noe man tydeligvis ikke har om man tar opp lån til skyhøy rente for å sponse.Kommentar
-
Det er det sikkert. Men så var det vel ikke snakk om lettjente penger her? jeg kan hvertfall si at jeg ikke har råd til å sponse LSK med det jeg tjener på jobb i løpet av en måned. Derfor påvente av ekstra kapital fra staten før det kan skje. Og så det er sagt; selv om det er lett å få penger fra lånekassen, betyr det ikke at det er lett å være student.
Tviler forresten på at det er folk som tar opp lån med formål om å sponse. Hvis alle hadde vært så desperate på å gi hadde vel innsamlingen vært komplett allerede?Kommentar
-
Skjønner at det er hardt å være student når man bruker studielånet sitt på å sponse en fotballklubb.Kommentar
-
Det jeg håper du sjønner er at du ikke fremstår som veldig reflektert ved å komme med slike ironiske påstander som det du gjør. Det underbygger sosiale realiteter som er alt annet en riktig.
Denne diskusjonen gidder jeg ikke å ta lenger, fordi jeg har eksamener på løpende bånd i hele mai (ikke at det er så hardt arbeid altså), i tillegg til at det skaper feil fokus i tråden.Kommentar
-
Så en oversikt over sponsorer, 9 lag i TL har en SPAREBANK!
Hvor er Lillestrømbanken? (det er vel en sparebank?)
Etter å ha vært med på "spleiselaget" til DNB i mange år, kan jeg være en potensiell kunde
Positivt at DNB deler ut billetter forøvrig, kan de bli hovedsponsor?Kommentar
-
Utdanningsstøtten gjennom Lånekassen skal bidra til:
- like muligheter til utdanning uavhengig av geografiske forhold, alder, kjønn, funksjonsdyktighet, økonomiske og sosiale forhold.
- å sikre samfunnet og arbeidslivet tilgang på kompetanse
- at utdanningen skjer under tilfredsstillende arbeidsforhold, slik at studiearbeidet kan bli effektivt.Kommentar
-
Drit i diskusjonen om lånekasse og kredittkort osv her a.
dette handler om å støtte klubben vår. Kom heller med konstruktive forslag.
F.eks. Hvorfor setter ikke butikker, spisesteder, martins, republic eller bedrifter generelt i Lillestrøm, opp en bøsse eller krukke med #vierlsk på som alle som er innom kan tømme småpengene sine i. Og 1 gang uka/måneden leverer bedriften det de har fått inn til lsk. Slik kan alle bedrifter og utesteder i Lillestrøm bidra, uten at det skal gå utover dem.Kommentar
-
Drit i diskusjonen om lånekasse og kredittkort osv her a.
dette handler om å støtte klubben vår. Kom heller med konstruktive forslag.
F.eks. Hvorfor setter ikke butikker, spisesteder, martins, republic eller bedrifter generelt i Lillestrøm, opp en bøsse eller krukke med #vierlsk på som alle som er innom kan tømme småpengene sine i. Og 1 gang uka/måneden leverer bedriften det de har fått inn til lsk. Slik kan alle bedrifter og utesteder i Lillestrøm bidra, uten at det skal gå utover dem.Kommentar
Kommentar