Hovedsponsor 2014, #VIERLSK
Collapse
X
-
Igjen, man bør flytte eller sette opp et banner til. Dette burde stå nede ved stasjonen eller på torget. Da får man fort spontan giverglede når man ser tallene vokser. På Åråsen er det få som ser banneret foruten kampdag annenhver uke. Det er viktig å tenke at de aller fleste ikke vanker inne på dette forumet til en hver tid. Facebook og Twitter er vel og bra, men hva med den eldre garde?
- LSK/vi må bli mer aggresive i markedsføringen. Flytt nevnte banner, jeg er sikker på at kommunen godtar dette
- Sett ut bøsser på Martins, Klimt, kebabsjapper osv.
- Send spillere, supportere, trenere og bestemødre ut med bøsser. Spillera på Strømmen Storsenter, Jessheim Storsenter og Lillestrøm Torv. Trenere og støtteapparat til jernbanen/busstasjonen og la supportera banke dører. Sett annonse i avisen i forkant for sistnevnte slik at folk har cash.
- Lag konkurranser. Den som vipper 500.000, 1.500.000, 2.500.000 osv får signert drakt og gratis bortetur med KFL. Den som vipper 1.000.000, 2.000.000, 3.000.000 mill osv får et sesongkort for neste år.
- Personene som setter inn mellom 500 og 1000 døgnet etter en seier er med i trekningen av et vip-sete neste hjemmekamp.
- La folk velge billett selv. 390 for ordinær sitteplass på hovedtribunen eller 450, der du får en kopp kaffe og 50,- går til #VIERLSK
- KFL kan gjøre det samme med bussbillettene til bortetura. 450 for vanlig billett, eller 550, der man får en baguett og resten går til #VIERLSK
- Vervekampanjer. Hvem klarer å samle inn mest penger? For hver nye person en klarer å få til å sende sms, så må den personen registrere verver. Vinneren hver mnd får en gratis kamp, drakt eller hva som helst
Her er det bare fantasien som setter grenser.Last edited by Uwes disippel; 12.05.2014, 12:38.Kommentar
-
Alle som setter inn over 2500,- i et enkelttilfelle får en samling en lørdag der de overværer treningen, får lunch (Baguett og kaffe) og avslutter med et "foredrag" av Torgeir, Anita eller Magnus om ståa i klubben, hva jobbes det med, hva er tankene om den siste tids resultater osv. Et par av spillera kan også stille, ikke for et foredrag, men for å svare på spørsmål. Hva tenker Tommy om Brun og blids utvalg i regionen? Hva tenker Marius om rollen han har fått? Har Erling spist spinat i hele vinter? Hvor får vi tak i Origis dundersalt? Eller noe annet seriøst om hva Johan tenker om restitusjon og forebyggende arbeid nå mot tidligere.
Dette kan arrangeres 1 gang pr mnd.Last edited by Uwes disippel; 12.05.2014, 13:24.Kommentar
-
For de med barn. Setter man inn 7500,- eller mer får poden en halvannen times trening med Haglund, Sundgot, Høgmo og Powell. Treningene settes opp fortløpende for hver 20 som betaler f.eks.
Kan banne på at mange er villige til å betale slike summer for at poden skal føle seg som en proff en eneste time.
Setter man inn 15000,- får poden være med på en enkel trening med laget. Vi snakker ikke en dyp trening med mye taktikk og terping, men en enkel trening dagen etter kamp f.eks.
Summene kan selvfølgelig justeres etter hvor stor pågang det er. Vi snakker ut fra disse summene, kanskje et par treninger i året med hele støtteapparatet og kanskje en 10-15 stk gjennom et år som får være med på en enkel trening. Aldersgrense 10-17 år f.eks
Håper dette veide opp litt for min avsporing. Feel free til å sende dette til rette person. Jeg tar ingen royalties!Kommentar
-
Håper det lages en løsning til 16. mai så det går an å donere vekslepengene________________________
TBKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Prestasjonsbasert sponsing for perioden 12.4-12.5 overført! Har måttet feige ut av tidligere lovet (eller forespeilet som det heter på politikerspråk) doblingssystem, som ville gitt en overføring på 1600 kr denne gangen. Men 1100 kr er da heller ikke så verst med det nye systemetKommentar
-
Blodfans med normale lommebøker går nesten skoa av seg og skuffer inn penger til #vierlsk - nå må næringslivet våkne! Ikke "flaut" for en kiosk, skobutikk eller frisør å gi f.eks. 5000/støtte etter evne, og tipper det vil kaste av seg via lojale fans.
Håper RB lager en gladsak av loddsalget til KFL i Skien, og utfordrer næringslivet på Romerike (nok en gang).TS05 - Felt CKommentar
-
Jeg skal legge inn noen ekstra besøk på Fratelli og andre etablissementer i Lillestrøm som støtter klubben nå som den virkelig trenger det.
Jeg begriper ikke hvorfor Norges Varemesse ikke profilerer seg på LSKs drakt. Lillestrøm er ferd med å bli kjent for Varemessa over landet og LSK er den perfekte ambassadør for Lillestrøm og Nedre Romerike. Alle har hørt om LSK og med et slikt sponsorat vil også alle ha hørt om Norges Varemesse i Lillestrøm.Kommentar
-
Last edited by Kjell.T.Ring; 13.05.2014, 08:00.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Ifølge http://www.lsk.no/mainsponsors har Republic gitt 5000,-"For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
- Ivar HoffKommentar
-
Ifølge http://www.lsk.no/mainsponsors har Republic gitt 5000,-Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Ifølge http://www.lsk.no/mainsponsors har Republic gitt 5000,-MortenKommentar
-
På samme side så kan man jo også navigere seg fram til å se hvem som har gitt pr. SMS, og da registrerer jeg kun to spillere på den lista, Gabrielsen og Østli. Kudos! (det er riktignok veldig mange som har støttet SMS-aksjonen med hemmelig/ukjent nummer, så det er stor sannsynlighet for at noen av disse også kan være spillere),Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Ifølge http://www.lsk.no/mainsponsors har Republic gitt 5000,-Kommentar
-
Denne følger jeg opp. Ellers står jeg som jeg stevner med én SMS pr. seier uansett turnering (i tillegg til to meldinger i ren hybris på lanseringsdagen).Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.Kommentar
Kommentar