Hovedsponsor 2014, #VIERLSK

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Børge
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2013
    • 2564

Opprinnelig skrevet av Oldtimer
    Positivt at DNB deler ut billetter forøvrig, kan de bli hovedsponsor?
    DNB er vel en av de som har størst engasjement (i rene kroner) pr d.d. Så dem er langt i fra ute på sidelinjen. Dem satte vel også krav til at kvinnene skal inn i Sportsklubben. Også skryter dem veldig av poolen til LSK og samarbeidet der med hvilket utbytte dem får.
    Sint og tverr på felt N

Kommentar

• Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

Igjen, man bør flytte eller sette opp et banner til. Dette burde stå nede ved stasjonen eller på torget. Da får man fort spontan giverglede når man ser tallene vokser. På Åråsen er det få som ser banneret foruten kampdag annenhver uke. Det er viktig å tenke at de aller fleste ikke vanker inne på dette forumet til en hver tid. Facebook og Twitter er vel og bra, men hva med den eldre garde?
      - LSK/vi må bli mer aggresive i markedsføringen. Flytt nevnte banner, jeg er sikker på at kommunen godtar dette
      - Sett ut bøsser på Martins, Klimt, kebabsjapper osv.
      - Send spillere, supportere, trenere og bestemødre ut med bøsser. Spillera på Strømmen Storsenter, Jessheim Storsenter og Lillestrøm Torv. Trenere og støtteapparat til jernbanen/busstasjonen og la supportera banke dører. Sett annonse i avisen i forkant for sistnevnte slik at folk har cash.
      - Lag konkurranser. Den som vipper 500.000, 1.500.000, 2.500.000 osv får signert drakt og gratis bortetur med KFL. Den som vipper 1.000.000, 2.000.000, 3.000.000 mill osv får et sesongkort for neste år.
      - Personene som setter inn mellom 500 og 1000 døgnet etter en seier er med i trekningen av et vip-sete neste hjemmekamp.
      - La folk velge billett selv. 390 for ordinær sitteplass på hovedtribunen eller 450, der du får en kopp kaffe og 50,- går til #VIERLSK
      - KFL kan gjøre det samme med bussbillettene til bortetura. 450 for vanlig billett, eller 550, der man får en baguett og resten går til #VIERLSK
      - Vervekampanjer. Hvem klarer å samle inn mest penger? For hver nye person en klarer å få til å sende sms, så må den personen registrere verver. Vinneren hver mnd får en gratis kamp, drakt eller hva som helst

Her er det bare fantasien som setter grenser.
      Last edited by Uwes disippel; 12.05.2014, 12:38.

Kommentar

• Uwes disippel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6039

Alle som setter inn over 2500,- i et enkelttilfelle får en samling en lørdag der de overværer treningen, får lunch (Baguett og kaffe) og avslutter med et "foredrag" av Torgeir, Anita eller Magnus om ståa i klubben, hva jobbes det med, hva er tankene om den siste tids resultater osv. Et par av spillera kan også stille, ikke for et foredrag, men for å svare på spørsmål. Hva tenker Tommy om Brun og blids utvalg i regionen? Hva tenker Marius om rollen han har fått? Har Erling spist spinat i hele vinter? Hvor får vi tak i Origis dundersalt? Eller noe annet seriøst om hva Johan tenker om restitusjon og forebyggende arbeid nå mot tidligere.
        Dette kan arrangeres 1 gang pr mnd.
        Last edited by Uwes disippel; 12.05.2014, 13:24.

Kommentar

• Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

For de med barn. Setter man inn 7500,- eller mer får poden en halvannen times trening med Haglund, Sundgot, Høgmo og Powell. Treningene settes opp fortløpende for hver 20 som betaler f.eks.
          Kan banne på at mange er villige til å betale slike summer for at poden skal føle seg som en proff en eneste time.

Setter man inn 15000,- får poden være med på en enkel trening med laget. Vi snakker ikke en dyp trening med mye taktikk og terping, men en enkel trening dagen etter kamp f.eks.

Summene kan selvfølgelig justeres etter hvor stor pågang det er. Vi snakker ut fra disse summene, kanskje et par treninger i året med hele støtteapparatet og kanskje en 10-15 stk gjennom et år som får være med på en enkel trening. Aldersgrense 10-17 år f.eks

Opprinnelig skrevet av KrisB
          Drit i diskusjonen om lånekasse og kredittkort osv her a.
          dette handler om å støtte klubben vår. Kom heller med konstruktive forslag.
          Håper dette veide opp litt for min avsporing. Feel free til å sende dette til rette person. Jeg tar ingen royalties!

Kommentar

• Holterkanari
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2009
            • 590

Håper det lages en løsning til 16. mai så det går an å donere vekslepengene

Kommentar

• armykanari
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2009
              • 745

Opprinnelig skrevet av Holterkanari
              Håper det lages en løsning til 16. mai så det går an å donere vekslepengene
              Er ikke dette noe Kanari-fansen gjør også? altså noe ala bøssebærere! de gjorde vell dette i skien...

Kommentar

• Holterkanari
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2009
                • 590

Opprinnelig skrevet av armykanari
                Er ikke dette noe Kanari-fansen gjør også? altså noe ala bøssebærere! de gjorde vell dette i skien...
                Har gitt til TIFO flere ganger i en bøtte, det funker det

Kommentar

• skotten
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 1794

Prestasjonsbasert sponsing for perioden 12.4-12.5 overført! Har måttet feige ut av tidligere lovet (eller forespeilet som det heter på politikerspråk) doblingssystem, som ville gitt en overføring på 1600 kr denne gangen. Men 1100 kr er da heller ikke så verst med det nye systemet

Kommentar

• andee
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 1191

Blodfans med normale lommebøker går nesten skoa av seg og skuffer inn penger til #vierlsk - nå må næringslivet våkne! Ikke "flaut" for en kiosk, skobutikk eller frisør å gi f.eks. 5000/støtte etter evne, og tipper det vil kaste av seg via lojale fans.

Håper RB lager en gladsak av loddsalget til KFL i Skien, og utfordrer næringslivet på Romerike (nok en gang).
                    TS05 - Felt C

Kommentar

• Frode D. Homb
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2003
                      • 982

Jeg skal legge inn noen ekstra besøk på Fratelli og andre etablissementer i Lillestrøm som støtter klubben nå som den virkelig trenger det.

Jeg begriper ikke hvorfor Norges Varemesse ikke profilerer seg på LSKs drakt. Lillestrøm er ferd med å bli kjent for Varemessa over landet og LSK er den perfekte ambassadør for Lillestrøm og Nedre Romerike. Alle har hørt om LSK og med et slikt sponsorat vil også alle ha hørt om Norges Varemesse i Lillestrøm.

Kommentar

• Fugl1970
                        Medlem
                        Møteplager
                        • May 2008
                        • 99

Hva skjedde med næringslivsstafetten?

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                          Poll St. Ring
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Dec 2005
                          • 11796

Opprinnelig skrevet av Fugl1970
                          Hva skjedde med næringslivsstafetten?
                          Republic ga faen og den stoppa der

Edit: Republic har betalt 5000.- KUDOS!
                          Last edited by Kjell.T.Ring; 13.05.2014, 08:00.
                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Oddis
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2006
                            • 2744

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                            Republic ga faen og den stoppa der
                            Liten vits i å dra på Republic i nærmeste fremtid med andre ord..
                            Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

Kommentar

• Kvalen
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2006
                              • 327

Opprinnelig skrevet av Oddis
                              Liten vits i å dra på Republic i nærmeste fremtid med andre ord..
                              Ifølge http://www.lsk.no/mainsponsors har Republic gitt 5000,-
                              "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
                              - Ivar Hoff

Kommentar

• Oddis
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2006
                                • 2744

Opprinnelig skrevet av Kvalen
                                Da drar jeg gjerne på Republic
                                Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

Kommentar

• mrognan
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2008
                                  • 847

På samme side så kan man jo også navigere seg fram til å se hvem som har gitt pr. SMS, og da registrerer jeg kun to spillere på den lista, Gabrielsen og Østli. Kudos! (det er riktignok veldig mange som har støttet SMS-aksjonen med hemmelig/ukjent nummer, så det er stor sannsynlighet for at noen av disse også kan være spillere),
                                  Morten

Kommentar

• fjacob82
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 1509

Opprinnelig skrevet av mrognan
                                    På samme side så kan man jo også navigere seg fram til å se hvem som har gitt pr. SMS, og da registrerer jeg kun to spillere på den lista, Gabrielsen og Østli. Kudos! (det er riktignok veldig mange som har støttet SMS-aksjonen med hemmelig/ukjent nummer, så det er stor sannsynlighet for at noen av disse også kan være spillere),
                                    vil nok tro at mange av spillerne har bidratt, men de opererer nok med hemmelig nummer ja. Er så slitsomt med alle disse groupiene. :-)
                                    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                    *Brasseberget*

Kommentar

• KrisB
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2008
                                      • 2923

Men da er spørsmålet hvor stafetten har stoppa da?

Kommentar

• Nosferatu
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2006
                                        • 763

Opprinnelig skrevet av Gigi
                                        [500,-] pr. seier mot Molde eller VIF, 250 for U. Sesongkortet var jo uansett så billig at jeg føler meg som en svindler.
                                        Denne følger jeg opp. Ellers står jeg som jeg stevner med én SMS pr. seier uansett turnering (i tillegg til to meldinger i ren hybris på lanseringsdagen).
                                        Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.

Kommentar

• Ola
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 1651

Få denne stafettpinnen bort fra pubene og over til de som kan betale for seg. Ragnsells, Varemessa, Flytoget +++

Kommentar

Working...