Hovedsponsor 2014, #VIERLSK

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Uwes disippel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6039

Forsvaret på Kjeller hadde passet ypperlig til vårt fort Åråsen. Til gjengjeld så kan de få en stand foran Åråsen der de kan promotere krigsskolen og befalskolen.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

Segmenterte bedriftene i Akershus etter driftsinntekter: http://www.proff.no/laglister/pxLk9z...Fc/?l=Akershus

Disse har cash
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Jan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2007
        • 386

Setter 1000,- til #vierlsk på at Ringstad blir tatt ut på landslaget nå kl. 12:00. Noen som er vedder imot eller med?

Kommentar

• Ginola
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2010
          • 549

Opprinnelig skrevet av Ola
          Få denne stafettpinnen bort fra pubene og over til de som kan betale for seg. Ragnsells, Varemessa, Flytoget +++
          Norges Varemesse/Oslo Spektrum (eies og drives av NV) er, og ser på seg selv, som en nasjonal arena og er redd for å bli sett på som lokalbedrift dersom de for eksempel støtter LSK. Men det er mye penger i systemet, så LSK burde prøve seg på nytt. #markedsavdelingenLSK

Kommentar

• Frode D. Homb
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2003
            • 982

Opprinnelig skrevet av Ginola
            Norges Varemesse/Oslo Spektrum (eies og drives av NV) er, og ser på seg selv, som en nasjonal arena og er redd for å bli sett på som lokalbedrift dersom de for eksempel støtter LSK. Men det er mye penger i systemet, så LSK burde prøve seg på nytt. #markedsavdelingenLSK

Det er jo flere landsdekkende konsern, også med bånd til utlandet, som har sponset norske klubber før og fortsatt gjør det. Forskjellen fra en lokal hjørnesteinsbedrift til et landsdekkende, og i noen tilfeller også et internasjonalt konsern, er hvordan man profilerer seg, og om objektet og mediene de bruker for sponsingen kan nå ut til de rette målgruppene. Og ikke minst; hva får sponsorene igjen for pengene sine!

I LSKs tilfelle med sine tradisjoner og sine meritter, så er LSK som medium og sponsorobjekt ganske bra stilt til sammenlikning med andre sponsorkanaler. LSK kan f. eks fint kvalifisere seg for Europa i år og da åpnes det et helt nytt marked også for en hovedsponsor.

Kommentar

• Egumen
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Sep 2011
              • 204

Ifølge lsk.no er det samlet inn 881969,79 kr per 12.05 Ikke lenge igjen til første millionen er inne nå!

Kommentar

• Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

Er jo en sykt digg utfordringsaksjon som foregår på face om dagen også, så jeg tror millionen er ikke så veldig langt unna. Fikk i alle fall meg til å punge ut med en ny sponsing...
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• El Caco
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2009
                  • 2286

Opprinnelig skrevet av Rønnern
                  Er jo en sykt digg utfordringsaksjon som foregår på face om dagen også, så jeg tror millionen er ikke så veldig langt unna. Fikk i alle fall meg til å punge ut med en ny sponsing...
                  Utfordring? Hva slags? Jeg er med.
                  Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

Kommentar

• KrisB
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2008
                    • 2923

Facebook:
                    Lei av bading? Jeg skal bare utfordre deg til å sende VIERLSK til 2454 og støtte klubben din med 200 kr. Klubben trenger DEG og alle har vi råd til en 200-lapp. Gjort det før? Det har jeg også, så ingen unnskyldning! Ta et screenshot av betalingen og legg det ut. Da må du sende utfordringen videre. Hvis det ikke blir gjennomført innen 12 timer, så skylder du meg 2 pils på Martins. (Støtter du med 500 kr så skylder jeg deg 1 øl

Kommentar

• _Jonern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 4397

Facebook greiene tar av som faen på feeden min her nå hvertfall. Fått inn flere tusen av mine venner bare i dag. Tok en ny runde med 200,- selv forresten!
                      ..................

Kommentar

• klippen
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2009
                        • 251

Nesten 950 000 samla inn nå, det er sinnsykt bra!

Kommentar

• KrisB
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2008
                          • 2923

Opprinnelig skrevet av klippen
                          Nesten 950 000 samla inn nå, det er sinnsykt bra!

http://www.lsk.no/status-now
                          65 550,- på to dager (mandag til onsdag) fortsetter det sånn blir går denne innsamlingsaksjonen jævlig bra!

Kommentar

• klippen
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2009
                            • 251

Opprinnelig skrevet av KrisB
                            65 550,- på to dager (mandag til onsdag) fortsetter det sånn blir går denne innsamlingsaksjonen jævlig bra!
                            Helt enig her, noe sier meg at det ofte kan være litt lagg i oppdateringene. Får bare mer og mer tro på konseptet, spørsmålet er derimot hvordan man skal få flere bedrifter med på laget. Mannen i gata presterer på et sinnsykt bra nivå, og konseptet har virkelig fått opp engasjementet blant mange LSK supportere. Jeg tror det vesentlige er at bedrifter forstår at det ikke er nødvendig å bidra med 100 000, men om derimot mange bedrifter bidrar feks 5000 kr vil som kjent mange bekker små gjør en stor å.

Dette kan feks være så banalt som 5000-klubben. Terskelen for å si ja til dette bør være ganske lav hos de fleste bedrifter, men det krever antageligvis at klubben/supportere ringer rundt. Kanskje noe for den ivrige supporter, som ønsker å bidra litt ekstra for klubben? 5000-klubben må selvfølgelig utover gleden av å støtte klubben også gi noen fordeler som billetter, sesongkort, treff osv.
                            Last edited by klippen; 14.05.2014, 20:06.

Kommentar

• HolterKanaris
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 1603

Opprinnelig skrevet av Rønnern
                              Håper noen jeg kjenner, utfordrer meg snart! Men vent gjerne til i mårra for da tikker lønninga inn på kontoen. Større sjans for at bidraget blir stort dersom totalsummen på kontoen er stort
                              ***Større baller enn vett***

Kommentar

• junior
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2006
                                • 492

Også få gjerne på plass en lett tilgjengelig oversikt over hvilke bedrifter som har gitt.

Jeg skal handle inn elektroutstyr for noen tusen kroner ganske snart, om f.eks. elkjøp og expert er i samme prisområde, vil jeg gjerne velge den butikken som har bidratt til LSK.
                                Samme gjelder selvfølgelig andre bransjer.
                                ------- Forza Fugla! -------

Kommentar

• Holterkanari
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2009
                                  • 590

Hva med å låne bort en telefon til Arne Scheie?
                                  Kanskje han kunne tatt noen telefoner til bedriftene for vårt kjære LSK?

Kommentar

• Uwes disippel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6039

Ifølge LSK på face, så får personen som gjør at vi runder millionen en signert drakt med 1 million på ryggen overlevert i pausa mot Molde.

BRA! Slenger over et par hundre til, sånn i tilfelle.

Kommentar

• Leif A
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 3962

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                      Ifølge LSK på face, så får personen som gjør at vi runder millionen en signert drakt med 1 million på ryggen overlevert i pausa mot Molde.

BRA! Slenger over et par hundre til, sånn i tilfelle.
                                      Suverent tiltak!
                                      Slengte inn en 1000-lapp tidligere i dag, og håper det er for sent til å få overlevert drakta.
                                      Knurr...

Kommentar

• Percy Nilegård
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 5146

Den som slenger inn 100.000 nå sikrer seg den drakta...
                                        "Alltid blodsprengt"!
                                        Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• nebbjævel
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2009
                                          • 511

Sak på rb.no nå der de sier at millionen er passert.

Kommentar

Working...