Forsvaret på Kjeller hadde passet ypperlig til vårt fort Åråsen. Til gjengjeld så kan de få en stand foran Åråsen der de kan promotere krigsskolen og befalskolen.
Hovedsponsor 2014, #VIERLSK
Collapse
X
-
-
Segmenterte bedriftene i Akershus etter driftsinntekter: http://www.proff.no/laglister/pxLk9z...Fc/?l=Akershus
Disse har cashAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Norges Varemesse/Oslo Spektrum (eies og drives av NV) er, og ser på seg selv, som en nasjonal arena og er redd for å bli sett på som lokalbedrift dersom de for eksempel støtter LSK. Men det er mye penger i systemet, så LSK burde prøve seg på nytt. #markedsavdelingenLSKKommentar
-
Det er jo flere landsdekkende konsern, også med bånd til utlandet, som har sponset norske klubber før og fortsatt gjør det. Forskjellen fra en lokal hjørnesteinsbedrift til et landsdekkende, og i noen tilfeller også et internasjonalt konsern, er hvordan man profilerer seg, og om objektet og mediene de bruker for sponsingen kan nå ut til de rette målgruppene. Og ikke minst; hva får sponsorene igjen for pengene sine!
I LSKs tilfelle med sine tradisjoner og sine meritter, så er LSK som medium og sponsorobjekt ganske bra stilt til sammenlikning med andre sponsorkanaler. LSK kan f. eks fint kvalifisere seg for Europa i år og da åpnes det et helt nytt marked også for en hovedsponsor.Kommentar
-
Er jo en sykt digg utfordringsaksjon som foregår på face om dagen også, så jeg tror millionen er ikke så veldig langt unna. Fikk i alle fall meg til å punge ut med en ny sponsing...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Kommentar
-
Facebook:
Lei av bading? Jeg skal bare utfordre deg til å sende VIERLSK til 2454 og støtte klubben din med 200 kr. Klubben trenger DEG og alle har vi råd til en 200-lapp. Gjort det før? Det har jeg også, så ingen unnskyldning! Ta et screenshot av betalingen og legg det ut. Da må du sende utfordringen videre. Hvis det ikke blir gjennomført innen 12 timer, så skylder du meg 2 pils på Martins. (Støtter du med 500 kr så skylder jeg deg 1 ølKommentar
-
Nesten 950 000 samla inn nå, det er sinnsykt bra!
Kommentar
-
Kommentar
-
Dette kan feks være så banalt som 5000-klubben. Terskelen for å si ja til dette bør være ganske lav hos de fleste bedrifter, men det krever antageligvis at klubben/supportere ringer rundt. Kanskje noe for den ivrige supporter, som ønsker å bidra litt ekstra for klubben? 5000-klubben må selvfølgelig utover gleden av å støtte klubben også gi noen fordeler som billetter, sesongkort, treff osv.Last edited by klippen; 14.05.2014, 20:06.Kommentar
-
Håper noen jeg kjenner, utfordrer meg snart! Men vent gjerne til i mårra for da tikker lønninga inn på kontoen. Større sjans for at bidraget blir stort dersom totalsummen på kontoen er stort***Større baller enn vett***Kommentar
-
Også få gjerne på plass en lett tilgjengelig oversikt over hvilke bedrifter som har gitt.
Jeg skal handle inn elektroutstyr for noen tusen kroner ganske snart, om f.eks. elkjøp og expert er i samme prisområde, vil jeg gjerne velge den butikken som har bidratt til LSK.
Samme gjelder selvfølgelig andre bransjer.------- Forza Fugla! -------Kommentar
-
Hva med å låne bort en telefon til Arne Scheie?
Kanskje han kunne tatt noen telefoner til bedriftene for vårt kjære LSK?________________________
TBKommentar
-
Ifølge LSK på face, så får personen som gjør at vi runder millionen en signert drakt med 1 million på ryggen overlevert i pausa mot Molde.
BRA! Slenger over et par hundre til, sånn i tilfelle.Kommentar
-
Slengte inn en 1000-lapp tidligere i dag, og håper det er for sent til å få overlevert drakta.Knurr...Kommentar
-
Den som slenger inn 100.000 nå sikrer seg den drakta..."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
Kommentar