Hovedsponsor 2014, #VIERLSK

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Xavi
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2008
    • 1275

Én million

Han kan også fortelle at sponsoraksjonen #VIERLSK nå har passert én million kroner.
    – Vi har nå passert én million kroner. Dette vil bli markert med overrekkelse i pausen mot Molde fredag, sier Lauristen.
    Bra jobba alle som har gitt penger så langt! Herlig å se!
    Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
    Anders, Tidligere styremedlem KFL

Kommentar

• Kvalen
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2006
      • 327

Opprinnelig skrevet av Xavi
      Bra jobba alle som har gitt penger så langt! Herlig å se!
      Noen som vet tallene for søpla?
      "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
      - Ivar Hoff

Kommentar

• Hamburg & Kanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 3006

Opprinnelig skrevet av Kvalen
        NAV vet.
        LSK Norges beste lag

Kommentar

• Børge
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2013
          • 2564

Opprinnelig skrevet av Kvalen
          1,3.
          Sint og tverr på felt N

Kommentar

• Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

Opprinnelig skrevet av Børge
            1,3.
            Inkl trøim?

Kommentar

• Børge
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2013
              • 2564

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
              Inkl trøim?
              Nei. Han dobler det beløpet. Det morsomme, er jo at i prinsippet samler bydelslaget inn penger til Trøim. Trøim har, om dem vil eller ikke, all makt og er vel eneste med reelle eierforhold i dette AS'et - resten har blitt skviset så små at dem ikke ønsker å bidra lenger etter hva jeg har lest og hørt.

Nok om det. Ufattelig morsomt at #vierlsk har dratt inn over 1 mill. Kjenner at jeg blir litt kry over å lese det! Har selv ikke bidratt enda, men det kommer. Har mobil gjennom jobben, så den løsningen er uaktuell

Har for øvrig for første gang lagt merke til denne aksjonen på Facebook. LeifA hadde utfordret StrayCat (hos henne jeg så det). Morsom aksjon!
              Sint og tverr på felt N

Kommentar

• Gigi
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Sep 2009
                • 110

Opprinnelig skrevet av Gigi
                500 pr. seier mot Molde eller VIF, 250 for U. Sesongkortet var jo uansett så billig at jeg føler meg som en svindler.
                Det ble ikke stort, så jeg kjører de samme satsene mot RBK og Godset når de kampene kommer. Noen flere?

Kommentar

• Håkon Henriksen
                  Administrator
                  • Nov 2003
                  • 6411

Kanari-Fansens innsamling til #vierlsk i går ga:
                  6.007,-

Takk skal dere ha
                  Håkon Henriksen
                  -
                  Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                  -
                  ALT FOR FUGLA

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

Sendte en mail til Lillestrømbanken og takket for støtten og spurte hvilke betingelser de kunne gi meg på lån.

HS Bank får støtte hvis de vil ha meg som kunde.
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Kay
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 763

I pausa i dag fant jeg ut at det var på tide å bidra litt mer som hovedsponsor, titta rundt meg på stadion men ingen informasjon å se om sms tjenesten (Dog så jeg masse tomme annonseplasser!) Selv om rånern nettopp hadde sagt nummeret så var jeg usikker på hvor jeg skulle sende sms når jeg hadde fått rota frem tlf og var klar til å sende sms.

Fikk til slutt sendt sms, men det hadde ikke gjordt noe om informasjon var mer tilgjengelig på stadion.

Kommentar

• blaaballe
                        Juniormedlem
                        Ferskenpels
                        • Mar 2011
                        • 1

Har noen gamle kamp programmer fra 78 sesongen og et fra 79 sesongen ? som jeg tenkte og auksjonere bort om det er interesse for dette da vel og merke. Hvor alt som kommer inn blir overført til #VIERLSK. Noen som vet hvor det går ann og få til en slik auskjon ? QXL ? alle tips tas i mot med et stort takk De er forresten fra følgende kamper : 78 sesongen LSK-Brann, LSK-Moss og LSK-vålerengen. Det jeg tror er fra 79 : LSK-Glasgow Rangers, E-cup for cupvinnere

Kommentar

• caLitri
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2007
                          • 634

Opprinnelig skrevet av Kay
                          I pausa i dag fant jeg ut at det var på tide å bidra litt mer som hovedsponsor, titta rundt meg på stadion men ingen informasjon å se om sms tjenesten (Dog så jeg masse tomme annonseplasser!) Selv om rånern nettopp hadde sagt nummeret så var jeg usikker på hvor jeg skulle sende sms når jeg hadde fått rota frem tlf og var klar til å sende sms.

Fikk til slutt sendt sms, men det hadde ikke gjordt noe om informasjon var mer tilgjengelig på stadion.
                          På de reklameskiltene foran oss de med "skjerm" viser #VIERLSK info tror jeg. men stemmer nok at det ikke er noe på andre siden. det er litt svakt og bør definivt fikses på!
                          Gi alt, stå på LSK

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

6 poeng i de 2 neste (håååårete)

1337.- kroner.

Noen med?

Kommentar

• andee
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2004
                              • 1191

Mer enn noen gang! Viktigere enn noen gang, sjekk rb.no
                              TS05 - Felt C

Kommentar

• Ola
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 1651

På LSK.no, langt nede i saken om #VIER, kunne jeg lese følgende;

Alle som er med å bidra er med i trekningen om å bli Magnus Haglunds assistent på en av kampene LSK spiller på Åråsen i sesongen 2014. Det blir trukket ut en privatperson og en bedrift som vil få denne æren i løpet av sesongen!

Mulig alle andre har fått med seg dette, men ikke jeg. Uansett en kul ting som trigger meg til å overføre penger. Dette tror jeg kunne vært promotert bedre.

Enda heftigere kampanje hadde vært å tilby en person kontrakt for en uke. Bli en offisiell spiller, få være med på en trening eller to, og bli stående i historiebøkene. Eller trekke det enda lengre - love 3 minutter innhopp, men det er for drøyt

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

Er stafetten fortsatt pågående? Eller har den stoppa hos noen og hvis det... hvem?

Kommentar

• Uwes disippel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6039

Opprinnelig skrevet av Ola

Alle som er med å bidra er med i trekningen om å bli Magnus Haglunds assistent på en av kampene LSK spiller på Åråsen i sesongen 2014. Det blir trukket ut en privatperson og en bedrift som vil få denne æren i løpet av sesongen!

Mulig alle andre har fått med seg dette, men ikke jeg. Uansett en kul ting som trigger meg til å overføre penger. Dette tror jeg kunne vært promotert bedre.

Enda heftigere kampanje hadde vært å tilby en person kontrakt for en uke. Bli en offisiell spiller, få være med på en trening eller to, og bli stående i historiebøkene. Eller trekke det enda lengre - love 3 minutter innhopp, men det er for drøyt
                                    Veldig bra, men hvorfor blir ikke det frontet for alt det er verdt?

Kommentar

• Simeone
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2008
                                      • 761

Opprinnelig skrevet av Ola

Det du skisserer der er en kjempeide som jeg har tenkt på lenge også.
                                      Kan løses enkelt med at personen får 3 min for LSK2, så blir man offisielt stående med en kamp for LSK.
                                      Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                                      para gritarle a la FIFA:
                                      ¡Que ellos son el gran ladrón!

Kommentar

• Uwes disippel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6039

Opprinnelig skrevet av Simeone
                                        Kan løses enkelt med at personen får 3 min for LSK2, så blir man offisielt stående med en kamp for LSK.
                                        I USA er det relativt vanlig at folk av ulike grunner får ta avspark o.l i forskjellige idretter. Jeg føler vel at det er vel risiki og bruke et bytte på dette. Men det er absolutt en tanke å spinne videre på. Mange måter vi kan gjøre dette. Assistent under kamp, en kjempeide. Få holde pep-talk i garderoben kan være en annen. Eller hva med å være speaker under en kamp? Lede oppvarming før kamp, varme opp keeper før kamp. Uendelige muligheter. Selvom mange nok er urealistiske.
                                        Må selvfølgelig være om man setter inn minimum 2000kr f.eks.

Kommentar

• Børge
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2013
                                          • 2564

Opprinnelig skrevet av Simeone
                                          Det vil i hvertfall stride med Fair Play og at noen faktisk spiller på disse kampene. Å sitte på benken er en ting, men å spille er utenkelig etter min mening - selv på breddefotballnivå.
                                          Sint og tverr på felt N

Kommentar

Working...