Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Mange gode forslag, men neppe her de store pengene ligger.
Håper og ber om at noen kommer opp med noe lurt som kan vekke alle store bedrifter rundt her.....
Mange gode forslag, men neppe her de store pengene ligger.
Håper og ber om at noen kommer opp med noe lurt som kan vekke alle store bedrifter rundt her.....
Neida, ikke de store pengene. Men om det markedsføres riktig, så kan vi i det minste nå målet på 4 mill.
Sorry ass men jeg har kun ett svar til næringslivet i Romeriket som ikke bidrar. Boikott
Det hjelper sikkert og gir nok virkelig Goodwill for prosjektet! Ikke for å være den grinete typen, men slike holdninger fremstår ekstremt sutrete. Selv om du er en enkeltperson, så setter man ikke en aksjon i bedre lys av en slik holdning. Tipper John Sigmund Bjørknes i Høland og Setskog Sparebank kun rister på hodet...
Beklager, men det er min enkle holdning til slike private initiativ som fremstår som trusler. Jeg velger gjerne LSK-vennlige bedrifter, men jeg truer ikke noen til å bli det.
Det er også lett å "regne ut" at dette aldri kommer til å skje.
Det kan du si, men hva om vi virkelig står overfor et være eller ikke være for klubben?
Hva kunne hver og én av oss gjort eller ofra, om det kun var opp til deg eller meg?
Sykla Trondheim-Oslo om det hadde redda klubben? Tømt Leira for vann pr. teskje? Vaska Bautas-klosettene på Roskilde i én uke? Eller gitt så det hadde svidd, og fått opp flere hundre navn ekstra på høyresida av #vierlsk-veggen.
eller innviter alle som sender melding inn på banen i pausen så ser vi hvem som bidrar.
Med all respekt, tullebukk, men mener du virkelig at man skal lage en slags gapestokk for dem som av mange forskjellige veldig gode grunner ikke kan, eller vil for den sakens skyld, være med og gi av sine egne penger til LSK? Da skal jeg garantere at det bare vil være den aller innerste kjerna av supportere igjen som kommer på Åråsen.
Tror vi hadde fått mer penger om vi hadde solgt plassen på drakta til en kamp sponsor
Enig. Kunne aksjonert bort draktene etter hver kamp, signert av personen som hadde brukt den. Får sikkert ikke mange tusen pr kamp, men noen kroner blir det og dekker iallfall kostnaden for drakta. Kontakt også firmaet som klistrer på reklame, for en plass på drakta gjør dem det sikkert gratis.
Kommentar