Jeg har kun brukt SMS
Hovedsponsor 2014, #VIERLSK
Collapse
X
-
Kommentar
-
Det er mange på sms-lista som er registrert som "ukjent". Fikk en sms om at jeg måtte sende mail for å få registrert navnet mitt på lista. Det er helt greit å være anonym, bare pengene kommer frem.Mine innlegg kan siteres hvor som helst.Kommentar
-
Ser dere på sms-lista da? Den er et eget dok...
http://reports.sendega.com/lsk/innsa...4_komplett.aspKommentar
-
Sender min fjerde sms med 200 spenn nå. Tenker å gjøre det et par ganger i mnd fremover nå! Kjenner mange i Stabæk som har månedlige trekk fra konto som går direkte til Stabæk. Synes ikke vi kan være noe dårligere!Kommentar
-
VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Mulig det er nevnt før, men noen som vet hvor mange prosent klubben sitter igjen med av sms-ene? Vil tro teleoperatørene tar en god jafs av hvert beløp?Kommentar
-
I gamle dager tok Telenor 1/3 uansett men dette er ca 10 år gamle tall så antar/håper det er noe helt annet nå?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Hvor mye har Fjøra som alltid har vært frempå med sitt kjære forhold til LSK bidratt med? Han har jo tjent masse her og har alltid sagt at for han er det LSK først. Antar han har satt inn en god sum...? Han har jo et hjerte i klubben og masse penger.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar