Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg drar ofte på LSK sine kamper med faren min. Når vi tar turen til Lillestrøm er det naturlig at vi også spiser middag i lillestrøm, så vi pleier å dra innom peppes, eller McDonalds eller lignende før eller etter kampen.
Er det virkelig ikke en eneste restaurant som sponser #VIERLSK !? Hvor skal vi spise neste gang? Ser ikke restaurantnæringen verdien i at tippeligaklubben LSK bringer tusner av folk til byen annenhver uke rundt middagstid?
Er det virkelig ikke en eneste restaurant som sponser #VIERLSK !? Hvor skal vi spise neste gang? Ser ikke restaurantnæringen verdien i at tippeligaklubben LSK bringer tusner av folk til byen annenhver uke rundt middagstid?
Er vel kanskje ikke noen som støtter #VIERLSK aksjonen, men er jo noen restauranter som er LSK-partnere i følge denne siden:
M Tapas (på Torvet), Garcon (Lillestrøm Stasjon) og Casa Mia (Storgata) er hvert fall inne på diverse områder, sikkert flere spisesteder også.
Så der har du og papi i det minste tre steder dere kan rullere på å eta.
Sitter og titter litt på lista over hvem som har bidratt. Merker meg at Geir Karlstad har gitt 5000,- . Sportsklubbens skøyteløper som gikk inn til gull på 5000 meter i Albertville i 1992 og i samme mesterskap fikk bronse. Muligens jeg er en blautfisk, men synes det er hyggelig å se at han har bidratt!
Ser også veldig mange andre selskaper rundt omkring i området som har bidratt med rundt det samme beløp. Veldig hyggelig lesing!
Håper bedriftene som bidrar nå får så mye oppmerksomhet som mulig. Burde få til en sak på RB og legge et løp på hvordan "porteføljen" skal følges opp. Er en kjempekamp mot søpla få dager etter. Har LSK selgere?
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
RB stiller med 5 kr per kamp og er nå største bidragsyter. Kan vel regne med en artikkel da?
Herlig bidrag. Får vi flere der er veien til en hundrings veldig kort.
Hva med å gjøre noe ekstra for 5 kr og oppover? Kan både få nye til å investere og kanskje få noen til å øke bidraget (er alltid lettere når mange er med) og når RB leder veien kan de følge etter.
22 kr igjen til hundringsen. Det kan gå det hvis man jobber hardt nok og næringslivet ser engasjementet.
Trur en halv mill er noe å strekke seg etter men med god jobbing i morgen kan det bli hva som helst.
Kommer vi opp i nærheten av billettpris skal man ikke se bort i fra at det kommer noen på banen og gjør noe a la KFL og donerer billetter til kampen. Dette er bra PR og noe jeg vil tro er en bra måte å brande bedriften på.
Kanskje noen av investorene vil være med og få ekstra oppmerksomhet?
Man bør definitivt strekke seg mot en halv million som mål på total spons. En forutsetning for det er høyst sannsynlig at vi får nærmere 6000 innafor portene. 22 kroner kan kanskje høres lite ut, men det er en helt fantastisk utfordring å få til på én dag. Kampanjen har rulla i nesten en måned og foreløpig generert 68 kroner, sånn for å sette ting i perspektiv. Jeg er likevel ganske imponert over tallet, tatt i betraktning at man kun har én sponsor på 5 kroner og ingen storfisker på 10 kroner. Dette betyr at et veldig stort antall bedrifter har vært med på +/- 1 krone hvilket er fantastisk bra, mens man måtte hatt noen større bedrifter som så verdien av dette med for å bikke det magiske 100-tallet. Synes uansett man skal være stolte av gjennomføringen, nå er det opp til publikum å suge mest mulig penger ut av næringslivet!
22 kroner kan kanskje høres lite ut, men det er en helt fantastisk utfordring å få til på én dag. Kampanjen har rulla i nesten en måned og foreløpig generert 68 kroner,
Er enig her og har egentlig blitt veldig overasket over hvor mye dette har økt på få dager nå og derfor er jeg positiv. Med en gang det er mange som bidrar er det veldig mye lettere å få med folk. Nå er det på tide å kjøre på med noen raske impulsavgjørelser basert på følelser og tyne ut det siste
Før kampen hadde jeg lovet å gi en krone per tilskuer, og min del av avtalen skal jeg holde.
Jeg var så sikker på at gutta skulle klare å klinke til i dag, at jeg hadde som baktanke å doble til 2 kroner når seiern var i boks.
Men nei, skrudd igjen. Det er for mange mentale pingler på dette laget Er det ingen ende på hvor dårlig vi skal framstå mot de antatt svakeste lagene? Пизды!!!
Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.
Kommentar