Ble navnet lest opp også?
Hovedsponsor 2014, #VIERLSK
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Har ikke sett at det er nevnt noe sted her, men Martins gir/ga i dag 8 spenn pr solgte halvliter til #vierlsk. Kred!
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Etter avtale med KFL har de lagt på kr 8,- pr 0,4. Suverent! Fort par, tre lapper der også. KFL har dratt inn mye kroner til #vierlsk i dag. Kommer sikkert en update. Personlig gølver jeg inn kr 1000,- for seier, som avtalt, pluss kr 500,- i Erling-bonus. Er så deilig!!
#vierlskTS05 - Felt CKommentar
-
Skal stå for hva jeg tomler men må vente til slutten av uka. Betaler med glede!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Da er 500,- satt inn som avtalt.VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av tiltHåper de som har blussa betaler boten sjæl. Meningsløst å ha innsamling hvis penga går til å dekke bøter fra idioter.
Nå må klubben være villig til å betale for å ha Norges beste supportere.
Forventer følgende uttalelse i løpet av noen timer: "Dette er en pris vi er villig til å betale for å ha Norges mest fanatiske fans"
IRONI
Klubben betaler ikke pyrobøter. Hvis det absolutt må diskuteres enda mer så gjøre det i supproterkultur delen av forumet.
Dette er tråden for #VIERLSK aksjonen.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av tiltHåper de som har blussa betaler boten sjæl. Meningsløst å ha innsamling hvis penga går til å dekke bøter fra idioter.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Var det 4 mill som var target?
På tide at næringslivet gjør som supporterne og legger i penger for seier eller mål. Få som er med på noe sånt. Kan vi kan de...Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Status:
2554 hovedsponsorer har på 147 dager samlet inn totalt 2.787.706,- av 4.000.000,-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar