Hovedsponsor 2014, #VIERLSK
Collapse
X
-
-
Har tatt en rask titt på oversikten over givere, og må si at det er skuffende få tidligere spillere, trenere og ledere på lista.
Initiativet til Frode Grodås ser ikke ut til å ha hatt veldig stort gjennomslag.
Mange gode navn jeg savner og hadde forventet å se der. Tar selvfølgelig forbehold om anonymitet, firma osv.
Hyggelig å se Grodås, Jan Ove P, Geir Karlstad, Einar Krokan, Svein Skoglunn, Bjarne Sognnæs og Jann Lund på lista.Kommentar
-
Har tatt en rask titt på oversikten over givere, og må si at det er skuffende få tidligere spillere, trenere og ledere på lista.
Initiativet til Frode Grodås ser ikke ut til å ha hatt veldig stort gjennomslag.
Mange gode navn jeg savner og hadde forventet å se der. Tar selvfølgelig forbehold om anonymitet, firma osv.
Hyggelig å se Grodås, Jan Ove P, Geir Karlstad, Einar Krokan, Svein Skoglunn, Bjarne Sognnæs og Jann Lund på lista.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommer nok en liten donasjon før MTG United for peace skal ha (gratis?)turneringa si i LSK hallen
(iaff én som har tweeta'n om bidrag til #vierlsk, uten svar (gamle sure fotballsokker med autografen hans hadde minst gitt 500,- lizzm))Kommentar
-
Kan ikke LSK lage en sak om tidligere LSK-spillere, ledere osv som har bidratt til #VIERLSK. Synes A: Dette er en hyggelig gest for de og B: Fjøra og andre som har snakka seg hese om hvor mye de elsker klubben kanskje ser at de ikke er der når det trengs.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
-
Brodern og kona gir alternative gaver og vil ha alternative gaver tilbake til jul. Lurer på hvor bidraget fra meg skal gå til
Edit: Kunne det vært en idè å "selge" bidrag til #VIERLSK som julegaver til folk som "har alt"?
Et pent kort med takk for bidrag til LSK under juletreet.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Brodern og kona gir alternative gaver og vil ha alternative gaver tilbake til jul. Lurer på hvor bidraget fra meg skal gå til
Edit: Kunne det vært en idè å "selge" bidrag til #VIERLSK som julegaver til folk som "har alt"?
Et pent kort med takk for bidrag til LSK under juletreet.Kommentar
-
Har noen søplasympatisører i slekta som jeg gjerne vil gi dette i gave.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
-
Når gjør man opp "status" på #VIERLSK? 1. januar?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar