Lillestrøm Sportsklubb - Sandnes Ulf Søndag 06 april 2014 - 18:00
Collapse
X
-
Da håper jeg vi går mot en sesong uten lange poolere... Spill feil med de 2 på topp og rett ned.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Handler jo litt om hvordan kritikken kommer. Som Børge er inne på finnes det en del potensielle grunner til hvorfor Lundemo ble byttet. Men om man leser kamptråden omtalte folk byttet som en megakrise (både i løpet av og etter match) uten at man liksom prøvde å forstå hvorfor. Generellt har bytter vært forumrunkernes store kjepphest siden tidenes morgen. Enten er det feil at man bytter ut folk, eller så er det feil at man ikke gjør bytter. Om man faktisk lykkes med bytter er det jo selvfølgelig fordi spilleren i utgangspunktet skulle ha startet matchen, og således en elendig disposisjon av treneren. Jeg synes det er helt fair å vurdere om byttene som gjøres er bra/dårlige. Det som blir meningsløst er den ensidige negative tilnærmingen. Forsøk å veie pros and cons før man slakter beslutningen.
Hva skal man med et diskusjonfora om man ikke skal kunne si seg uenig i trenerens vurderinger? De som kom med dette er jo også enige om at startellveren var god, at innstillingen var god, at taktikken var god, at Fofana inn var bra osv. Vi snakker om en isolert hendelse.Kommentar
-
Eneste jeg ser for meg er å peise opp Frode å la Ruben og Magnar fikse forsvaret. Litt "Drillo" med Jostein Flo. Sparke opp på han og eksplodere fremover. Tja...Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Hva skal man med et diskusjonfora om man ikke skal kunne si seg uenig i trenerens vurderinger? De som kom med dette er jo også enige om at startellveren var god, at innstillingen var god, at taktikken var god, at Fofana inn var bra osv. Vi snakker om en isolert hendelse."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Etter kampen ser jeg det. Under kampen er det litt skylapper og man ser den beste spilleren gå ut. Poenget er bare at kritikken kom på veldig feil tidspunkt, når Haglund for en gangs skyld ikke har fått noe særlig tyn. Nok om det, ULF til helgen og tro det eller ei, Haglund du har faen meg støtta mi!!Kommentar
-
Han er mer enn god nok for dette laget, er han frisk nok er han selvskreven sentralt.Kommentar
-
Selvfølgelig, betviler ikke egenskapene i det hele tatt. Han er god nok, men med tanke på at det er hans første sesong i TL og at han kom fra 2. divisjon, så tenker jeg at fulle 90 minutters matcher ikke er optimalt nå i starten."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Nei, men han bør starte hvis han er frisk nok og LSK har til hensikt å få optimismen tilbake på Åråsen. Nå må faktisk laget vise at de kan gjøre stolthet på det man har fått i stand utenfor banen med #VIERLSK. Det skjer ikke hvis Ulf får løpe over oss. Klubben har selv satt seg i en situasjon der man må gi unge spillere større ansvar, men selvsagt ikke på bekostning av helsa.Kommentar
-
Nei, men han bør starte hvis han er frisk nok og LSK har til hensikt å få optimismen tilbake på Åråsen. Nå må faktisk laget vise at de kan gjøre stolthet på det man har fått i stand utenfor banen med #VIERLSK. Det skjer ikke hvis Ulf får løpe over oss. Klubben har selv satt seg i en situasjon der man må gi unge spillere større ansvar, men selvsagt ikke på bekostning av helsa."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Nei, men han bør starte hvis han er frisk nok og LSK har til hensikt å få optimismen tilbake på Åråsen. Nå må faktisk laget vise at de kan gjøre stolthet på det man har fått i stand utenfor banen med #VIERLSK. Det skjer ikke hvis Ulf får løpe over oss. Klubben har selv satt seg i en situasjon der man må gi unge spillere større ansvar, men selvsagt ikke på bekostning av helsa.
Ellers deler jeg forøvrig ditt syn på at PVM ikke bør starte mot Sandnes Ulf, svak prestasjon i Haugesund. Tipper han ble prioritert fordi han er et tryggere defensivt kort enn Fofana, men hjemme mot Ulf bør målet være å angripe hele veien og da er Fofana et naturlig valg. Jeg tipper vi får se han inn fra start.Lauken er vår venn!Kommentar
-
I fjor vant vi 1 hjemmekamp mot lag under oss på tabellen. Den kampen var mot Tromsø som bar preg av å være en skjebnekamp. Med tap ville posisjonen vår blitt ubehagelig. Føler at det er denne type kamper som vi har mest å forbedre og at det er her skoen trykker. Savner trøkk og aggressivitet som virkelig viser at vi vinner i slike kamper.Kommentar
-
Unngår vi smeller ut uka, er 10 av 11 plasser soleklare i mitt hode. Veldig i tvil på PVM vs Fofana. Dødballfoten til PVM er bra, men er den egentlig et argument med Lundemo, BHR og Stian på banen? Er Fofana skrudd på i 70-80 min med ordentlig gress og hjemmetrøkk, fins det ikke tvil. Lundemo vil raskt tre ham opp både på fot og i rom, da han alltid er orientert og kan slippe kula det nødvendige tøtsjet før kollegaene. Med PVM får vi mer stabilitet bakover, bedre posisjonering og giftigere avslutninger. Men er han allerede pigg nok og har steget til å true venstresida? Tvilsomt.
Treningene will show hva Haglund tenker å gjøre. Skal prøve å ta en tur i mårra, uten at det blir avgjort eller veldig synlig allerede da.
Herman må gjerne børste støv av taktikktråden og greie ut om forskjellene og mulighetene med de to. De er jo natt og dag som typer, og Fofana spiller gjerne til 4'ere eller 7'ere, mens PVM er jamn femmer.
Traff ålreit med 1-1 sist - går for en good ol fashioned lillestrømsk 2-1 sliteseier, hvor Åråsen og #vierlsk gir laget det siste, nødvendige stinget. Fortsetter der vi slapp, på tribunen, i Haugesund og alle tar med en venn. Få'kke tapt.TS05 - Felt CKommentar
-
-
Det må i så fall føles urettferdig for Erling om han blir vraket til fordel for Høiland, siden Erling er en minst like god spiller. Sannsynligheten for at Erling scorer tosifret i år tror jeg er langt større enn at Høiland kommer til å gjøre det. Men uansett bra at vi nå har en ny backup på spissplassen.Kommentar
-
Det må i så fall føles urettferdig for Erling om han blir vraket til fordel for Høiland, siden Erling er en minst like god spiller. Sannsynligheten for at Erling scorer tosifret i år tror jeg er langt større enn at Høiland kommer til å gjøre det. Men uansett bra at vi nå har en ny backup på spissplassen...................Kommentar
Kommentar