Lillestrøm Sportsklubb - Sandnes Ulf Søndag 06 april 2014 - 18:00
Collapse
X
-
-
Tommy. Jeg har ikke vært din største fan akkurat. Nå skal du spille i vår drakt.
LSK. Tommy. Sier det noe? Visst. Tom Lund. Den beste spilleren, beste spissen/playmakeren i Norge siste århundre, dvs noensinne. Svein Mathisen m.fl. De nådde han ikke engang til anklene.
Navnet Tommy forplikter når du spiller i LSK-drakt. Arven er enorm.
Så slutt å legge deg som en hore;-), hold deg på beina og lag en bøtte med mål. Så spiller du frem kompisene dine til en ny bøtte med mål. Så lager du en ny bøtte med mål etter det. Vi skal feire deg som en helt.LSK Norges beste lagKommentar
-
Det kom også en spiss rekende på ei fjøl fra Molde i 2001...Vi spilte også uavgjort i seriepremièren i 2001 mot et vestlandslag...Last edited by Frode D. Homb; 31.03.2014, 23:16.Kommentar
-
Kommentar
-
Mot Ulf skal vi styre og trykke. Vi må tørre å gå offensivt ut, med både Tommy og Erling på topp. Tommy kommer til å jobbe livet av seg og gjøre en kjempekamp. Palmi bør få en sjanse til i rommet bak de to spissene våre (to spisser…kjenner jeg blir tent av tanken…).Kommentar
-
Arnold
Østli-Kippe-Ruben-Stian
BHR-PVM-Yohan-Fofana
Palmi
Erling
Alternativt flytte opp PVM og lundemo inn på midten.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Og Petter er den med dårligst grunnlag, så hvorfor kan ikke han være en av de tre som burde være høyaktuelle for bytte? Ohi, Petter og Tommy inn fra benken. De siste 20-30 minuttene.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Kommentar
-
Går vi får 4-4-1-1, som er veldig defensivt, hjemme mot svake Ulf... da er vi føkka nok en sesong.Kommentar
-
I praksis spiller vi vel nettopp slik du skisserer, mats, med 4-2-3-1 off og 4-4-1-1 def, hvor det er naturlig at vi står mest i førstenevnte på hjemmebane med mye ballinnhav, og 50/50 eller noe overvekt av 4-4-1-1 i vanskelige bortematcher.TS05 - Felt CKommentar
-
Kribler i magen på en måte det ikke har gjort på mange år! Tenk så deilig det vil være for LSK som klubb og alt det positive som skjer nå om man får en seier, og i tillegg kunne klare en storseier med champagnefotball.
Vi skal trykke ulf bakover, vi skal styre spillet, vi skal ha tempo i mål og vi skal ha mål.Kommentar
-
I motsetning til rbk, er det vi som har 4-3-3 lag nå (etter at hr TH kom). Petter i dårlig form/ Palm uansett form er en gigantisk hemsko å ha i "hullet". Den klart vanskeligste plassen i et lag, ved siden av keeper kanskje. Begge de nevnte er best inn fra benk om dagen trolig.
433 kommer ikke til å skje, men skulle ønske vi kunne bruke en mer offensiv variant hjemme. Røslersk diamant, det hadde vært digg. 4-1-3-2 eller noe i den duren. Men da passer plutselig ikke Fofana inn så godt.. nei, kjør samma stil, men litt nærmere 4-4-2. Klubba.
Høiland må spille. Erling bra sist. Lundemo også. Johan, Bjørni og Moryke. Laget bør være gitt. Petter har et stykke igjen, bra at han trener knallhardt. Får vi igjen for senere.
Det er en griseviktig kamp, ingen-som-helst-tvil-om-det som Henning "tettogjevnt" Berg ville sagt. Heldigvis er Vulf slagbare, vi tar'em!Kommentar
-
I fjor løste gubben det med fg i midten når vi lå under på slutten, og ojji på kant. Gratttuler. Zero Points.
Klart man börjar undra seg, vart ska vi?Kommentar
-
Lakmustest imorgen. Vanskelig kamp, vil møte et defensivt Ulf som vil prøve å ta oss på innsats og kontringer. Vil bli et hurumlei uten like her inne om det ikke blir 3p. Høiland's dåp ender med 2 kasser og trygg seier til slutt? Har de noe å svare med nå som de har mista islendingen?Kommentar
-
Jeg har 4 billetter til søndag, dette er VIP Billetter (mat på VIP Arena og sitteplasser på Felt Platina)
Disse billettene gis bort gratis.
Selv står jeg på feltet og trenger ikke disse.
Billettene kan hentes på Jessheim i dag eller jeg kan overlevere de i morgen før kamp.
Noen som vil ha eller kjenner noen som vil???Kommentar
Kommentar