Erling har forresten vært skikkelig sjef i dag.
Lillestrøm Sportsklubb - Viking, Lørdag 12 april 2014 - 15:30
Collapse
X
-
Å spille i bakrom i dette været er tull, men jeg veit ikke om LSK har mest å tjene på å spille mer på fot. Det blir for kontringsorientert på egen hjemmebane dette. Det beste har vært å se overlappene med Ringstad, de kan det ikke bli for mange av. Spill på fot, få folk inn i boksen! Unngå brainfarts i bakre rekker og dødballer imot.Kommentar
-
Pasningene hans framover derimot, er for det meste veldig gode.Kommentar
-
Kommentar
-
Overrasker meg ikke om dette avgjøres av en tilfeldig freak accident, såpass sleipt som det er utpå banen nå. Håper i så fall den går i vår favør..."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Tja, om vi ser en mulighet til å sette opp Erling i løpsduell med Sigurdsson så mener jeg vi skal ta den muligheten. Sigurdsson har sliti de gangen vi har spilt direkte i bakrom på Erling. Erling kommer ikke nødvendigvis på blank goal, men han har plutselig blitt mye bedre på å vende opp og holde på ballen, noe som gjør at vi kan flytte etter og få folk inn i boksen."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Kommentar
-
Vi må ha den første gållen. Får vi den vinner vi 3-0. I fjor ville vi ha liggi under o-1 ved pause, med den flaksen vi hadde da. Det er min ydmyke mening at det ikke blir ordentlige målsjanser før Fofy kommer på banen. Og hvem skal ta seg av Bødvarsson når han kommer ? Spørsmål, spørsmål, spørsmål svirrer i hue. Har PVM blitt for feit ? Vil BHR bli nekta adgang til ekteskapets velsignelser hvis han ikke tar seg sammen ?Kommentar
-
Vi har fortsatt Høiland, som må få mer enn 5 min. De andre spillera på banen når samla ikke han til første barberte hår på leggen (reint offensivt).Kommentar
Kommentar