SK Brann - Lillestrøm SK mandag 21.04.14 klokken 18.00
Collapse
X
-
-
Av mer akademisk art: Hva er forskjellen på Palmis annullerte mål og 2-0? I følge Tjernås var Palmi i offside når det første skuddet kom og at klabbet og babbet blandt Brann-spillerne ikke betyr noe siden ingen av berøringene var kontrollerte. Orlov stod da i offside når Kippe klabber det til for seg, og jeg er usikker på hans posisjonering ved innlegget men likevel oppleves situasjonene som sammenlignbare.
Det triste med Svein Oddvar Moen er at han har mange år igjen før han blir pensjonert. Blir spennende å se om situasjonen der Riise blir skadet får noe etterspill. Han blir jo regelrett løpt ned lenge etter at ballen er spilt videre.
Til slutt må det bare påpekes at Brann har et lag med stort OL-potensial i stuping.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Kommentar
-
Haha, tufs... Vi har spillermateriell til å være blandt de fem beste i ligaen. Vi spiller tilogmed en fotball som gleder og fascinerer. Jeg ser INGEN grunn til at ikke vi skal kjempe med de rette laga. Bortsett fra sånne holdninger som du har da. Direkte ødeleggende for Lillestrøm. Håper virkelig ikke spillerne tenker som deg.***Større baller enn vett***Kommentar
-
Vi sliter monumentalt på siste tredjedel, likevel tar vi oss råd til å bruke en ressurs mange andre TL-lag faktisk misunner oss som innbytter. Og hvorfor? Får å få en PVM som etter alle solemerker ikke er her neste år i form? En mann med en plan hadde dyrket en spiller som Fofana på et nivå som Tippeligaen, og bygd et lag rundt hans ferdigheter. På et lag som trenger mange muligheter for å score, og mangler naturlige målscorere, er det faktisk bare enda mer logisk.
Hvor lenge skal vi skusle bort vår egen x-faktor? Hva sitter man igjen med etter fire kamper annet enn følelsen av å ha rota vekk omtrent like mange poeng som man har tatt?Kommentar
-
Gikk nettop opp for meg at innlegget ditt var utrolig provoserende. Pleier du å gå på en oppgave med den holdningen der til vanlig? "Nei faen heller, jeg er støgg og har ikke no cash så jeg gidder ikke engang å drømme om å hooke opp med hu digge dama der" Du virker som en sånn type for meg...***Større baller enn vett***Kommentar
-
Gikk nettop opp for meg at innlegget ditt var utrolig provoserende. Pleier du å gå på en oppgave med den holdningen der til vanlig? "Nei faen heller, jeg er støgg og har ikke no cash så jeg gidder ikke engang å drømme om å hooke opp med hu digge dama der" Du virker som en sånn type for meg...Kommentar
-
Av mer akademisk art: Hva er forskjellen på Palmis annullerte mål og 2-0? I følge Tjernås var Palmi i offside når det første skuddet kom og at klabbet og babbet blandt Brann-spillerne ikke betyr noe siden ingen av berøringene var kontrollerte. Orlov stod da i offside når Kippe klabber det til for seg, og jeg er usikker på hans posisjonering ved innlegget men likevel oppleves situasjonene som sammenlignbare.
En skuffende bortekamp, men jeg synes faktisk Haglund oppsummerer greit. Vi slipper inn to ufattelig drittmål i mot, et sleivspark som treffer Orlov og en megablemme av Kippe. Påtar meg ansvar for å jinxe han i forkant av matchen. Vi klarer derimot ikke sette kula i mål på våre sjanser. Synes faktisk vi skaper 8-10 sjanser som kvalifiserer til gode målsjanser i dag, vi er nødt til å bli mer effektive dersom vi skal vinne kamper, spesielt borte. Både mot Viking og Brann evner vi ikke å sette sjansene våre. I tillegg er det selvsagt utilgivelig dårlig av Kippe på 0-2.
Står fortsatt ved at jeg synes vi henger bedre med i år enn i fjor. Liten tvil om at vi savner en goalgetter, men det er håpløst å ta ut frustrasjonen på Erling. Palmi brenner mange sjanser i dag og spiller også (henge)spiss. En klasseangriper på topp kan vippe jevne kamper og per nå har vi ikke en sånn. Høiland beviste lite på 45 minutter i dag. Vi kan nok ikke regne med de store forsterkningene i løpet av sesongen, men jeg synes laget ser slagkraftig nok ut til å kunne krige rundt midten av tabellen, hverken høyere eler lavere. Det eneste som er sikkert er at Vaagan Moen må ut av laget, om det så er Mjelde eller Fofana som kommer inn og tar plassen. Han er rett og slett alt for dårlig.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Da var en god start snudd til en litt dårlig start på sesongen. Vinner vi neste mot Aafk så har vi 2-1-2, noe som er helt ok. Så jeg avventer panikken foreløpig. Men vi er nesten nødt til å vinne den hvis vi endelig skal unngå å kave nede i bunnen. Første omgang i dag synes jeg er helt grei. Vi er veldig solide, og burde i hvertfall putta ett. Andre omgang er katastrofe, 2013-bunnivå og ekstremt skuffende. Desidert årsværste. Og nå bør vel tiden være inne for å ikke vente i 70 min før vi bruker vårt farligste angrepsvåpen i Fofana. Bør helt klart inn for PVM i neste match...................Kommentar
-
Da beklager jeg. Definerer ingen av de som drittlag. For meg er Brann, Godset, Ræv, Molde og vif drittlag som vi skal slå, mens resten er ubetydelige i mine øyne
Vi har vel bare litt forskjellige forventninger til hvor Norges stolteste klubb skal ligge på tabellen
Realiteten er jo at vi har prestert dårlig i mange sesonger på rad, og ingen har særlig tru på oss (enkelte ganger virker det som at ikke spillerne har trua heller). Vi har ikke mannskapet, treneren, benken eller økonomien til å utfordre topplagene pr.d.d. Vi er blitt ett lag topplagene forventer 3 poeng mot.
Sånn skal det ikke være, og jeg håper klubben og spillerne motbeviser skeptikerene rundtomkring. Vi har ett lag som på en god dag kan slå alle, og med flere spennende spillere, men bunnivået vårt er så vanvittig lavt at vi taper kamper hvor vi har en omgang som vi hadde mot brann nå. Og gjennomgående har vi nesten alltid en dårlig omgang, noe som gjør at vi taper kamper.
Håper Haglund ser på andre alternativer til neste kamp. PVM har bl.a. ikke spilt en bra kamp i år, og fortjener ikke noe startplass.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Blir ikke seier neste kamp, da er det AAFK som skal snu skuta.. 16. Mai tipper jeg laget ligger på en av de 3 nederste plassene. For som sagt mange ganger, hjelper lite at man spiller bedre når det ikke scores mål OG når man alltid slipper inn drittmål.Kommentar
-
PVM symboliserer gårsdagens ferdigheter, problemet er kanskje først og fremst at både Bjarmann og Haglund la ned såpass prestisje i å hente ham at han brukes av flere grunner enn reint sportslige. Og slik graver LSK både på kort og lengre sikt sin egen grav. De som tjener mest må levere best og mest stabilt, ellers må en klubb uten penger være prinsippfast og vise at de tenker i et mye lenger perspektiv. Nettopp fordi man ikke har penger til å sløse.Kommentar
-
Godkjent første omgang, svakt i andre. Nå må de tre neste kampene innbringe minimum 7 poeng synes jeg. Aalesund hjemme, Bodø borte, og Sogndal hjemme.VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg skulle ønske at både Haglund og resten av gjengen tok en prat med sjefen min, for han er vedlig flink til å forklare både oss som jobber der og ikke minst våre underleverandører at dette faktisk ikke er godt nok, på en måte som de forstår.
For det som har blitt levert de siste årene, det er faktisk ikke bra nok. Inkludert i dag. Igjen.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Sier det igjen, som så mange ganger før. Godt spill til tider hjelper ikke på totalen. Jeg ønsker heller et jevnt nivå, enn denne berg og dalbanen vi opplever nå.
Forsvaret var det første Haglund skulle gjøre noe med, dette var nå den 13 kampen på rad med innsluppne mål. Hvor mange som er tabber i forsvaret eller av keeper aner jeg ikke, men hadde vært interessant å sett. Hvor mange poeng har vi tapt på disse tabbene? Vi hadde fire (!) kamper i fjor der vi holdt nullen. Det holder virkelig ikke mål.
i fjor hadde vi 7 poeng etter fire runder, da hadde vi blant annet vunnet borte i Molde og hjemme mot Brann.Last edited by Uwes disippel; 21.04.2014, 21:07.Kommentar
-
Dessverre er det vel ikke bare enkelte ganger, hele opplegget stinker manglende tro på at man kan spille ut eller nedkjempe motstanderen. Johan får mislike det så mye han vil, men jeg synes det er totalt uinteressant å gå på kamp for å se spillerne se mer bakover enn fremover på banen når pasningene skal slås.
Men når det går bakover hele tiden, er det kanskje fordi det rett og slett ikke finnes noe innarbeidet offensivt spillemønster? MH - en mann uten plan.Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.Kommentar
-
Poengbørs... Origi 5, Østli 4 ,Ruben 7, Kippe 3, Stian 2.
Bhr 5 Johan 3 , Lundemo 5, pvm 2
Erling 3 , Palmi 3.
Innbyttere Fofana 5, Mjelde?Høiland 3.
Stian har en av sine svakeste kamper aldri oppe i press og taffatt fremover...At Johan og pvm forsvarer plass på dette laget er latterlig... En stund spiller vi med Palmi og Pvm på kantene 2 spillere med 0 fart og jeg fatter ikke hvorfor ikke Haglund setter Erling og Fofana på kantene og Friday og Høiland (Osvold) på topp.. Haglund nå må du tørre å benke de såkalte stjernene våres...Kommentar
Kommentar