Rekruttlaget 2015

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Børge
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2013
    • 2561

Rekruttlaget 2015

Starter virkelig LSK2 sesongen med å tape for Fu/Vo eller har jeg lest feil?

Edit: innlegget er klippet ut fra tråden "Rekruttlaget 2013" av mod. Jeg startet ikke denne tråden, men fyller på med litt fakta siden det ble åpningsinnlegget.

Rekruttlaget stiller i år 3. divisjon avdeling 3. Beklager uttrykket, men rekruttlaget har nå rota nede i 3. divisjon i flere år og har hvert eneste år hatt forventninger på seg om å rykke opp. Avdelingen består av 14 lag og av disse er 4 andrelag/rekruttlag (Raufoss 2, Gjøvik-Lyn 2 og HamKam 2). Mer tørre fakta finner du på fotball.no sin side for avdelingen.
    Last edited by RSP; 27.04.2015, 16:40.
    Sint og tverr på felt N
  • Jannis
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2005
    • 266

Opprinnelig skrevet av Børge
    Starter virkelig LSK2 sesongen med å tape for Fu/Vo eller har jeg lest feil?
    Stemmer nok det ja, LSK2 tapte 2-1 mot storlaget Fu/Vo. Erre mulig........

Kommentar

• tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

om det stemmer så er det KATASTROFE..

Kommentar

• Jannis
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2005
        • 266

Står her: http://www.fotball.no/System-pages/K...atchId=5898421

Kommentar

• Superstefan
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 2180

Ja det stemmer, nå er ikke FUVO ett dårlig lag i år da bare for og si det sånn. Er tippa helt oppe i toppen sammen med LSK2. De har hentet inn blandt annent Håkon Bråthen fra Kisa og Kim Brenna som spilte for Kisa ett par år siden. De har også hentet Olegs Matvejevs fra Lignums fra Latvia som spilte veldig bra idag.
          Fotograf Kreativ Kanaris

KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

Kommentar

• tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

Opprinnelig skrevet av Superstefan
            Ja det stemmer, nå er ikke FUVO ett dårlig lag i år da bare for og si det sånn. Er tippa helt oppe i toppen sammen med LSK2. De har hentet inn blandt annent Håkon Bråthen fra Kisa og Kim Brenna som spilte for Kisa ett par år siden. De har også hentet Olegs Matvejevs fra Lignums fra Latvia som spilte veldig bra idag.
            Dem kan hente hvem dem vil , regner med at vi spilte med 4-5 a lags spillere og da skal man ikke tape i 3 div uansett.

Kommentar

• Ola
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 1651

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen; LSK blir aldri et topplag før de får B-laget opp i 2. div.

Det er et hav mellom 3. og 2. divisjon i Norge, og det er en skam at våre nest beste må spille på dette nivået.

Kommentar

• Superstefan
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 2180

Gidder ikke og skrive ned laget til LSK2 jeg så tok bilde av kamp programmet.

Men skal si at LSK2 hadde en veldig god start men klarte ikke score (noe ala Brann-LSK) så tok FUVO mere over i 2 omg før LSK2 hadde mange store sjanser i rundt 70-80 min etter målet sitt. Før FUVO fikk mere kontroll og rodde det inn siste 10.

Udjus og Mjelde spilte første omg, Ohi spilte andre.
                Fotograf Kreativ Kanaris

KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

Kommentar

• FUGlinho
                  KFL styremedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 2454

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                  Dem kan hente hvem dem vil , regner med at vi spilte med 4-5 a lags spillere og da skal man ikke tape i 3 div uansett.
                  Tipper de fleste klubbene som møter LSK2 med mange a-lagsspillere kommer til å gi enda litt mer enn man ville gjort i en vanlig kamp. Hvis da våre senker seg ned litt og ikke tar det like alvorlig så er det ikke store forskjellen på laga lengre...
                  Kim
                  Styremedlem KFL

Kommentar

• Totti21
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3501

Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                    Tipper de fleste klubbene som møter LSK2 med mange a-lagsspillere kommer til å gi enda litt mer enn man ville gjort i en vanlig kamp. Hvis da våre senker seg ned litt og ikke tar det like alvorlig så er det ikke store forskjellen på laga lengre...
                    Hvis disse spillerne ønsker å spille seg inn i en 11'er i Tippeligaen så bør de dominere kamper i 3.divisjon. Unnskyldningen i denne kan kanskje være at flere av de som var med her nok er høyaktuelle til å starte mot Fet hvis man skal tro det Magnus Haglund har sagt i intervjuer i det siste.

Kommentar

• tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

Gudbedre om flere av disse starter mot fet.

Kommentar

• G-Man
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2011
                        • 3260

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                        Gudbedre om flere av disse starter mot fet.
                        Helt enig. Dette er langt hinsides pinlig. Du har hverken ære eller riktige holdninger hvis du ikke klarer å hevde deg i 3. divisjon.

Kommentar

• Børge
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2013
                          • 2561

Siden mitt innlegg om den første kampen ble TS i denne tråden, så har jeg fylt på med litt info i det første innlegget for ren info. Ikke mye, men litt - bla link til fotball.no sin side om avdeling.
                          Sint og tverr på felt N

Kommentar

• Bukkenbruse
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2008
                            • 515

Ikke bare er det 3.divisjon, men for meg som følger lavere divisjoner ganske tett så er det til og med en ganske svak 3.divisjonsavdeling til å være på det sentrale østland. Det sier jo det meste at rekruttlaget vårt er i samme divisjon som rekruttlaget til Gjøvik-Lyn! Å ikke vinne denne avdelingen vil være mer eller mindre katastrofalt. Strengt tatt burde juniorlaget vårt alene vært av en kvalitet at de burde ligget topp 2-3 i en slik avdeling.

Kommentar

• GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

Imens har dette skjedd i andredivisjon, våre lokale rivalers rekruttpremiere:

Søpla 2 - Kvik (opprykkskandidat) 2-0. Rapportene melder om overkjøring.

Godset 2 - Arendal 6-0. To guttespillere med mål, to røde kort for gjestene.

Kommentar

• Børge
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2013
                                • 2561

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                Godset 2 - Arendal 6-0. To guttespillere med mål, tø røde kort for gjestene.
                                Keita, en som har spilt i Inter (Olsen), en som er eid av Everton (Junior), Simen Brenne, Lehne Olsen (som nærmest har herjet i 1. div tidligere) er blant de som spilte for Godset 2. Ikke noe dårlig lag det.... Keita putta 3 mål og Lehne Olsen 1 mål. Litt høyere kvalitete og en langt bredere tropp enn det LSK har.
                                Sint og tverr på felt N

Kommentar

• superbøffel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 5611

Keita, en som har spilt i Inter (Olsen), en som er eid av Everton (Junior), Simen Brenne, Lehne Olsen (som nærmest har herjet i 1. div tidligere) er blant de som spilte for Godset 2. Ikke noe dårlig lag det.... Keita putta 3 mål og Lehne Olsen 1 mål. Litt høyere kvalitete og en langt bredere tropp enn det LSK har.
                                  Mulig Godset har et sterkt andrelag, men det unnskylder ikke det faktum at det som leveres av "potensielle" førstelagsspillere i LSK i 3. Divisjon er mildt sagt pinlig.
                                  Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Børge
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2013
                                    • 2561

Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                    Mulig Godset har et sterkt andrelag, men det unnskylder ikke det faktum at det som leveres av "potensielle" førstelagsspillere i LSK i 3. Divisjon er mildt sagt pinlig.
                                    Jeg kommenterte Godset sin prestasjon. Hadde du lest min kommentar (det som ble åpningsinnlegget i denne tråden) om tapet hadde du fortsått at din kommentar er totalt overflødig og hva jeg mener om prestasjonen.
                                    Sint og tverr på felt N

Kommentar

• Bukkenbruse
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2008
                                      • 515

Søpla hadde vel Kongshavn i mål, 1 førsteårssenior og 9 juniorspillere på laget og vant over Kvik som er et godt hakk bedre enn Halden....så det er tross alt mulig å få det til selv med vår bredde.

Godset hadde med Keita, Olsen, Brenne og Lehne Olsen....Junior var ikke med. Resten var gutte og juniorspillere. Det laget der er da ikke så veldig mye mer meritert enn laget vårt spør du meg. Uansett så knuser de et 2.div lag og vi taper mot FuVo. Klasseforskjellen i prestasjon er alarmerende. Vi startet tross alt med Udjus, Ødegård og Mjelde og ytterligere 3 mann som tilhører A-stallen (Nordermoen, Friday og Osvold)...det er over halve laget. Resten var stortalentet Ajer, landslagsspiller Walstad og bla Ofkir og Echem som vel begge spilte klokkefast for rekruttlaget i hele fjor.

Kommentar

• hthaug
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2004
                                        • 440

Andrelaget spiller vel i 3 fordi de ikke er.. vent... bedre?

LSK minner mer om en vernet bedrift for avdankede fotballspillere som kan heve lønna si uten konsekvenser.

Kommentar

Working...