Rekruttlaget 2015

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

Friday leverte nok en slett innsats og bør snart få kniven på strupen. Kan ikke se at det kommer til å bli noe av han....Dagens høydepunkt når Frank Grønlund skriker oppgitt til Fred at nå må du faen meg ta deg sammen.

Kommentar

• GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

Opprinnelig skrevet av Bukkenbruse
      Ofkir kom inn og var helt enorm i semifinalen for juniorene i nm også....merkelig at han ikke har mer tillit, hvis han var like bra i dag som da.
      Nei, jeg veit ikke helt greia rundt Ofkir fordi han heller ikke har vært i troppen i flere kamper. Studier/skole kontra satsing muligens? Idag var han ihvertfall en stor bidragsyter til at LSK tok tak i kampen etter å ha invitert Rælingen inn igjen med utligning til 2-2. Mye som skjedde på høyresida, der 3-2 og 5-3 kom til med ham som tilrettelegger. De andre målene satt forøvrig Mjelde og Friday. Men sistnevnte vil man se mye mer av enn det man får.

Kommentar

• skotten
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 1794

Opprinnelig skrevet av tullebukk
        Friday leverte nok en slett innsats og bør snart få kniven på strupen. Kan ikke se at det kommer til å bli noe av han....Dagens høydepunkt når Frank Grønlund skriker oppgitt til Fred at nå må du faen meg ta deg sammen.
        Synd, uten holdninger hjelper ikke all verdens talent. Men vi må heller ikke glemme at han fortsatt holder G19-alder...

Kommentar

• BroganTrundler
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2014
          • 665

Er jo tragisk hvis han ikke skjønner at han bare kommer lenger og lenger unna førstelagsfotball når han viser liten innsats og hans største konkurrent bøtter inn mål i de samme kampene.

Kommentar

• GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

Noen som tok turen til Ottestad eller har stillinga?

Kommentar

• sparwasser
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3185

Sakset fra twitter:
              ArneMidtun ‏@ArneMidtun1 8m8 minutes ago

Erik Mjelde reduserer til 2-1 mot @OttestadFotball - 20 min gjenstår!

Kommentar

• sparwasser
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3185

2-1 til Ottestad, slutt.

Kommentar

• GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

Tap ja, helt fantastisk! Sier alt om holdninga å slippe inn fem på de to siste når man i praksis har murt igjen bakover siden slutten av juni. Nå må de to siste vinnes, og den aller siste mot et Gjøvik Lyn 2 som i likhet med alle andre slike lag på nedrykksplass har mobilisert kraftig de siste rundene.

Kommentar

• GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

Ikke lett å forstå hva Powell snakker om i RB i dag heller, hevder andrelaget kan bli svekket i de to siste rundene fordi de går dagen før TL-kampene og klubben kjemper om e-cup. Det har jo vært minimalt med forandringer i lagoppstillinga gjennom hele sesongen! Eller skal plutselig nå SKM, Mjelde, Pelle, Friday, Bonke, inn fra start på a-laget? Der har du i praksis stammen av rekruttlaget. Til og med Johan med karantene bør trå til så sant det er mulig nå.

Og snakket om e-cup, det handler vel uansett mer om pengene enn om det sportslige? For hvis noe av dette virker handler om utvikling og sportslig fremgang gjør man nå alt for å ha et rekruttlag i andredivisjon neste år. Må være slutt på knoting på breddefotballsnivå nå, 110 scorede mål hittils og likevel fortsatt usikkerhet rundt opprykk viser useriøsiteten og nivået på det man tilbyr sine lovende og nest beste. Det bør gå løs på selvrespekten.

Kommentar

• Oldtimer
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2011
                      • 316

Merkelig tap
                      Håper ikke spillerne har fått beskjed om å tape for å unngå opprykk? Dette pga dårlig økonomi!

Kommentar

• MartinRE
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2008
                        • 738

Leste på twitter at det var 3-0 i det 75. minutt. Mjelde med 2 og Friday med 1
                        "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

Kommentar

• Totti21
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3501

Opprinnelig skrevet av MartinRE
                          Leste på twitter at det var 3-0 i det 75. minutt. Mjelde med 2 og Friday med 1
                          4-0 nå iflg Flisa sin facebook side. Selvmål

Kommentar

• GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

Endte 5-0, siste av Fred Offside Friday. Veldig bra førsteomgang, kanskje det nærmeste jeg har sett et LSK-lag være 100-0 i possession. Flisa var ikke over midten, men maktet å få en lompe på mål og et frispark dypt inne på vår halvdel. Enorm jobbing i gjenvinningsfasen og vakre scoringer etter godt kombinasjonsspill, eneste minus var litt for få sjanser. Andreomgangen var jevnt over forferdelig, men logisk nok produserte det tre scoringer. Mjelde viste i kamp det han viste i skuddforsøkene før kamp, siktet var innstilt. Skuddteknikken er det bare å studere for resten.

Ingen hjelp fra Gran, så nå må kampen mot Gjøvik Lyn 2 vinnes. Har vi råd til å holde Mjelde med tredjedivisjonsfotball så har vi råd til å rykke opp. Get it done!!!!!

Kommentar

• fredpet76
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2004
                              • 1273

Her er laget som skal sikre oss 2 div. spill neste sesong i matchen mot Gjøvik Lyn:

Kommentar

• fredpet76
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2004
                                • 1273

0-1 etter 15 min..

Kommentar

• gilbert
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 3226

1-0 Sinyan
                                  2-0 Friday
                                  3-0 Kolstad
                                  4-0 Kolstad
                                  5-0 Kristiansen
                                  Slutt

2 divisjon i 2015!
                                  Endelig!

gilbert

Kommentar

• GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

Herlig!! Endelig er det toppfotball igjen over hele fjøla i sportsklubben på seniornivå! Enda ett steg er tatt for å kunne stabilisere klubben på et høyere nivå. Det kan diskuteres om avdelinga i år var en del lettere enn i fjor, men uansett mener jeg laget tydelig har tatt steg i spill mot etablert på dette året, og bruken av backer og bredden av banen med raske spillvendinger er forhåpentligvis noe man fokuserer hardt på videre inn i a-laget, for her er det mye å gå på. Type Ghaedamini bør pushe Riise hardt neste år.

Bør være alle muligheter for å klare førsteåret og å stabilisere seg i andredivisjon, man har klart et opprykk uten noen som helst form for overbruk av a-lagsspillere, sånn sett har ingen av konkurrentene noe som helst å klage på. 120-28 sier sitt.

Kommentar

• Jannis
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2005
                                      • 266

Og dette er gruppen LSK2 havnet i 2 DIV:

Alta, Gjøvik-Lyn, Raufoss, Strømsgodset 2, Notodden, Lørenskog, Nybergsund, Ørn-Horten,
                                      Fram Larvik, Moss, Kvik Halden, Sprint-Jeløy, LSK 2, Drammen FK.

Kommentar

• knut
                                        Make knut Great Again
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2006
                                        • 9564

Stakkars Alta :/

Kommentar

• Lars
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 6156

Ålreit avdeling. Stort sett bussturer på 1-2 timer, som er veldig praktisk og billig for klubben. Rent egoistisk ville jeg heller hatt Oslo-avdelinga for å få kort vei til kampene. Sportslig er jeg usikker på nivået i avdelingene, men som regel er det flest kasteballer fra Nord-Norge, og det har reddet mange fra nedrykk til 3. divisjon. Det eneste laget vi har fra Nord-Norge er Alta, og de er vel heller en av favorittene til opprykk.

Kommentar

Working...