Rekruttlaget 2015
Collapse
X
-
7-1 ha ha ha komentatoren sier dette holder ikke i 2 div og det har han fullstendig rett i ... Fatter ikke hvorfor vi skulle opp i 2 div med de resursene vi har ... Jeg skulle skrapt sammen en kompisgjeng og noen bedrift spillere som er bedre enn dette laget.Kommentar
-
Fuckings Brummundal klarte holde seg i andre i fjor, våre overmenn i 2013. Å bruke dårlig økonomi skal ikke være noen unnskyldning for et TL-lag med tradisjoner og deres nest beste, det handler om en klubb der ikke alle drar i samme retning og som starter med blanke ark med hver treneransettelse. Elendig lederskap. Nå har man hivd på båten et system som funket og i tillegg vært noe uheldig med skader, og vips er man tilbake i den velkjente gjørma.
Og det er over min fatteevne at spillere som Kolstad til og med får førstelagsfotball på utgående kontrakt. Lokal aldri så mye, det er ingenting å satse på. Ser ut som årets Holmedahl, og hva gjorde det talentet som ble presentert som noe av en fremtidens mann i LSK, jo fotballen var ikke viktigere enn at han slutta faktisk.
Og spesielt ille er det når man har mye mer spennende typer som Sheriff, som kan minne en del om Bonke faktisk, og tilfører noe en tropp av pygmeer og duellredde nek trenger mye mer av.Kommentar
-
Dette laget disse unggutta fra den skadeplaga stallen møtte, er et lag som normalt sett vaker rundt nedrykk/sikker plass i OBOS-ligaen. En sannsynlig målestokk i forhold til hvor godt dette laget egentlig er, vil nok være at dem ligger rundt nivået til 2010 +/-.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Makan til galle. Tenk å pryle av seg så mye dritt. De fleste av gutta som spilte i dag har enda ikke vært russ å er fortsatt juniorspiller. Sannsynligvis spilte noen av de sin første match i denne divisjonen også. Er det noen her inne som har spilt 2 divisjons fotball? Han luringen som sier han kan samle en gjeng kompiser og gjøre det bedre enn gutta våre gjorde. Lavmål deluxe. Her handler det om å skaffe erfaringer, og straks de vender seg til tempoet vil resultatene også bli bedre.Last edited by fredpet76; 27.04.2015, 19:58.Kommentar
-
Det er flere på laget som burde være mer enn gode nok for 2 div.
Men toppen av 2 div har et veldig mye høyere nivå, enn nedre, så det er da vanvittig til svartmaling.
Det blir nok noen seiere etter hvert, og man beholder plassen.Kommentar
-
Det var da utrolig til svartmaling for dette tapet.
Vi spiller mot avdelingens kanskje beste lag. Et lag som kan sammenlignes med Strømmen i kvalitet.
Vi stiller med mange unge spillere, helt ned i 98 og 99 modeller, noen få etablerte A spillere og får et stygt resultat.
Hadde dere forventet seier?
Igjen, folk må se de store linjene når dere diskuterer. Maken til kjerringkakling og dommedagsprofetier!Kommentar
-
Så kun på kampen med kvart øye, da jeg satt på arbeidet. Det eneste som er sikkert, er at dem møtte et av kanskje divisjonens beste lag. En av favorittene til opprykk. Som nevnt tidligere, tror jeg dette laget holder en standard rundt nedrykk/sikker plass i OBOS-ligaen. Tøff motstand og nærmest forventet resultat når man ser på hvor mange spillere laget egentlig mangler pr d.d.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Satses nok på cupen i år også, de sendte et svært reserveprega lag til Fredrikstad onsdag og tapte 5-1. Jeg blir uansett ikke helt klok på oppsettet rundt juniora.Kommentar
-
LILLESTRØM 2
12 Jacob Faye Lund
3 Simen Kind Mikalsen
5 Lum Rexhepi
15 Sondre Karterud
20 Nikolas Walstad
4 Sheriff Sinyan
6 Peder Kristiansen
11 Jesper Flatla Kornbakk
14 Fredrik Krogstad
90 Amahl William Pellegrino