Rekruttlaget 2015

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andee
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 1191

Friday på straffe (Keivan felt) og Keivan med skudd i krysset fra ca. 20.
    Juniorgjengen spilte også kamp lørdag.
    TS05 - Felt C

Kommentar

• gilbert
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 3235

Dagens RB (papir) har en ørliten notis på tabellsidene om at LSK2-Ottestad, i går kveld i LSK-hallen, endte 4-3. Det samme finner jeg på de offisielle sidene til NFF (fotball.no).

Noen som vet noe mer?

gilbert

Kommentar

• HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6114

Opprinnelig skrevet av gilbert
        Dagens RB (papir) har en ørliten notis på tabellsidene om at LSK2-Ottestad, i går kveld i LSK-hallen, endte 4-3. Det samme finner jeg på de offisielle sidene til NFF (fotball.no).

Noen som vet noe mer?

gilbert
        Laget i følge nff:

1 Nils Kenneth Udjus
        2 Anders Østli
        20 Nikolas Walstad
        22 Simen Nordermoen
        15 Sondre Karterud
        10 Jørgen Kolstad
        3 Keivan Ghaedamini
        14 Mohamed Ofkir
        18 Sheriff Sinyan
        8 Christian Bjerkenes
        19 Joachim Osvold

21 Kamyar Adel Bawah
        16 Ludvik Benco
        5 Peder Kristiansen
        11 Robin Lindahl

Mål lsk:
        Kamyar
        Joachim
        Keivan

Benco starta på benken men ble bytta inn etter 69 min. Kanskje på tide at han får prøve seg på benken på a-laget snart?

Kommentar

• Børge
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2013
          • 2565

Rekruttene vant 2-0 borte mot Flisa. Udjus, Mikalsen, Nordemoen og Friday sto opp 05.00 i Ålesund, tok flyet hjem og satte seg så rett på bussen til Flisa. Mikalsen og Friday putta hvert sitt. Kudos for profesjonell innstilling!

http://www.rb.no/lokal_sport/lokalfotball/article7447872.ece
          Last edited by Lars; 29.06.2014, 13:06. Begrunnelse: Rettet opp linken.
          Sint og tverr på felt N

Kommentar

• Patriot
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2010
            • 437

LSKs juniorlag er videre til kvartfinale i NTFU19 (Jet-cup), etter tap mot RBK, seier mot Bodø/Glimt og uavgjort mot Brommapojkarna i gruppespillet.

Kvartfinalen spilles mot Sandnes Ulf og blir vist på TV 2 (trolig sportskanalen eller sumo) førstkommende torsdag klokken 17. Da kan man også se Bonke i aksjon.

Kommentar

• HSft
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2004
              • 6114

Ser ut som vi stiller et rimelig svakt lag her. Ingen hospitanter? Ikke en gang gutta fra ull/kisa?

Kommentar

• _Jonern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 4400

4-0 seier over FU/VO. Litt usikker, men tror Palmason scora to. Ryktes også om brassescoring fra Kind Mikalsen.

edit: 2 poeng bak serieleder Ottestad nå. 1 poeng bak FU/VO.
                ..................

Kommentar

• tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

Jeg var på den første treningskampen som Robert Koren spilte i vallhall i dag så jeg en spiller som minnet meg mye om han Lsk spiller nr 10 Jørgen Kolstad utrolig rolig med ballen herlig teknikk slo ikke en eneste feilpasning veldig hardt arbeidenes utrolig skudd sterk og et vannvitig mål fra 20 meter BANG i krysset i dag.... Her har vi en kommende nr 10 på A-laget....Tipper om han fortsetter som i dag får han kamper på a laget rimelig fort....Keivan imponerte på back plass også.

Kommentar

• Patriot
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2010
                    • 437

Har han kontrakt med oss?

Kommentar

• HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6114

Ser at lsk røyk ut av ntf g19 etter 4-1 tap mot sarpsborg i kvartfinalen.

Kommentar

• Børge
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2013
                        • 2565

Opprinnelig skrevet av HSft
                        Ser at lsk røyk ut av ntf g19 etter 4-1 tap mot sarpsborg i kvartfinalen.
                        Sandnes Ulf var det vel?
                        Sint og tverr på felt N

Kommentar

• Grusom B
                          Generalissimo Bellisimo
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6248

Artikkel om Kolstad i RB, har nok kontrakt. Ser du sammenligner med Koren, men han er nitten alt og jeg har aldri hørt om ham før. Kan han ta nivået? Vi kommer til å få bruk for enda en tier neste år.
                          Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Simeone
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2008
                            • 761

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                            Jeg var på den første treningskampen som Robert Koren spilte i vallhall i dag så jeg en spiller som minnet meg mye om han Lsk spiller nr 10 Jørgen Kolstad utrolig rolig med ballen herlig teknikk slo ikke en eneste feilpasning veldig hardt arbeidenes utrolig skudd sterk og et vannvitig mål fra 20 meter BANG i krysset i dag.... Her har vi en kommende nr 10 på A-laget....Tipper om han fortsetter som i dag får han kamper på a laget rimelig fort....Keivan imponerte på back plass også.
                            Jeg var på den samme kampen. Det var en fryd å se Koren servere silkepasning på silkepasning til Pål Strand. Synes dog det er urettferdig å gi han den sammenligningen (med forbehold om at vi ikke sitter på gull). Robert Koren er en av de aller beste LSK spilleren de siste ti årene.

On topic: Fantastisk hvis går for opprykk til 2.divisjon nå, vil være et løft for talentutviklingen i klubben.
                            Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                            para gritarle a la FIFA:
                            ¡Que ellos son el gran ladrón!

Kommentar

• GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

7-0 over Gjøvik/Lyn 2 i kveld. 3 x Friday, Mjelde, Ohi, Kristiansen og Mohammed. 3 assists av SKM, alle etter fine overlap og påfølgende innlegg fra kant. Bonke klar i morra, ifølge Bjarmann.

Kommentar

• FUGlinho
                                KFL styremedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 2454

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                7-0 over Gjøvik/Lyn 2 i kveld. 3 x Friday, Mjelde, Ohi, Kristiansen og Mohammed. 3 assists av SKM, alle etter fine overlap og påfølgende innlegg fra kant. Bonke klar i morra, ifølge Bjarmann.
                                Peder Kristiansen hadde vel også 2-3 assist, så det omtrent alt som foregikk på venstresida endte i mål...

Jacob Faye Lund gikk av i første omgang med en skade, men skal ikke være noe alvorlig.
                                Kim
                                Styremedlem KFL

Kommentar

• GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                  Peder Kristiansen hadde vel også 2-3 assist, så det omtrent alt som foregikk på venstresida endte i mål...

Jacob Faye Lund gikk av i første omgang med en skade, men skal ikke være noe alvorlig.
                                  For å ta det siste først, nei det ville vært rart da han vel ikke engang slang seg og hadde null og niks å gjøre utenom corneren han selv skapte på et tilbakespill

Ja, Kristiansen hadde et godt innhopp for Mohammed, egentlig i likhet med Olsen (for Sinyan) på den andre kanten. Det rant inn mot slutten av kampen. Synes Walstad gjør mye bra bak der også, sikker med ball og bestemt, selv om motstanden selvfølgelig ikke er allverden. Kolstad har vel en kamp på det jevne, slet litt med presisjonen i dag, men det er en spennende spillertype. Det er liksom noe som går igjen nå blant de yngre enten du er hvit, brun, gul eller grå. Alle er (forholdsvis) kortvoste og rappe med god grunnteknikk.

Men likte spesielt goalene SKM sto bak, vi vender opp og bruker bredden, to inn med hodet (Ohi og Mjelde) og en hard langs bakken fra dødlinja som Friday sklir inn rett foran keeper. SKM kommer til å bli en stor spiller i LSK, stadig villig til å ta de dype løpene langs kanten og med en herlig innleggsfot.
                                  Last edited by GIFKanari; 04.08.2014, 22:31. Begrunnelse: lettere dysleksi og andre leifer

Kommentar

• tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

SKM er virkelig ikke langt bak Stian om dagen så hvis om atte Stian blir solgt svekker det ikke laget.

Kommentar

• GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                      SKM er virkelig ikke langt bak Stian om dagen så hvis om atte Stian blir solgt svekker det ikke laget.
                                      Nei, han utvikler seg ihvertfall bra i LSK. Og han har denne villigheten til å gå på løp og den gode innleggsfoten jeg fortsatt savner hos Ringstad.

Kommentar

• andee
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2004
                                        • 1191

Kind Mik begynner å få drøy motor, er leken mot back og slår ofte harde, presise innlegg. Moro, og tror virkelig han nærmer seg en startplass nå. Når det gjelder Faye Lund, så fikk han en ørliten strekkjenning i kjeiva under oppvarminga, men valgte å starte for å gi førsteårs guttekeeperen tid til å varme opp skikkelig. Enig med øvrige kommentarer, men vil i tillegg nevne at Ohi var pigg og litt pappa på laget, og at Mjelde er profesjonaliteten sjøl (som vanlig). Sheriff var et spennende bekjentskap på høyre kant. Kunne minne om en yngre Pellegrino.
                                        TS05 - Felt C

Kommentar

• Fridtjof
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2005
                                          • 2120

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                          Nei, han utvikler seg ihvertfall bra i LSK. Og han har denne villigheten til å gå på løp og den gode innleggsfoten jeg fortsatt savner hos Ringstad.
                                          Kan dette stemme? Det er da i Molde man utvikler seg. Det går jo mye fortere på treningene der.
                                          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

Kommentar

Working...