Som du nevner, liksom ikke nødvendig på nevne Mjelde, han er alltid på uansett. Og viser på alle måter tydelig når han ikke er fornøyd med det han gjør. Ohi gjør rett og slett mer mer ut av seg, som man har sett på a-laget i det siste også, han utfordrer mer med ball og bruker styrken. Han viser viss fremgang på et av de områdene han kan forbedre seg på for å skjule svakhetene sine bedre, og da spesielt taktskiftet. Sheriff (Sinyan) var også nytt bekjentskap for meg, i likhet med Mohammed. Førstnevnte hadde også et løpesett mistenkelig likt Ståle, sistnevnte noe av en Ofkir-kloning sånn på sparket.
Rekruttlaget 2015
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Lillehammer er bare 2 poeng bak, men med det laget der bør det være grei skuring for LSK2. Spent på å se hvordan laget blir med både Pelle og Imoh i troppen. Hvem spiller på topp? Og hva med Sheriff Sinyan? Det er en spiller vi må følge. Han imponerte meg stort på g19 på torsdag.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Lillehammer er bare 2 poeng bak, men med det laget der bør det være grei skuring for LSK2. Spent på å se hvordan laget blir med både Pelle og Imoh i troppen. Hvem spiller på topp? Og hva med Sheriff Sinyan? Det er en spiller vi må følge. Han imponerte meg stort på g19 på torsdag.Kommentar
-
Ser ikek for meg at vi bruker Pelle som ving selv om han har spilt der tidligere.Kommentar
-
Iflg http://www.gd.no/sport/article7523486.ece:
Stian Christensen
Keivan Ghaedamini - Simen Kind Mikkelsen - Sondre Karterud - Nikolas Walstad
Jørgen Kolstad - Erik Mjelde - Bonke Innocent - Kamyar Adel Bawah
Imoh Fred Friday
Amahl William PellegrinorunarMKommentar
-
Gøy med mål av begge debutantene.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Iflg http://www.gd.no/sport/article7523486.ece:
Stian Christensen
Keivan Ghaedamini - Simen Kind Mikkelsen - Sondre Karterud - Nikolas Walstad
Jørgen Kolstad - Erik Mjelde - Bonke Innocent - Kamyar Adel Bawah
Imoh Fred Friday
Amahl William PellegrinoDet er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Virker som at 0-3 er snudd til 3-0...
Pause i kampen og det er 3-0 til Lillehammer Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar