Mjelde legger på 0-5
Rekruttlaget 2015
Collapse
X
-
-
Kommentatoren får mer og mer hjemmepreg...
9:08 Bytte på Lillehammer, jota ut og debutant Paul Nyhus inn
9:12 To kjempesjanser til Lillehammer men ballen VIL bare ikke inn !!
9:14 Ny stor sjanse for Lillehammer, men mål --- NEI ! Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Hehe, han er nok tidenes mest partiske "kommentator".
Kom hjem fra kamp nå, gikk 15 min før slutt. Lillestrøm var mange hakk bedre enn Lillehammer, som ikke har stort å by på. Målene kom slik:
(13 min) 1-0 - Bonke. Skudd fra 18-19 meter helt nede i hjørnet, etter bra spille på venstrekanten fra Kind Mikaelsen. Dårlig keeper.
(20min) 2-0 - Pelle. Nydelig medtak og dribler seg forbi både forsvar og keeper før han går ballen i mål. Fint mål
(35 min) 3-0 - Klønete selvmål
(54 min) 4-0 Kolstad. Fin lobb fra Mjelde som gjør at Kolstad kommer alene med keeper, som er på halvdistanse, så han bare kan spasere inn ballen. Veldig bra assist fra Mjelde.
5-0 scoringen fra Mjelde kom etter at jeg hadde gått.
En liten notis er at Friday ble brukt som "fri mann" på defensive dødballer, og headet vel ut samtlige baller. Etter hver heading holdt han seg til hodet og hadde åpenbart vondt. Spesielt !Kommentar
-
Da har man ti kamper på rad uten tap, ni seire en uavgjort, og småpene 37-7 i målforskjell. Og tabelltopp! En brokete innledning på bortebane har etterhvert utviklet seg til stø kurs, og det er det som er nøkkelen for opprykk. Hjemme skal man uansett vinne samtlige. Ta en tur i hallen neste mandag hvis du kan, spesielt hvis du ikke har gjort det før, da ser du egentlig i praksis forandringene som skjer i spillestil og spillertyper, og det som vil prege LSK fremover i stadig større grad.
Det er ihvertfall noe som gjør meg sikker på at det nå er treneren som følger filosofien og ikke filosofien som følger treneren. Men jeg har selvfølgelig ikke den tålmodigheten og impulskontrollen som en trener må ha.Kommentar
-
Da har man ti kamper på rad uten tap, ni seire en uavgjort, og småpene 37-7 i målforskjell. Og tabelltopp! En brokete innledning på bortebane har etterhvert utviklet seg til stø kurs, og det er det som er nøkkelen for opprykk. Hjemme skal man uansett vinne samtlige. Ta en tur i hallen neste mandag hvis du kan, spesielt hvis du ikke har gjort det før, da ser du egentlig i praksis forandringene som skjer i spillestil og spillertyper, og det som vil prege LSK fremover i stadig større grad.
Det er ihvertfall noe som gjør meg sikker på at det nå er treneren som følger filosofien og ikke filosofien som følger treneren. Men jeg har selvfølgelig ikke den tålmodigheten og impulskontrollen som en trener må ha.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Ny match i kveld klokka 19:00, hjemme mot Grue som ligger på 6-plass. Ottestad leder avdelingen med ett poeng og en kamp mer spilt etter å ha slått tabelljumbo storhamar før helga.
Ikke noe sleivtap her takk, full fokus, tre poeng og tabell-tet igjen! Håper noen fra forumet har anledning til å ta seg en tur i LSK-hallen i kveld.runarMKommentar
-
-
-
2-0 Mjelde. Skudd fra 20 meter opp i høyre hjørnet. Ikke limt og keeper er på den.Dette er en ballKommentar
-
Kommentar