4-0 Palmi etter klabb og babb på en corner.
Rekruttlaget 2015
Collapse
X
-
-
Og A-lags gutta gjør seg tellende... 5-0 Fred etter noen fine dragninger og et godt plassert skudd nede i høyre hjørnet fra kanten av 16. Fin scoring.Dette er en ballKommentar
-
6-0 Langskudd av Palmi opp mot venstre kryss. Stiller spørsmåltegn ved keeperspillet fra min side av hallen.Dette er en ballKommentar
-
-
-
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Pelle mente skaden han pådro seg ikke skulle bety allverden mtp neste helg, var jo ingen grunn til å ta sjanser heller. For en spilleglede fra den mannen! Ingen fare for førsteforsvarerjobben med han på topp heller.Kommentar
-
Han ville jo utpå igjen. Powell og Kveen som holdt han igjen... Deilig å se at han vil utpå å spille videre, men var riktig å ikke ta noen sjanser.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Bonke fikk en omgang, en klegg på midten som oppsøkte ball og tok ofte ansvaret Walstad har hatt før når det gjaldt å spille seg ut bakfra. En ballvinner med litt attåt, slår villig både crossere og stikkere. Her tror jeg modningsperioden blir kortere enn med f.eks. Fofana. Palmi er Palmi, enten det gjelder TL eller tredjedivisjon. Ni av ti flikker har feil adresse, spill på for små marginer, men fine mål. Pelle er en entertainer som kommer til å bli en stor hit. Mjelde er kongen av tredjedivisjon og involvert i alt. Fred er overmoden for flere TL-minutter.Kommentar
-
Bonke fikk en omgang, en klegg på midten som oppsøkte ball og tok ofte ansvaret Walstad har hatt før når det gjaldt å spille seg ut bakfra. En ballvinner med litt attåt, slår villig både crossere og stikkere. Her tror jeg modningperioden blir kortere enn med f.eks. Fofana. Palmi er Palmi, enten det gjelder TL eller tredjedivisjon. Ni av ti flikker har feil adresse, spill på for små marginer, men fine mål. Pelle er en entertainer som kommer til å bli en stor hit. Mjelde er kongen av tredjedivisjon og er involvert i alt. Fred er overmoden for flere TL-minutter.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Bonke spilte bare en omgang i dag, uten at jeg veit hvorfor han gikk av .
Meget god til å jobbe opp baller og er helt klart best i forsvar, fremover gikk pasningene litt her og der. Spesielt langpasningene. Men det er normalt for endel Afrikanere i starten. Husker Nosa sleit veldig den første tiden i Lillestrøm med det sammeKommentar
-
Enig, er noe rotete over spillet hans , han har liksom ikke roen og kontrollen han kan ha på det nivået. Men avslutter bra , og tre mål er jo bra!
Bonke spilte bare en omgang i dag, uten at jeg veit hvorfor han gikk av .
Meget god til å jobbe opp baller og er helt klart best i forsvar, fremover gikk pasningene litt her og der. Spesielt langpasningene. Men det er normalt for endel Afrikanere i starten. Husker Nosa sleit veldig den første tiden i Lillestrøm med det sammeKommentar
Kommentar