Synes den avdelinga så ganske tøff ut. Blir nok en kamp for å overleve, og klarer man det så er det veldig bra i mine øyne.
Rekruttlaget 2015
Collapse
X
-
Så avgjort. De fleste av motstanderne gjorde det enten bra i 2. divisjon i år, eller gjør det med jevne mellomrom (som Lørenskog, som gjorde det dårlig i år, men ikke kan forventes å vake rundt nedrykksstreken i 2015 også - antar jeg, i hvert fall). Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette blir bra matching for 17-18-19-åringer på vei opp.Kommentar
-
Så avgjort. De fleste av motstanderne gjorde det enten bra i 2. divisjon i år, eller gjør det med jevne mellomrom (som Lørenskog, som gjorde det dårlig i år, men ikke kan forventes å vake rundt nedrykksstreken i 2015 også - antar jeg, i hvert fall). Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette blir bra matching for 17-18-19-åringer på vei opp.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Rykker opp, ok, gode, overlever, rævva, rævva, ok. rævva, ok, gode, rævva, rævva, LSK, rævva.Kommentar
-
Lillestrøm 2 - Drammen FK -
Dato: mandag 20. april 2015 kl. 19:00
Sted: LSK-hallen
Tilskuere: 0
Dommer: Ajdin Medic, Trosvik IF
Assistentdommer 1: Seksan Khamcharoen, Kløfta
Assistentdommer 2: Jaffar Hussein Said, Rælingen
Dommerveileder: Per Håkon Pettersen, Kongsvinger IL Toppfotball
Kampnummer: 99120202007
LILLESTRØM 2
DRAMMEN FK
1 Hermann Tronhus Rhodén
2 Kim Olav Østhagen
3 Mergim Hasi
6 Matias Warp
24 Viktor Hellum
5 Mads Nilsen Knedal
18 Ohrun Selvi
100 Behajdin Celina
14 Samuel Narh
19 Mergim Hereqi
22 Awat Peygembernejad
12 Hans Erik Jakobsen
4 Marius Svendsen
9 Didrik Storskogen
11 Thorleif Molvær
17 Sindre Horgen
32 Truls Garmo Johansen
48 Tomas LianKommentar
-
Kommentar
-
Ingen Bonke eller Lum i troppen. Skal de starte cupkampen eller er de ikke klare for kamp enda?
Pellegrino på benken, egentlig litt overraskende. Men enda mer overraskende at SKM starter. Var sikker på at han skulle spares til cupkampen.
Uansett et lag som burde kunne vinne.Kommentar
Kommentar