Rekruttlaget 2015

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

Det kunne jo blitt en episk opphenting dette, men close but no sigar. Grusomt straffa for slurv i bakerste rekker, og tydelige problemer med spissparet til Drammen, spesielt nr.19 hadde en kombinasjon av fysikk og tempo vi slet grundig med. 0-4 til pause var uansett helt drøyt. Litt murhys lov over dette med tre stolpetreff, flere forspilte sjanser på blank og en tvilsom annullering helt på slutten? Moa så ut til å være flere uker unna spill der han halta ut av hallen etter kamp, og hadde heller ikke tatt noe bilde ennå.

Hvis ikke dette skal bære rett ned igjen er man allerede helt på bristepunktet hva gjelder skader. Og det er ikke engang mai. Håper man kan ha to tanker i hodet samtidig og gjør alt for at de holder seg, kvalitetsforskjellen mellom disse to divisjonene må nesten være større enn det hevdes.

Kommentar

• LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3417

Pelles Instagram viser større glede til Drammen FK (store bokstaver) kontra Lillestrøm (små bokstaver) når han presiserer kveldens oppgjør. Litt spesielt når arbeidsgiveren din heter LSK, selv om du er fra Drammen.

Kommentar

• Bukkenbruse
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 515

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
        spesielt nr.19 hadde en kombinasjon av fysikk og tempo vi slet grundig med.
        Fyren spilte for rekruttlaget til Fugla i rundt 2010 og i 4.divisjon i fjor. Han er god, men han er virkelig ikke så fantastisk. Hvis det er nivået gutta ligger på, da må man opp ett hakk skal man ha noe sjanse i 2.divisjon.

Kommentar

• Oldtimer
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2011
          • 316

Skremmende dårlig første, men 0-4 var ikke helt representativt.

Bedre i andre, men viktig å huske på at Drammen spilte hele omgangen med 10 mann!

Blir nok en tøff sesong, trenger vi litt mer muskler og duellkraft?

Kommentar

• GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

Opprinnelig skrevet av Bukkenbruse
            Fyren spilte for rekruttlaget til Fugla i rundt 2010 og i 4.divisjon i fjor. Han er god, men han er virkelig ikke så fantastisk. Hvis det er nivået gutta ligger på, da må man opp ett hakk skal man ha noe sjanse i 2.divisjon.
            Aldri hevda han var fantastisk, men at vi sleit med ham, i likhet på kollegaen hans på topp. Spesielt høyresiden vår ble ofte tatt ute av posisjon på hurtige spillvendinger, virket som en helt tydelig plan å utnytte den siden. Likevel er jo tre av fire Drammenmål rene tullemål. To gavepakker fra LSK og en ball fra død vinkel som treffer en gul og går i en pen bue over keeper. 0-1 var jo tatt rett ut av minimyggligaen, en kommer ut med ballen fra en mølje av spillere og står plutselig på blank goal. En type baklengs som virket å sette sitt preg på gutta.

Får håpe man kanskje måtte ha denne kampen på å skjønne at feil man kom unna med i tredje blir straffa her, og at det bare var den dagen, men det var mot et lag vi mest sannsynlig vil kjempe mot nedrykk med. Og dette var kanskje ikke kampen å sende ut nærmest alle våre mini-morris'er samtidig, selv om alternativene uansett ikke var allverden. Men f.eks. Sheriff burde aldri starta på benken. Drammen har en klar filosofi om hvordan de skal klare seg, og spill helt på grensen var tydelig fra start av, som utvisninga viser.

Kommentar

• Oldtimer
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2011
              • 316

Langt på siden, men jeg så Drammen mot Skeid i dag (NM) Unnskyldningen er at jeg bor i tjukkeste "Skeidland), og så LSK2-Drammen, så jeg var litt nysgjerrig på nivået..

Skeid dominerte , og ledet 3-0 etter første (Drammen hadde ikke en eneste skikkelig sjanse). Pysete, så gikk hjem da det ble overskyet og kaldt.

Tidlig å spå, men kan jo tyde på at LSK 2 vil få litt å pusle med i sommer? (NB! Optimist, ingen dommedagsprofet)

Kommentar

• Børge
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2013
                • 2565

Står 4-1 til Alta fem min før pause. Siste målet kom etter en fin chip av en fra Alta - Faye Lund står for langt ute.
                Sint og tverr på felt N

Kommentar

• Percy Nilegård
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 5146

Kampen kan forøvrig sees på RB.no
                  "Alltid blodsprengt"!
                  Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• Tittil
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2009
                    • 341

Mange års slit for endelig å rykke opp, og så rett tilbake i 3 div som en pingpongball. Virker som man tror ting går av seg selv og at planlegging og endringsbehov for å takle et høyere nivå er fullstendig unødvendig. Med denne tynne stallen hadde det vært bedre å forbli i trygge omgivelser på nivå 4.

Kommentar

• Børge
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2013
                      • 2565

Opprinnelig skrevet av Tittil
                      Mange års slit for endelig å rykke opp, og så rett tilbake i 3 div som en pingpongball. Virker som man tror ting går av seg selv og at planlegging og endringsbehov for å takle et høyere nivå er fullstendig unødvendig. Med denne tynne stallen hadde det vært bedre å forbli i trygge omgivelser på nivå 4.
                      Glem ikke at dem møter et av de antatt beste lagene i avdelingen - ta med det i regnestykket.
                      Sint og tverr på felt N

Kommentar

• tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

når jeg ser stallen i dag er laget så syltynt og har ikke en sjanse i havet i 2 div

Kommentar

• tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

5-1 dette er flaut Lsk sin høyreback ser ut som en smågutt spiller.

Kommentar

• tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

6-1 huff håper Arnold holder seg skadefri, dette er bare latterlig noe er alvorlig galt i Lsk.

Kommentar

• Børge
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2013
                              • 2565

6-1.
                              Sint og tverr på felt N

Kommentar

• G-Man
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2011
                                • 3308

6-1...

De som synes de så et dårlig LSK-lag på Åråsen i går skulle ta en kikk på våre nest beste. Himmel og hav!

Kommentar

• G-Man
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2011
                                  • 3308

Skjønner godt at Pelle føler det er klippekort som holder han ute av førstelaget…NOT!!!

Totalt anonym i 2. divisjon er vel ikke akkurat noen god søknad.

Kommentar

• tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

syns Pelle er de eneste som får til noe jeg og Sheriff på midten

Kommentar

• magnuslt
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Oct 2011
                                      • 213

Opprinnelig skrevet av G-Man
                                      Skjønner godt at Pelle føler det er klippekort som holder han ute av førstelaget…NOT!!!

Totalt anonym i 2. divisjon er vel ikke akkurat noen god søknad.
                                      Syns faktisk han har noen bra involveringer. Han har noen kreative pasninger som fører til gjennombrudd. Håper å få se han minst en omgang snart - uten twittermelding etter kamp.

Kommentar

• G-Man
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2011
                                        • 3308

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                        syns Pelle er de eneste som får til noe jeg og Sheriff på midten
                                        Enig når det gjelder Sheriff. Der har vi noe på gang.

Kommentar

• tullebukk
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2006
                                          • 5446

5 skudd i stanga. 3 på under 2 minutter herregud å vi blir pissa på....

Kommentar

Working...