Rekruttlaget 2015

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BD
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2006
    • 1446

Jeg ser det ble 0-0 i går. Var det noen som så kampen og kan komme med en kort rapport, evt. info om hvem som spilte kampen for LSK 2?

Har noen evt. link til et sted hvor det står noe om kampen (finner ikke noe på RB nett).

Kommentar

• _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4400

Opprinnelig skrevet av BD
      Jeg ser det ble 0-0 i går. Var det noen som så kampen og kan komme med en kort rapport, evt. info om hvem som spilte kampen for LSK 2?

Har noen evt. link til et sted hvor det står noe om kampen (finner ikke noe på RB nett).
      Så litt bare. Fra start var Kind Mikalsen, Rexhepi (måtte ut tidlig), Pellegrino, Krogstad og Osvold fra a-stallen hvertfall. De 3 førstnevnte ble bytta ut for å bli spart til cupen. Utover i andre omgang spilte vi med et sykt ungt lag. Tror 9 av 11 var juniorer. Fulgte ikke så nøye med, men så vi hadde en i stolpen fra Krogstad. Relativt sjansefattig var det vel. Sheriff synes jeg ser ut som en veldig spennende spiller. Synes det var brukbart å ta poeng med et så ungt lag. Rekruttlaget vårt lider jo av det tette kampprogrammet i Tippeligaen og skadesituasjonen. Enn så lenge så kommer vi vel til å ligge nede i sumpa, men når det kommer litt på stell så tror jeg vi plukker mer poeng utover i sesongen.
      ..................

Kommentar

• gilbert
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 3226

Så mesteparten av kampen på rb.tv. RB, ved Svesengen, telte 4-2 eller 5-2 i målsjanser til Andrefugla kampen under ett. Selv om Lørenskog hadde minst 70 prosent ballbesittelse skapte de få sjanser. Ikke bare var 9 av 11 juniorer på slutten, men to av de 9 var guttespillere på 15 år. God innsats, særlig defensivt, og de siste femten minuttene var det LSK 2 som hadde sjansene på kontringer, blant annet et langskudd som keeper måtte slå over tverrliggeren til hjørnespark. Enig i at Sinyan Sheriff, som jeg ikke har sett så mye før, er spennende, men det er også andre av de unge.

gilbert

Kommentar

• Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

Har en kompis på Alta som var veldig imponert over Sheriff Sinyan. Spillerne på banen har ofte en annen (og noen ganger bedre) følelse av spillernes kvaliteter enn oss som står på utsiden og ser inn, så den bemerkningen gjorde meg ikke akkurat mindre spent på hva vi har i vente. Selv har jeg bare sett Sheriff i én kamp i år, for juniorlaget mot Skeid på Nordre Åsen. Han var brukbar i den kampen, men det var ingen wow-opplevelse. Det kan selvfølgelig henge sammen med at Skeid var det klart beste laget, og at han hadde en (etter mitt syn) svak makker sentralt på midtbanen.

Kommentar

• GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

Flere lovende spillere nedover i systemet ja, men Sheriff er uten tvil den som er lengst frem. Istedenfor å gå ut i riksavisa å snakke om det man ikke har burde Runar stå ved sine ord som spillerutvikler og se hva Sheriff kan avlaste en tynn a-lagstropp med. Er han ikke en overårig junior også?

Kampen i går bør være en solid moralboost, tydelig at man hadde hatt fokus på å snøre igjen sekken og at man faktisk fikk det til i praksis. Ble ikke for baktungt heller, godt å se Lørenskogspillere ved flere anledninger bli presset av både to-tre gule dypt inne på egen halvdel ved flere anledninger også seint i kampen, de skapte egentlig kun en skikkelig hundreprosenter. Vi hadde tre.

Dette nivået holder til ny kontrakt, cluet blir å holde nok spillere skadefrie.

Kommentar

• McGuffy
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 5104

Jeg håper Arne Holter blir god. Veldig god. Jeg har bare sett noen innhopp av ham nå og da, men jeg syns at navnet, "Arne Holter" er så gjennomført forfriskende vanlig. Bare Arne Holter. Helt vanlig! Herlig.

Kommentar

• Kroktåa
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2015
                • 2969

Opprinnelig skrevet av McGuffy
                Jeg håper Arne Holter blir god. Veldig god. Jeg har bare sett noen innhopp av ham nå og da, men jeg syns at navnet, "Arne Holter" er så gjennomført forfriskende vanlig. Bare Arne Holter. Helt vanlig! Herlig.
                Det er så vanlig, at tilsynsvakta på Lillstrøm Videregående heter Arne Holter! ;-)

Kommentar

• HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6110

Opprinnelig skrevet av McGuffy
                  Det samme kan vel sies om de to andre spillerne vi har hatt på landslaget i 99-årgangen også. Spesielt Henrik Kristiansen. Men Emil Ødegaard er heller ikke verdens mest uvanlige navn.

Men disse har jo begge et ekstra etternavn som ødelegger hele greia.

I forrige G16-tropp stilte Fredrikstad med Leonard Getz, Langevåg med Keirullah Ahmadzei, HamKam med Looksa Nicholas Mickelsson, søpla med Christian Dahle Borchrevink og Lsk med Henrik Kristiansen og Arne Holter.
                  Last edited by HSft; 06.05.2015, 10:12.

Kommentar

• WAK
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2006
                    • 972

Kommentar

• WAK
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2006
                      • 972

0 - 1 Amahl Pellegrino

Kommentar

• WAK
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2006
                        • 972

0 - 2 Pellegrino

Kommentar

• GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

Rota det vekk på slutten dessverre, 2-2.

Kommentar

• tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

Pellegrino fortjener snart og få mer en 5 minutter med a fotball

Kommentar

• fredpet76
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2004
                              • 1273

Krogstad ut rett før full tid, så håper ikke det er alvorlig. Ellers stilte vi med dette laget:

Lillestrøm (4-2-3-1): Jacob Faye Lund - Simen Nordermoen (Robin Lindahl i 10 min.), Sondre Karterud, Nikolas Walstad, Peder Kristiansen - Sheriff Sinyan, Ludvik Benco - Jesper Kornbakk, Fredrik Krogstad (Sivert Westerlund i 3 min.), Mats Espeland (Petter Mathias Olsen i 45 min.) - Amahl Pellegrino.

Kommentar

• G-Man
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2011
                                • 3308

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                Pellegrino fortjener snart og få mer en 5 minutter med a fotball
                                Jeg synes ikke han har vist særlig mye som tilsier det. I 2. divisjon kommer han unna med et tempo og en instilling han blir straffet hardt for i Tippeligaen.

Kommentar

• Kanarivogel89
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 4686

Motstander var forøvrig nestjumbo Nybergsund. Jumbo er VIF-dødaren Gjøvik-Lyn.

LSK 2 har lik poengsum som Nybergsund, altså 2 poeng. Forsmedelig at vi ga fra oss dette.

Kommentar

• Fredenburg91
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2013
                                    • 377

Håper å få se Sheriff Sinyan på A-laget om ikke altfor lenge. Bredde er ikke akkurat LSKs styrke om da'n, så da burde det åpne seg muligheter for reservespillerne.
                                    ---------------------------------------------------------------------
                                    Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
                                    Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
                                    ---------------------------------------------------------------------

Kommentar

• Frode D. Homb
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2003
                                      • 982

Han blir sheriff!

Kommentar

• fredpet76
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2004
                                        • 1273

Opprinnelig skrevet av Fredenburg91
                                        Håper å få se Sheriff Sinyan på A-laget om ikke altfor lenge. Bredde er ikke akkurat LSKs styrke om da'n, så da burde det åpne seg muligheter for reservespillerne.
                                        Ikke før sommervinduet åpnes dessverre. Han står ikke på den såkalt B lista. NFF godtar ikke at vi benytter våre juniorer om de ikke står på denne lista. Norge må vel være det eneste landet i verden med denne regelen.

Heia NFF!!!

Kommentar

• GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

Sender RB dagens kamp? Blir vanskelig å ta turen, og ikke lettere å legge litt godvilje til etter å ha sett troppen heller. Hoderystende over at Friday ikke i det minste varmer benken i dag, virker overhode ikke som om man er opptatt av at også rekrutta skal få en seier etter en trang start. LSK2 er bak skjema uansett hvordan man vrir og vender på det, det sørget tapet i premieren mot Drammen for. Tre utespillere på benken.

Kommentar

Working...