Rekruttlaget 2015
Collapse
X
-
Jeg så kun siste 15 og det Svesengen sa var at goalen deres nærmest var deres eneste sjanse i kampen. De hadde i tillegg en dobbeltsjanse tidligere i kampen visstnok. Vi derimot burde putta flere, så vi var det beste laget. Målet deres kom på et langt frispark inn i feltet der de kriget til seg en scoring. Det var lagt til 3 min, men målet kom lenge etter det. Hvorfor? Spør dommer Hussain fra Manglerud. Jævla VIF svin.
Svesengen var forøvrig mildt sagt lite imponert av Pelle i dag.Kommentar
-
Synes dette er urovekkende, skadesituasjonen er ikke forklaringen på alt. Etter kampen i Moss kom rapporter på at hjemmelaget vant fordi de rett og slett ville mest. Nå slipper man inn på dødball på siste spark, var man allerede i garderoben her også? Hva med tomålsledelsen man kasta vekk på Trysil de siste minuttene? For ikke å nevne flausen i premieren. Hvor er desperasjonen?
Pelle er et yndet objekt å kritisere, men hvor mange poeng hadde vi hatt uten ham? Problemet må i så fall gjelde langt flere enn ham, og i dag hadde han selskap av flere a-lagsspillere. Og imens vi roter henter både søplarekruttene og pappaguttrekruttene poeng på poeng og er langt på vei mot ny kontrakt allerede. Våre lokale konkurrenter.
Prosjekt Runar er en fiasko med nedrykk her, regner med at man allerede er i ferd med å sile ut og kvitte seg med de som faen ikke spiller fotball til fløyta lyder for siste gang. Ellers er det pokker ikke liv laga, for dette holder ikke!Kommentar
-
Prosjekt Runar fiasko om 2 lager rykker ned ??? Hva har du røyka??? Så om vi kommer topp 6 og langt i cupen så er Prosjekt Runar fiasko pga at et lag med junior/guttespillere rykker ned.. Er vel ikke Runar sin feil at vi ikke har økonomi til å ha etablerte spillere i 2 div.... Gif Kanari noen ganger lurer jeg på om du er et Troll for makan til syting og negative ting du kommer med har jeg ikke ord for......Kommentar
-
Kommentar
-
Prosjekt Runar fiasko om 2 lager rykker ned ??? Hva har du røyka??? Så om vi kommer topp 6 og langt i cupen så er Prosjekt Runar fiasko pga at et lag med junior/guttespillere rykker ned.. Er vel ikke Runar sin feil at vi ikke har økonomi til å ha etablerte spillere i 2 div.... Gif Kanari noen ganger lurer jeg på om du er et Troll for makan til syting og negative ting du kommer med har jeg ikke ord for......
Har Pelle virkelig så dårlige hodlninger får man i like stor grad peke på de som faktisk signerte ham. Det stikker dypere.Kommentar
-
Var en bingo scoring. Lemping inn i feltet og mange fighter etter ballen der den spretter deres vei og i mål. Da det er sagt skulle frisparket aldri vært noe av ettersom de 3 minuttene som var lagt til allerede var unnagjort.Kommentar
-
Noen som kjenner til skadehistorikken hans fra tidligere klubber?"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Nei, sant det. Det jeg ville påpeke og fant urovekkende (hverken mer eller mindre) er poengene man nå har mista på tampen av kampene. Og med unntak av Moss, er det mot lag der nærmest alle kamper er for sekspoengere å regne, de oppgjørene man må vinne for å holde seg. Og selvfølgelig det faktumet at man fortsatt ikke står med en seier. Syv kamper ut i sesongen er det farlige trender. Bør ikke være trolling å påpeke slik, da vet man ikke hva trolling betyr.Kommentar
-
Uansett føler jeg meg ganske trygg på at vi vil plukke mer poeng nå etterhvert. Det er kun 3 poeng opp til sikker plass. Nå nærmer skadetrøbbelet seg slutten (forhåpentligvis!!), og da kan vi stille med Pellegrino, Timisela, Krogstad, Rexhepi, Brændsrød, Kind/Ringstad, Friday pluss en i trioen Finnur/Lundemo/Bonke. Å redde plassen er fortsatt godt innenfor rekkevidde...................Kommentar
Kommentar