Kampfiksing av Espen Søgård?!
Norgesmesterskapet 2014: 1.runde. 24.4, Fet - Lillestrøm SK
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Mål til Erling. VIKTIG! Beste bakromsspissen vi har PDDAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Men alernativet er vel ikke all verden heller. Erling prøvde en del, men er jo vaksinert mot å score (headingen hadde blitt en youtube-hit om han hadde bomma). Innsatsen til Høiland var rett og slett skammelig. Her har vi en spiller som er kjent for innsats, og så subber han rundt på dette viset???? Osvold gjorde forøvrig en del bra, kanskje mer enn Fred etter min mening.
Nei, ser nok bare en løsning basert på dette: Mjelde inn som spiss!Kommentar
-
Dette var da solid? Skal selvsagt ta en komfortabel seier mot Fet, men deilig at vi faktisk vinner 7-0, tar med oss selvtillit og skaper mange sjanser. Har opplevd nok av 1 runde kamper de siste åra som på langt nær har vært like beroligende mot tilsvarende dårlig motstand.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Tomålsscorene bør få starte mot AaFK. Det skal lønne seg å sette ballen i nota. Ellers: faen brenne meg på tide at E Knutzon satte inn et mål nå, etter alle de sjansene han har svidd av i seriestarten. Hadde han vært en effektiv spiss ville vi vært på øvreste halvdel av tabellen.LSK Norges beste lagKommentar
-
Tomålsscorene bør få starte mot AaFK. Det skal lønne seg å sette ballen i nota. Ellers: faen brenne meg på tide at E Knutzon satte inn et mål nå, etter alle de sjansene han har svidd av i seriestarten. Hadde han vært en effektiv spiss ville vi vært på øvreste halvdel av tabellen.
Forøvrig ekstremt frustrerende å lide seg gjennom NRK besøke samtlige avsidesliggende høl av noen stadioner i landets mange avkroker-og se sendingen fade ut mens de glatt overser
storkampen Fet-Fugla. Bånn i bøtta, NRK.LSK Norges beste lagKommentar
Kommentar