Fofana med to GODE muligheter til å spille fra seg ballen. Skal heller løpe igjennom to B/G-spillere. Djeeez.
B/G - LSK - Torsdag 01.05.2014 kl.1800
Collapse
X
-
-
-
Vi er i hvertfall ganske flinke til å bryte og få kontringsmuligheter, som vi også tar ganske greit. Men typisk et at den avgjørende pasningen blir slurvete. Hadde vi tatt vare på de mulighetene så kunne vi drept kampen allerede!..................Kommentar
-
-
Greit nok, men vi lar Glimt styre kampen så til de grader. Vi blir presset tilbake hele tiden. Om det er svak fotball eller feig fotball vet jeg ikke, men dette kan ikke vi være bekjent av.Kommentar
-
I stad. Vi "kontrer". BHR har ballen. Har Østli aleine på løp klokken 2, annen medspiller er aleine klokken 10, og motspiller står uten å ane om han skal støte eller rygge klokken 12. BHR slår upressa ballen klokka 12.
Spilte med skade sist. Sikkert værre nå.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Her er det en del slurv å ta tak i. Fofana er ufokusert, og pisser bort en del bra muligheter for å vise fram finterepertoaret. Riise med noen passninger som er skikkelig rævva, på tross av mye jobbing og en del bra initiativ. Vi har masse bra overganger, men vi må jo være fokusert når vi tar dem. Ellers synes jeg vi er ganske solide bakover. Sørgelig nok forviller Erling seg ned i egen boks på cornere mot. Der skal han jo aldri i verden være. Han skal ligge igjen å true bakrom på overganger. Herre jemini. Ruben og Ødegård ser ut som en bra match. Ballsikkert bak der i alle fall. Østli er etterhvert ganske mye med offensivt, men som noen nevner så må man bruke ham når løpet kommer.
Forørig kjipt man må spille på kunstgressbaner som denne. Ballen har en helt weird sprett og oppførsel. Også skuffa over at Londak har klipt bort hockeysveisen."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Deilig å se Ringstad takle han Forrest Gump-karen inn i reklameskiltet så han bytta side
Har vært en skygge etter. Ringstad er konge.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar