Lillestrøm – Sogndal, Åråsen Stadion søndag 4. mai 2014 kl 18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • krogen
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Aug 2009
    • 228

    Opprinnelig skrevet av Totti21
    En ikke veldig imponerende forestilling, men allikevel noe utrolig solid over laget som vinner greit 2-0 hjemme uten å slippe til motstanderen på en eneste klar målsjanse. Selv skaper vi heller ikke masse, men med fire store sjanser og en del nestenmuligheter, så er det fullt fortjent av vi vinner 2-0.
    For meg er dette noe av det meste oppløftende resultatet vi har fått under Haglund. Å følge opp en sterk borteseier med 2-0 over en såkalt antatt svakere motstander, er veldig bra. Det er nettopp slike seire vi må hente fram for å løfte oss oppover på tabellen.

    Kommentar

    • Yellow-not-jella
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2009
      • 1606

      Opprinnelig skrevet av andee
      Mjelde spilte vel mot Brann, men med det sagt, så er jeg helt enig. Det må ha skjedd noe underveis, for fra Powell i går fikk jeg*inntrykk av at Mjelde skulle inn, nærmest uansett.
      Ohi på kant, når returløpa til Fofana blei færre, helt ok. Zlatan-finta til Ohi; priceless. Par flikker fra Høiland også en fryd.
      Ohhi på kant er jo helt skandale, alle angrep stopper opp. Foffen ødela også endel, må liksom gå ut igjen for å få'n på høyra. Nei, sku ha satt innpå Mjælde'n...

      Off, har sett opp igjen siste 40 min. Fugl1120 har mye rett synes jeg da. Men mulig de geniale rundt laget visste motstanden var såpass svak. Ruben gjør en rar glipp i hver en kamp.

      Vi satser på mer publik-frieri hjemme seinere, når poengene og sjøltilliten er der!

      Kommentar

      • nebbjævel
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2009
        • 511

        Sletta innlegg. Feilplassert.
        Last edited by nebbjævel; 10.05.2014, 20:47.

        Kommentar

        Working...