Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det er bare å fortsette å sende ut invites til alle sofasupporterene!! Vi er nå 722 på eventen, og har nå overgått det meste vi hadde på vikingmatchen på 708!!! DEL!!!
Veldig positiv tråd. Har LSK noe opplegg for invitering av skoleklasser mm.? Gjerne opp mot og et godt stykke over det som VIF betrakter som sitt kjerneområde, pluss alle andre mulige tettsteder innen rimelig avstand til Lillestrøm.
Få dem inn mens de er unge og man har fans for livet.
Veldig positiv tråd. Har LSK noe opplegg for invitering av skoleklasser mm.? Gjerne opp mot og et godt stykke over det som VIF betrakter som sitt kjerneområde, pluss alle andre mulige tettsteder innen rimelig avstand til Lillestrøm.
Få dem inn mens de er unge og man har fans for livet.
Inviter skoleklasser fra Lørenskog, Hakadal, Nittedal. Ekstremt mye enga folk i disse områdene.
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*
Mitt hårete mål er hele svigerfamilien, som sjeldent går på match.
Har "kun" fått med to fra svigerfamilien, men har til gjengjeld fått "kroka" seks stk i egen familie (hørtes smått grotesk ut, men dere skjønner hva jeg mener). Har i tillegg to kamerater på vippen, og jobber videre med dem+flere.
Dette er på ingen måte skryt - kun en oppfordring og til inspirasjon - det funker å leke Arild Myklebust. Bruk hælja og dagene til uka godt! ALLE "her inne" greier 2 stk ekstra om vi legger oss i venstrefila.
Faaaaaakk! Var liksom meninga at denne sesongen skulle være plastikk fra min side. For eksempel så skulle jeg på ferie fra onsdag... Men nå spiller dem såppass alright kule at jeg er klar for kamp!
P.S. Om noen fra Hamar/Lillehammer/Gudbrandsdals-området bare er et skyss hjem unna å komme på kampen, så har jeg 3-4 plasser tilgjenglig oppover etter endt kamp. Percy kanskje?
Fikk akkurat mail fra DNB som sier at de har kjøpt opp 5000 billetter til kampen som deles ut gratis til sine kunder. Flott tiltak og håper alle 5000 blir revet vekk på kort tid, og at alle som benytter gratisbillettene legger igjen noen kroner til #VIERLSK
Del på Facebook,Twitter,instagram osv.osv.osv
flaut hvis ikke 5000 gratisbilletter blir revet vekk.
Joda, flaut nok. Men greia er jo at dessverre så går mange av gratisbillettene til folk som hadde kjøpt om ikke. Så det blir ikke nødvendigvis 5000 flere på kamp.
Joda, flaut nok. Men greia er jo at dessverre så går mange av gratisbillettene til folk som hadde kjøpt om ikke. Så det blir ikke nødvendigvis 5000 flere på kamp.
5000 DNB-kjøpte billetter + litt over 3000(?) sesongkort gir i hvert fall årets høyeste tilskuertall. Trekker du ifra bortetribunen så er det jo ikke så veldig langt unna å være fullt på stadion.
Jeg plukker ut 2 billetter og forsøker få med meg fattern+en til på match (altså folk som ikke drar på Åråsen for egen maskin). Betaler for egen billett. Selv får jeg sjelden dratt på kamp, av geografiske grunner, men nå tok jeg en ekstra dag fri fra jobben for å møte opp på Åråsen. Plukk gjerne ut gratisbilletter, men distribuer dem til folk som ikke hadde gått ellers.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
5000 DNB-kjøpte billetter + litt over 3000(?) sesongkort gir i hvert fall årets høyeste tilskuertall. Trekker du ifra bortetribunen så er det jo ikke så veldig langt unna å være fullt på stadion.
P.S. Om noen fra Hamar/Lillehammer/Gudbrandsdals-området bare er et skyss hjem unna å komme på kampen, så har jeg 3-4 plasser tilgjenglig oppover etter endt kamp. Percy kanskje?
Hvis det er noen fra Strandlykkja, Frya, Sjoa, Fåvang, Dombås, Kvam (gjerne baben som jobba på Jafs i sin tid), Ottestad, Otta, Espa, Ringebu, Moelv, Vinstra, Tretten, Biri, Minnesund, Dovreskogen, Vingrom, Sel, Harpefoss, Kvam osv som er keen, så er det nå 1-2 ledige plasser.
Kjøpte akkurat 4 billetter - tar med folk som ikke pleier å være på kamp. Er ikke veldig mange billetter igjen på Billettluka - så det begynner kanskje å haste for de som skal ha tak i billett ?
Håper folk kommer på stadion så tidlig som mulig så vi kan kjøre en 3x45 igjen. Vi har gjort dette i krisetider med stort hell, hvorfor ikke prøve i gode tider også. Semifinale-tapet skal hevnes! Med seier her er vi max 3 poeng unna 1.plassen (det forutsetter at jentene fra drammen vinner sin kamp).
BBS og xx returnerer til gamle trakter. Helter hylles, og søppel hetses!!
Håper folk kommer på stadion så tidlig som mulig så vi kan kjøre en 3x45 igjen. Vi har gjort dette i krisetider med stort hell, hvorfor ikke prøve i gode tider også. Semifinale-tapet skal hevnes! Med seier her er vi max 3 poeng unna 1.plassen (det forutsetter at jentene fra drammen vinner sin kamp).
BBS og xx returnerer til gamle trakter. Helter hylles, og søppel hetses!!
Myggen har fått sin årlige strekkskade eller tatt en Bergdølmo så en kort BBS-sang i oppvarminga er vel mer en nok?
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Kommentar