La oss fylle Åråsen 16. mai!
Collapse
X
-
Spillere som Fredrik G og Marius H fortjener ingen hyllest, men bør heller møtes med fullstendig likegyldighet. Buing kan bare motivere, og er i mine øyne en av årsakene til at spillere ofte scorer mot sine tidligere arbeidsgivere.Kommentar
-
som kunde i DNB har jeg ordnet 4 billetter til noen venner. Viktig å få budskapet på bane og si at man kan ordne gratisbilletter til LSK kamp den 16. Mai mot serie lederne. Om man har snev av interesse for LSK så er det vanskelig å få et mer fristende tilbud.Fugla ForeverKommentar
-
RB har tatt utfordringen. Hele førstesiden av del 2 av papirutgaven av Romerikes Blad i dag har bilde av Åråsen-seter med teksten "Hvert sete skal fylles".
De to neste sidene er rene kampsider, med hovedsak om at Erling Knudtzon skal lage nytt mareritt for landslagsforsvaret, og kvartsider om at "Fansen samler inn penger" og "- Målet er å fylle Åråsen i morgen" hvor markedsdirektør i LSK, Robert Lauritsen, og regionalbaksjef i DnB, Kenneth Andersson, forteller om sponsorbillettene.
Jeg var godt fornøyd med dekningen etter å ha lest det, men det blir toppet av halve neste side, hvor åpningsinnlegget i denne tråden er satt inn som leserinnlegg!
Litt mildere i språket, og tilpasset vanlige avislesere, men like intenst og engasjerende.
Fantastisk bra, Lars! Takk også til RB.Kommentar
-
Kommentar
-
hvor mange billetter er det solgt nå?
Leser at Viking går mot utsolgt. Det burde vi satse på også! Da dagen mest sannsynlig blir tilbrakt på ahus med fødsel får jeg ikke dratt, men har gitt sesongkortet mitt videre så det ikke blir ett tomt sete ihvertfall!Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Min blir også tilbragt på ahus, da riene til fruen så vidt har satt i gang. Men min lovnad er fullført. 2 billetter kjøpt og gitt bort til to kompiser som sjelden går på Åråsen.Kommentar
-
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
LAYLAYLAY på A-hus?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
DNB har kjøpt 5000 billetter på åråsen, men til hvilken pris?? Anyone?
Har de betalt 50 kr pr stk så er det 250.000 i kassa. Har de betalt 100 kr pr stk. så utgjør dette 500.000.
Eller har de betalt full pris?
Håper LSK har gjort en god deal her slik at inntektene her spiser opp noe av det økonomiske etterslepet.Fugla ForeverKommentar
-
DNB har kjøpt 5000 billetter på åråsen, men til hvilken pris?? Anyone?
Har de betalt 50 kr pr stk så er det 250.000 i kassa. Har de betalt 100 kr pr stk. så utgjør dette 500.000.
Eller har de betalt full pris?
Håper LSK har gjort en god deal her slik at inntektene her spiser opp noe av det økonomiske etterslepet.Kommentar
-
-
Uansett om de hadde solgt de til 20 kr stykket, så hadde LSK fått inn mer inntekt enn hvis DnB ikke hadde kjøpt de. Må tenke på kiosk salg. Pluss at selve opplevelsen 16.mai blir bedre med 5000 mer på tribunen. Så trur ikke vi skal tenke så mye på hvor mye LSK tjener på å selge 5000 billetter til DnBFugla ForeverKommentar
-
Kan aldri tenke meg at LSK har endra på politikken som alltid har vært at inntektene fra kiosksalget går strengt separert og øremerka til ungdomsavdelinga. Fra min tid med bruskasser og pølsesalg kan jeg bekrefte at relativt få frivillige ungdommer og foreldre ville stilt opp like helhjerta hvis disse inntektene hadde gått i det store sluket til A-laget. Men resten av argumentet ditt er jeg enig i.
gilbertKommentar
-
Kan det bli over 11 000 på fredag ?
Sjekket raskt på Billettservice nå:
På hjemmetribunene er det bare plasser igjen på kanarifeltet (fremgår ikke hvor mange); og på sittetribunene er det bare 62 plasser igjen på felt P, N, M, L, J, T og R.
På bortetribunen er det fortsatt plasser (men står ikke hvor mange).
Mulig at Billettservice ikke viser alle ledige billetter; men det lønner seg sikkert å være rask hvis man vil ha plass . . .
IwoodyKommentar
-
Har klart å få med meg en kar som aldri har vært på en norsk fotballkamp før faktisk. Flyttet til Lillestrøm sist sommer, men studerer på samme skole som meg. Målet er å få han så hekta at neste gang er det han som drar med seg noen nye! Håper på kongestemning og bra spill på fredag!------- Forza Fugla! -------Kommentar
-
Dama er opprinnelig fra Ålesund, og heier på de. Har tatt henne med på årets hjemmekamper og nå er hun blitt omvendt til fugl. Selv når LSK spilte mot Ålesund.. Det som imponerer henne er hvor fantastisk god stemning det er på Åråsen. Og akkuratt det tror jeg er et godt argument som gjør at folk kommer på kamp.. At de opplever trøkket og stemningen. Morgendagen blir utrolig viktig mtp nettopp dette.. Veldig spent på hvor mange av de 5000,- billettene som DNB kjøper kommer til bruk. Teit å opplyse om f.eks. 11 tusen SOLGTE billetter, hvis det reelle tilskuertallet er 5-6000..."For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
- Ivar HoffKommentar
Kommentar