Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Norgesmesterskapet 2014: 2.runde. 7.mai. Moss FK - Lillestrøm SK
Vil heller ha Ohi en Mjelde i mellomrommet, Mest pga potensial og hodestyrke.
jeg klarer ikke å finne et eneste argument for hvorfor Ohi skal foretrekkes fremfor Mjelde. Mjelde er mye raskere til å stille om, mer presis i forhold til å slå gjennom andre og også maålfarligere selv.
jeg klarer ikke å finne et eneste argument for hvorfor Ohi skal foretrekkes fremfor Mjelde. Mjelde er mye raskere til å stille om, mer presis i forhold til å slå gjennom andre og også maålfarligere selv.
Ohi er vel vår mest målfarlige spiller? Uten at det sier stort.
Bedre på hodet og potenial for fremtiden er noen av grunnene til at jeg ønsker Ohi. Er vel ikke helt tilfeldig at Haggis har prioritert Ohi forran hele veien heller kanskje?
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Ohi er vel vår mest målfarlige spiller? Uten at det sier stort.
Bedre på hodet og potenial for fremtiden er noen av grunnene til at jeg ønsker Ohi. Er vel ikke helt tilfeldig at Haggis har prioritert Ohi forran hele veien heller kanskje?
Avskriver ikke Ohi for fremtiden, jeg - men mener pr i dag at Mjelde bør foretrekkes. Det gjelder ikke minst i en kamp hvor det å finne den forløsende gjennombruddspasningen blir viktig, og der er Mjelde fremdeles langt foran Ohi som gjerne vender hjemover på autopilot.
Jeg har også en hang-up på at spillere i form skal spille. Ja, Mjelde er profesjonell, men det må være demotiverende å utmerke seg på trening, på 2-laget, i cupen - og så ikke bli brukt når du selv vet du er bedre (evt i bedre form) enn han som foretrekkes.
Om tillit fra Haggis er et kvalitetsstempel er jeg dessuten usikker på, den mannen bruker l..aaaaaannnnn…g tid på å komme frem til de gode løsningene.
RB, både på papir i dag tidlig og nå også på nettet, tipper at både Udjus, Ødegaard, Kind Mikalsen, Omoijuanfo, Mjelde, Vaagan Moen og Høiland starter.
Herjing i en kamp er langtfra nok til å ta fra Origi plassen.
Vanskelig når Origi herjer hver gang. Han har jo enormt mye inne (Udjus) men kan ikke se at han kjemper seg tilbake på laget PDD. Men Origi kan fortsatt tabbe og kløne trur jeg så vi får vente å se.
Dyr lønnspost som bør erstattes med et talent? NEI! Kom på fingerbrudda
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
1-0, Petter Vaagan Moen straffe. Merkelig at vi triller kula blant stopperne på egen banehalvdel når første pressleddet til Moss ligger 15 meter inne på egen halvdel.
Kommentar