"...og Lillestrøm vinner 4-0 i Moss!"
Norgesmesterskapet 2014: 2.runde. 7.mai. Moss FK - Lillestrøm SK
Collapse
X
-
Kommentar
-
Dette var bunnsolid. 3-0 innen kvarteret er spilt, derifra og ut er det en ren transportetappe. Ingen skader og minimalt med bruk av krefter. Deilig at vi har kommet gjennom de første to rundene uten å svette overhode. Moss skaper vel en-to brukbare muligheter når vi leder komfortabelt med 4 mål, men i alt var dette veldig solid. Klasseforskjell mellom lagene.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Dette var bunnsolid. 3-0 innen kvarteret er spilt, derifra og ut er det en ren transportetappe. Ingen skader og minimalt med bruk av krefter. Deilig at vi har kommet gjennom de første to rundene uten å svette overhode. Moss skaper vel en-to brukbare muligheter når vi leder komfortabelt med 4 mål, men i alt var dette veldig solid. Klasseforskjell mellom lagene.Kommentar
-
Beklager at jeg forstyrrer den muntre stemningen med å kommentere kampen, men jeg lover at det skal bli kort: Dette var bånnsolid! Tidlig 3-0 og deretter five-a-side trening i en time, vi bør ha masse krefter til Odd-kampen etter dette.
Sånn. Tilbake til komikveld!Elska þetta félagKommentar
-
Etter å ha fulgt matchen på nrk.no så har jeg bare en ting å si - jeg betaler min lisens med glede! Har ikke opplevd makan til klasse siden Team Antonsen var på lufta for drøye ti år sia!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Ikke bare nrk som roter litt. Fikk nettopp melding fra TV2 om at Start må ut i ekstraomgang. De scora vel 10min på overtid eller noe.
Går unna for enkelt skjønner jeg!Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Mannen var da sjennial! Men for å være litt seriøs tror jeg bare han var lettere stresset, litt for dårlig forberedt og litt i overkant superpositiv når han lette etter lyspunkter hos sitt kjære Moss. Og kanskje hadde han tatt et lite glass for å roe de verste nervene!Elska þetta félagKommentar
-
Trond Johnsen er, tro det eller ei, ganske erfaren som kommentator. Har vel et par hockey-VM på samvittigheten for NRK, en del fotballkamper og litt andre ymse sporter.
Og ja, han roter fryktelig mye og toppen av morro er når han har en sidekommentator med OCD som må rette på alle feilene.Kommentar
-
Kommentar
-
Bra at Høiland fikk et par mål. Veldig bra! Og Mjelde ett. PVM lager også to i dag, men jeg synes fortsatt han er litt "sløv" eller nonchalant noen ganger. Men bredden vår ser bra ut pt. Hvis ungguta kan fortsette å utvikle seg, og vi samtidig får PVM og BHR tilbake mot gamle høyder.. Mmmm.Elska þetta félagKommentar
-
Kommentar
-
Dessuten har noe skjedd etter Brannkampen. Om gutta har hatt et oppvaskmøte eller hva det har vært, man slipper ikke lenger inn mål ut av ingenting, ja motstanderen har til og med problemer med å sette sine større muligheter. Det kan bare være flyt, men føles nesten som noe mer.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar