Norgesmesterskapet 2014: 2.runde. 7.mai. Moss FK - Lillestrøm SK
Collapse
X
-
-
-
Kampoppsettet for NM menn 3.runde og NM kvinner 2.runde vil bli offentliggjort her på fotball.no onsdag klokken 10.00.MortenKommentar
-
Da ble det Kongsvinger hjemme på Åråsen gitt.
MortenKommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Tja, er vel både og.
Hjemme i 3. runde gir sannsynligvis borte i 4. runde hvis vi kommer dit. Og avanserer vi videre til kvartfinalen så stiller vi jo sterkt i forhold til å få hjemmekamp da. Selvfølgelig avhengig av motstander. Og semien er det vel første lag opp av hatten som får hjemmekamp.
Sist vi hadde hjemmekamp i 3.runde var i 2011. Da ble det seier etter straffer mot Sandefjord, men endte opp med å tape 4.runde borte mot rbk etter tidenes dårligste straffekonk.MortenKommentar
-
-
Nystuen husker nok den straffesparkkonkurransen. Stang - stang - ut og ut med Sandefjord av cupen. BBS var så nervøs at han nesten kasta opp og ville ikke ta straffespark. Nosa, Nico, Ujah, Pedersen og Kippe satte alle hvert sitt straffespark - Nystuen var den som bomma og resten satt for Sandefjord.Sint og tverr på felt NKommentar
Kommentar