Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
En grei gjennomført omgang med to herlige mål. Ikke så mye slurv lenger, men vi må bli flinkere til å følge med fremover. Litt åpent i forsvaret til tider, her må vi ha bedre fokus.
Håper vi spiller trygt i andre, men at vi satser fremover når muligheten byr seg. Viktig at vi ikke legger oss bakpå. Noe jeg ikke tror, da vi fortsatte å presse også etter 2-0. Burde nesten hatt 3-0 også.
Rakk ikke første 35. Fikk litt sjokk da jeg tuna inn på stillingen 0-1 og deretter fikk Lundemos mål servert noen minutter seinere. Var sikker på at vi skulle ligge under. Jeg tør ikke håpe på at vi skal spille stabilt bra i tre kamper på rad. Har helt glemt følelsen. Står vi av de neste 45 minuttene uten baklengs så våger jeg påstå at det er en milepæl for dette laget.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Odd slipper for til i mellomrommet mellom forsvar og midtbane, men klarer ikke få noe særlig ut av det. Jeg synes egentlig to mål er i overkant betalt etter prestasjonene utpå der, men hyggelig er det jo. Lundemo må være tidenes anskaffelse, han spiller som en rutinert 28 åring nok en gang. BHR litt mer med her enn forgående kamper synes jeg. Østli må ta noen kveldøkter med siktetrening, har servert enkelte fæle pasninger.
En meget sterk seier og etterhvert et meget godt forsvar.
Jeg forstår taktikken i andre, men mener vi sviktet. Vi burde holdt mer på ballen. Men samme det, en herlig seier og kanskje den deiligste i år.
Kommentar