Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Til slutt vil jeg avsløre en liten hemmelighet: jeg hater Molde! Dem er lett inne på topp fire sammen med rbk, vif og unge sif. Jeg virkelig hater dem. Ufyselig lag. Ufyselig trener som trenger en skikkelig en på trynet. Og nå er dem så langt oppe. Håper dem reiser hjem i skam i morgen. Et par gode mål kan gjerne åpne ballet, ei gedigen tabbe av han med Norges styggeste bart og Hestad som på klønete vis feller Høiland. Da skal jeg ikke be om mer. Garantert barnslig sagt, men jeg mener det av hele hjertet.
Til slutt vil jeg avsløre en liten hemmelighet: jeg hater Molde! Dem er lett inne på topp fire sammen med rbk, vif og unge sif. Jeg virkelig hater dem. Ufyselig lag. Ufyselig trener som trenger en skikkelig en på trynet. Og nå er dem så langt oppe. Håper dem reiser hjem i skam i morgen. Et par gode mål kan gjerne åpne ballet, ei gedigen tabbe av han med Norges styggeste bart og Hestad som på klønete vis feller Høiland. Da skal jeg ikke be om mer. Garantert barnslig sagt, men jeg mener det av hele hjertet.
Jeg håper bare ikke gutta blir overtente til kampen og ikke holder hodet kaldt, det er min største bekymring nå som det er massivt trykk rundt klubben. Håper på en kamp med nerve som inneholder godt angrepsspill fra vår side, at Erling snapper kula fra Hoseth og avgjør matchen like før full tid hadde vært legendarisk. Men her skal ingen ting jinxes, fullt fokus gutta og spill fotball som dere har gjort tidligere i sesongen, så har vi gode sjanser!
Morgendagen håper jeg rekrutterer flere folk på kamp uansett resultat.
Kanarifansen kommer til å høres til nav-land
Ber og ønsker seier så jeg har gåsehud.
Fy f... som jeg gleder meg til kamp ::--)))
La oss stå sammen som aldri før, vi skal oppover til gamle høyder!
Gleder meg til å se dere i morgen!
Forutsetningene før kampen er ikke noe verre enn de var ifjor, da vi slo dem to ganger i serien og tapte knepent i semin. Har forutsetningene endra seg fra fjoråret ? Ja ! LSK spiller bedre fotball enn i 2013.
Men moile spiller mye bedre enn i fjor. I alle kampene mot dem i fjor hadde vi fullt lag. Husker Hovland ga bort et mål til Helstad hjemme her. De får få favorittstemplet, sånn MH og gutta vil ha det i år. Bruker forhåndstipsene til det fulle.
Norsk tippings bookmaker gir 3,25 ganger pengene tilbake på hjemmeseier. Det er smått utrolig, og et tegn på at Molde er soleklar favoritt. Er de så fantastisk gode i år?
Norsk tippings bookmaker gir 3,25 ganger pengene tilbake på hjemmeseier. Det er smått utrolig, og et tegn på at Molde er soleklar favoritt. Er de så fantastisk gode i år?
3.65 på Unibet. Vi hadde faktisk 3.80 når vi spilte borte mot Bodø
Jeg er utrolig nervøs foran denne kampen. LSK har tidenes sjanse til å vise seg frem foran et forhåpentligvis fullstappet Åråsen, jeg håper virkelig de griper den. God innsats i denne kampen kan bety vanvittig mye for billettinntektene resten av sesongen.
Jeg har dritvondt i magen. Ikke fordi jeg er redd for utfallet av kampen, men fordi jeg gleder meg. Stor takk til alle som har stått på for å få folk på tribunen. KFL, RB, DnB og ikke minst laget. Uansett utfall av kampen i dag, så har gutta lagt grunnen for mobiliseringen gjennom 9 poeng på 3 matcher og solid spill. Det er bare å slippe ned skuldra, nyte atmosfæren og gi 100%.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Ser den på pc som vanlig. Det var Lunans goal. Nå er det pause. Vi ligger under.. Bjørn Helge ute og Fofy tvilsom til 2. omgang. N¨r alt ser som svartest ut skal vi reise oss som de fugl (fønix) vi er og setta tre tette. Jeg tenker på Steve Earle's The Devils Right Hand. Verken mer eller mindre. Molde må ikke få ballen i andre omgang.
Generelt sett få som får rødt mot oss. Dommerne mener vi er ett griselag, så da fortjener vi ikke noe bedre.
men virker uansett som at vi har hevet oss i 2.omgang ifht rapportene. Spennende siste minutter nå!
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*
Kommentar