Vi har tappetårn på jobben vår og på firmafester bursdager ol så kjøper vi fat med San Miguel øl. Ett fat 30 L altså 60 halvlitere kjøper vi for ett sted mellom 1100 og 1300 ikke mer enn 1300. Altså ca 20 kr per halvliter. Ringnes, tuborg carlsberg kan kanskje være noe billigere å.
Alkoholsalg på Åråsen
Collapse
X
-
Vi har tappetårn på jobben vår og på firmafester bursdager ol så kjøper vi fat med San Miguel øl. Ett fat 30 L altså 60 halvlitere kjøper vi for ett sted mellom 1100 og 1300 ikke mer enn 1300. Altså ca 20 kr per halvliter. Ringnes, tuborg carlsberg kan kanskje være noe billigere å.LSK Norges beste lagKommentar
-
-
Kommentar
-
Strengt tatt betyr vel ikke alkoholservering frislipp på alle tribuner? Selv tenker jeg det kan være greit å servere øl på f.eks. østsiden, mens i sør hvor det er for det meste barnefamilier blir alkoholfritt.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Puben burde selvsagt hete tier'n hvor logoen er #10. Driftes av klubben,
lokaler: supporter shoppen på Åråsen (som er åpen 10 ganger om året?).
Området rundt åråsen og kjeller er under stor utviklig. Det bygges nye boliger i hele området. Rema 1000 åpner rett bak åråsen. Fordelen er at Åråsen er skjermet vekk fra boliger mot veien og jernbanen. Dermed er ikke støy et problem. en pub som ligger i den delen av Lillestrøm vil ikke konkurrere direkte med Storgata, men tilfredsstille først og fremst den delen av byen vår som akkurat nå vokser raskest. Etterspørselen etter Puber i skedsmo er dessuten stor, så for storgata "klustret" er det også positivt med nye aktører som utvider "kaka" og skaper et større marked. Utvikling av utelivsbyen Lillestrøm. Her kan klubben tjene bra med penger. Matservering, øl etc. Newcastle United har en kjempesuksess med sin "shearer pub" på den ene tribunen på stadion. Melkeku.
jeg kjører en magefølelse analyse på akkohol på tribunen: 1) alkoholservering på tribunen vil øke inntektene betraktelig. Hvorfor? Man får mer penger ut av hver som person som kommer. Personene blir lengre på stadion, ØL kan selges med en nok så høy margin, i tillegg vil jeg anslå at omkring 5% flere tilskuere vil komme på kamper.twitter @amundsakis
ΘΥΡΑ 13Kommentar
-
Mange gode forslag!
"Bøffelvannhullet" blir et forslag til fra meg. Eller "Vannhullet" med bilde av en bøffel over.Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar