Vålerenga – Lillestrøm, Ullevaal mandag 19. mai 2014 kl 18.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hamburg & Kanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 3006

Men for en scoring av Fofana. Det blir ikke scoret særlig mye bedre mål, noe sted på kloden. Samme med noen av dribleraidene hans. En spiller som er verdt inngangspenger!

Skulle ikke hatt noe imot å hatt en ivorianer til eller to i stallen...
    Begynte plutselig å tenke på VM i Brasil, det er ikke lenge igjen. Inspirert av LSK!!!
    LSK Norges beste lag

Kommentar

• andersmm
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2006
      • 5764

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
      Men for en scoring av Fofana. Det blir ikke scoret særlig mye bedre mål, noe sted på kloden. Samme med noen av dribleraidene hans. En spiller som er verdt inngangspenger!
      !
      Kan noen gjøre en highlights video av Fofanas innsats i dag? Han var helt jævla on fire. Etter trygdebeista begynte å pipe på ham spilte han sokkene av alt og alle på banen. Helt magisk, og herlig da han fortsatte terge dem med oppfordringer om å lage mer liv. Han fikk hele langsida til å se ut som douchebags i kveld. For en type!
      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Hamburg & Kanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 3006

Opprinnelig skrevet av andersmm
        Kan noen gjøre en highlights video av Fofanas innsats i dag? Han var helt jævla on fire. Etter trygdebeista begynte å pipe på ham spilte han sokkene av alt og alle på banen. Helt magisk, og herlig da han fortsatte terge dem med oppfordringer om å lage mer liv. Han fikk hele langsida til å se ut som douchebags i kveld. For en type!
        Deilig å se. Litt som da Diallo gav de fire i hekken. Det svir nok enda.

Diallo. Ujah. Nosa. Fofana. Ler av enga. Bring it on! Hvem blir nestemann, Bjarmann?

PS hadde Fjøsets Bechham skrudd det frisparket 4-5 cm lavere ville vi feiret han som en helt, til tross for x ant svake matcher så langt i år. Formoppsving på gang?
        LSK Norges beste lag

Kommentar

• Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

Tv2 har ikke sett samme kamp som resten av landet?! Melder jevn kamp, der gjestene nok er mest fornøyd etter uavgjort! Gir hjemmelaget 58p og bortelaget 53p.. I en kamp der bortelaget har 9 avslutninger på mål og hjemmelaget har 1. Selvmål og mål på eneste treff innenfor ramma er vel heldig?!

Kommentar

• Gigi
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Sep 2009
            • 110

Jeg er overrasket og glad. Han virker til tider så skjør og selvmedfølende at man skulle tro slike kamper kunne bli litt for mye for ham. I stedet skjønner han alvoret, hever seg og kjører karusell i samfulle nitti minutter. Fortsatt mye å gå på når han faktisk har driblet fra seg og må sentre eller skyte, men det er så.

Liker måten han tok 2-1-målet på også. Ikke ned med hodet og deppe, men mane fansen til å støtte laget frem mot en utligning.

Målet er ferdigscoret fra Høiland, men de skal jo settes, de også.

Kommentar

• andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
              4-5 cm
              1-2 cm hadde holdt. Absurd at vi ikke tar denne kampen lett. Søpla skaper så og si ingenting. Får et gratis mål av Kippe, og putter det andre på noe som Origi skal ta 10 av 10 ganger. vIF er ikke i nærheten av å være i stand til å få med poeng for egen maskin. Totalt avhengig av megatabber og kløneri i vår forsvarsrekke.
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• _Jonern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 4397

1-2 cm hadde holdt. Absurd at vi ikke tar denne kampen lett. Søpla skaper så og si ingenting. Får et gratis mål av Kippe, og putter det andre på noe som Origi skal ta 10 av 10 ganger. vIF er ikke i nærheten av å være i stand til å få med poeng for egen maskin. Totalt avhengig av megatabber og kløneri i vår forsvarsrekke.
                True shit. Må da for faen meg være begrensa hvor langt flaksen dems rekker. Som jeg skrev i søplatråden, de er totalt ubrukelige uten Kjartansson. I dag var de så og si uten han og da fikk vi et bevis på det. Et drittlag som flakser til seg poeng på tabber, tilfeldigheter og billige straffer. Soleklart det laget på øvre halvdel som minst fortjener å være der!
                ..................

Kommentar

• GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

Opprinnelig skrevet av Folke
                  Tv2 har ikke sett samme kamp som resten av landet?! Melder jevn kamp, der gjestene nok er mest fornøyd etter uavgjort! Gir hjemmelaget 58p og bortelaget 53p.. I en kamp der bortelaget har 9 avslutninger på mål og hjemmelaget har 1. Selvmål og mål på eneste treff innenfor ramma er vel heldig?!
                  Dark Elk med kampreferat.

Kommentar

• Frode D. Homb
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Dec 2003
                    • 982

Nå ser vi virkelig prosjektet til Haglund. LSK hadde en mellomfase med Henning Berg hvor vi spilte kontringsbasert fotball, var direkte i stilen og hvor vi baserte oss på enkeltmannsprestasjoner fra Nosa, Ujah osv.
                    Nå varierer vi fint mellom direkte og ballbesittende og bare mer presisjon i avslutningene er det som savnes. Vi har noen skikkelige ballartister også nå. Jeg har sjelden sett LSK rundspille VIF på deres hjemmebane slik LSK gjorde i 75 minutter i dagens kamp. Vi vant 5-1 borte i 98, men da spilte vi på en helt annen måte enn i dag. Slik kamper som i dag gjør meg stolt som supporter.

Kommentar

• Seb.R
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 4159

Haha, se på Fofanas dribleraid etter 40 sekunder ut i videoen. Pølsebua x 2.
                      www.sebastianramsland.com
                      www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• Serbern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 5496

Ikke dårlig av Knudtzon heller rundt 1 minutt av videoen. Par mann i pølsebua der også

Kommentar

• Diallo
                          Medlem
                          Møteplager
                          • May 2004
                          • 79

5 sekunder før slutt skyter vi. Enga keeperen gir retur. Høiland står og ser på ved 16 meteren. Utrolig at han ikke er på full fart for å plukke opp den returen. Han så veldig lite giftig ut etter han kom inn.

Kommentar

• nebbjævel
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2009
                            • 511

Herlig fotballkamp som på ny viser at det beste laget ikke alltid vinner. Hadde det ikke kokt så jævlig i skallen på Erling foran kassa ville vi hatt tre-fire flere mål.

Vålerengas utlikning var ikke noe keepertabbe etter min mening, men mer ei rein forsvarstabbe der høyresida i forsvarsrekka vår ikke passer opp løpet til målscorer i forkant. Skuddet var hardt og lavt fra kort hold, og et under at Arnold i det hele tatt kom ned på ballen. Jeg mener det er lettere å forhindre at motstander kommer i en slik posisjon enn å avverge et slikt skudd.

Dagbladets nettutgave skriver i dag mer om mora til Ørn Kjartansson på Island enn de gjør om sjølve kampen. Da veit vi at Sportsklubben har rystet dem.
                            Last edited by nebbjævel; 20.05.2014, 06:46.

Kommentar

• glasgow
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2007
                              • 1252

Litt off topic men relevant i forhold til oppgjørene mot vif.
                              Ser at Grindheim vil tilbake til den "gamle" modellen med kamper mot LSK 16 mai. Hvor man bytter på annet hvert år. Oppmøtet var dårlig i går. under 12 000 er labert på en slik kamp.

Når jeg ser tilbake på kampen mot Molde 16 mai er jeg mot dette.
                              ( det var jo like mange på Åråsen 16 mai som det var på tullevoll i går. )

Det er kampdag og tidspunkt som er avgjørende her tror jeg.

kl 1800 på en mandag byr ikke opp til derby akkurat.

Lørdag eller søndag må disse kampene gå. Og som Petter V Moen sier så må det reklameres for dette.

Syndes oppmøtet fra oss var dårlig i går også.2014: 11783
                              2013: 12200
                              2012: 12075
                              2011: 20012
                              2010: 17086
                              2009: 11622
                              2008: 12398
                              2007: 16547
                              2006: 20683
                              2005: 16504
                              2004: 14123
                              Snitt ti siste hjemmekamper: 15325.
                              Kilde: altomfotball.no

Kommentar

• Leif A
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 3962

Se det fra den lyse siden: dårlig oppmøte på Ullevål = enda mindre penger til vif (eller i lommene til Trøim, alt ettersom...).
                                Det gjør meg fint lite om nff ikke skjønner tegninga før det er for sent å redde bydelslaget.
                                Knurr...

Kommentar

• Uwes disippel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6039

Opprinnelig skrevet av Leif A
                                  Det gjør meg fint lite om nff ikke skjønner tegninga før det er for sent å redde bydelslaget.
                                  NFF finner nok på noe skal du se. Betaler baneleien deres eller noe.

Kommentar

• Grusom B
                                    Generalissimo Bellisimo
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6248

I tilfelle noen skulle tro noe annet var Rasmus Lindqvist banens beste spiller i går og søpla var sju børspoeng bedre enn oss. Dette melder dagbladet, eller sotahjørnet fanklubbs medlemsblad som vel er mer presist. Jeg er stum av vantro beundring over menneskets tilsynelatende ubegrensede evne til subjektivitet.
                                    Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• junior
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2006
                                      • 492

Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                      I tilfelle noen skulle tro noe annet var Rasmus Lindqvist banens beste spiller i går og søpla var sju børspoeng bedre enn oss. Dette melder dagbladet, eller sotahjørnet fanklubbs medlemsblad som vel er mer presist. Jeg er stum av vantro beundring over menneskets tilsynelatende ubegrensede evne til subjektivitet.
                                      Hva faen...
                                      ------- Forza Fugla! -------

Kommentar

• DoubleHi5
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2011
                                        • 4260

Dette er jo suverent! Alle forstår at det er fullstendig i tåkeheimen! Helt tydelig at mafiaen begynner å frykte oss igjen nå!
                                        Elska þetta félag

Kommentar

• Seb.R
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 4159

Speechless. Hva fikk Fofana?
                                          www.sebastianramsland.com
                                          www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

Working...