Faen ass, begynner å bli spent. Sitter på Ullevaal nå og ser ut på sola og drømmer og 3 poeng, og ydmykelse.
Vålerenga – Lillestrøm, Ullevaal mandag 19. mai 2014 kl 18.00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ruben spiller ikke. Kjenning i kneet (FAEN!)Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Helt utrolig at dette ikke er rundens kamp på tv og tidspunktet på denne kampen er bare latterlig... Dette er en kamp som burde gått kl 19 eller kl 2000. Heia nøff, eneste fordelen er at det ikke kommer over 12000 tiskuere i dag og dermed lite penger i vif kassa.Kommentar
-
Kommentar
-
Tipper fasiten er sånn:
Arnold
Østli-Magnar-Frode-Stian
Mjelde-Ohi-PVM-Fofana
Palmi
ErlingAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Tipper :
arnold
østli-Kippe-magnar-stian
EK - Johan/Marius - pvm - forbanna
palmi
høilandKommentar
-
Trur Høland starter istedenfor Mjelde. Mjelde har ikke fått noe særlig med tillit i år. EK på kant Høland spiss. Er heller ikke sikker på at haglund velger å benke både Andersson og lundemo.
Tipper :
arnold
østli-Kippe-magnar-stian
EK - Johan/Marius - pvm - forbanna
palmi
høilandKommentar
-
Erling og Fofana på kant. Tommy på topp foran Palmi. Midtbanen er det bare å stålsette seg og se hvordan blir sende ut. De fire bak er gitt av seg selv.
Hva bydelslaget stiller med, driter jeg i.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Enig med deg. Blir en grisekamp som vanlig uansett, så bedre å ha en uthvilt og dribleklar Fofana på benken, så kan tommy mørne bydelsrottene litt først.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
PVM kan rett og slett ikke spille fra start i den formen han har vist i vår. Mot Molde var det helt natta.
Hvis Johan og Marius er ute, håper jeg Haglund bruker Ohi og Mjelde.
Tror det ender 1-1. Ingen av lagene er spesielt gode, og vi bør ha forsvar til å pakke inn islendingen.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
Kommentar