Haha, alltid like gøy å feie over pakket. Synd vi ikke gadd mer etter pause, vi burde scoret 10-12 i denne. Knudtzons to kjempemisser var kriminelle. Høiland avsluttet som en spiss. Pent innhopp.
LSK - Stabæk, lørdag 24. mai kl. 15.30, Åråsen
Collapse
X
-
Kan ikke være misfornøyd på en sånn dag, men jeg regner det blir tatt tak i det som skjer på reduseringa, ikke verdig på dette nivået. Ellers er alt som det skal være, Erling scorer på det vanskeligste og bommer på det åpenbare. Tommy kommer inn og avslutter som en avslutter. PVM puster Palmi i nakken og Marius du deilige Marius! Foffis blir bare bedre og bedre og luker man vekk nonchalansen som tar grep i laget til tider så kan dette bli medalje. Tredjeplassen bør være et mål nå.Kommentar
-
Hyggelig å se Høiland i dag. Spiller seg selv gjennom på den første, og to gode avslutninger. Satser på at det løsner for han nå."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
For dere som sto på linje: var det offside på gjennomspillet til PVM da keeper ble utvist? Så veldig sånn ut fra min posisjon, men ingen reagerte på banen.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Om det stemmer at det var offside, så håper en Stabæk anker. Vinner neppe igjennom, men føler virkelig med denne keeperen.Kommentar
-
Fy faen for en digg dag på Åråsen! Kan ikke huske sist alle bare gikk og smilte og prata piss i pausen når kampen allerede var avgjort. Greit vi spilte mot 10 mann, men vi spilte faen meg godt mot 10 mann. God helg!..................Kommentar
-
Hint:
I'm the part of the bird that's not in the sky. I can swim in the ocean and yet remain dry.
Jeg blir ikke klok på om det var straffe eller ei. PVM sier han ble tatt. Keeper'n sier han ble tråkka på.
Kommentar
-
-
Sånn jeg ser det er straffa helt grei. Men jeg ble overrasket over at det ikke var offside. Noe bør forøvrig gjøres med den rødt kort regelen, blir en utrolig dobbelstraff med både rødt kort og straffe.Kommentar
-
Hva er alternativet? Blir jo veldig dumt om man sitter igjen med straffe når det burde stått 1-0? Er jo bare å kveste løs for keepere og forsvarere, er tross alt bedre å få en sjanse til å redde en straffe isteden for mål imot? Bortsett fra linjedommeren som blingsa var alt ok.Kommentar
-
Det ser ut for meg som om PVM er offside med en fot, så vi var nok litt heldige der, men den er allikevel såpass marginal at man ikke kan forvente at linjedommeren ser det. Det er snakk om brøkdeler av et sekund. Straffen og kortet ser riktig ut, er helt sikker på at PVM hadde rukket den ballen, og da hadde han åpent mål.
Er enig i at det holder med gult kort i slike situasjoner, hvor de får straffe. Egentlig synes jeg de burde gjøre det mer likt som i håndball hvor de får straffe for å bli fratatt målsjanse uavhengig av avstanden til mål. Veldig mange straffer kommer på noe som ikke er i nærheten av en målsjanse, og rødt kort er ingen stor straff hvis utvisningen skjer sent i kampen.Kommentar
-
Tommy Høiland er spissen vi har savnet. Erling er også god, så nå har vi et luksusproblem.
Ruben er LSK-atlet av godt gammel merke. Fofana leker seg til tider og ser ut til å ha det bra om dagen.
Sola skinner, vi vinner!Kommentar
-
Straffe skal være mål og bør være tilrekkelig straff syns jeg. Med rødt kort i tillegg blir jo hele kampen ødelagt pga en enkelt forseelse, og blir dermed for strengt. Unntak kan være ved soleklar usportslig oppførsel som viljehands på strek feks. (Tenk Suarez i VM-semifinalen sist)Kommentar
Kommentar